Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seabsolutní báseň
Výběr: rebecca13
14. 08. 2006
23
31
2348
Autor
poslední básník
bolest
láska
31 názorů
aleš-novák
14. 10. 2007
Syd: Prepáč. Som bol včera voľáky smutný zo seba, z Teba, z hentohtok tuná, zo smutkov akotakých vobec.
Smútky čo se vyškierajú, poznáš, keď skáču po hlave :)
Syd: Sú aj horšie veci než delosračky.
Možno neminúť diela a autorov nehodných sračiek.
Zrno od pliev, odjakživa. Dobré od zlého, ... a zase remixovať, údel človeka.
Obrať oči tým smerom, od žumpy :)))
ChemicalPoet
01. 10. 2007Syd Barret
01. 10. 2007
je fakt, že dostať za takýto blaf 22 tipov
je docela upadnuté
a to nielen na hlavu
tož teda aj tobě pošlu to avi, dyž tak hezky avízuješ, šedesátkodevítko :o)
Jsem z toho v rozpacích - ohromující je ta úspornost, hraničící s verbální lakotou... (:-D)
jinak - nic nového jsem se z té básně nedozvěděl a to já bych chtěl.... je to pravda, ale já nejsem schopen v tom najít tu poezii.
nepotrebujem
01. 06. 2007ChemicalPoet
11. 04. 2007
tu už jsem pali byla - mám jednu eště stručnější... jo - a není nad relativitu :o)
troška stručné, nemyslíš?
od básne čakám viac, aj keď je len absolútna... osobne mám na básňach aj tak najradšej ich relativitu... ďakujem, že som si to tu mohol potvrdiť :)
avi
nonamebeast
11. 03. 2007ChemicalPoet
08. 03. 2007
Tak to mě fakticky dostalo,nevyjádřila bych to lépe,jsem zvědavá co vymyslíš příště.
Tohle si opravdu zaslouží TIP
Romantická Sprostá Holka
14. 01. 2007
Láska nebolí, jen nenaplněná touha. Tomuto nelze dát tip, není to pravda... Domnívám se, že je to jen pokus šokovat ostatní a zřejmě se to daří. Gratuluji...
super... ale suhlasim s Radom... keby si to dal opacne bolo by to mozno lepsie :), no ale je to vporiadku*
Syd Barret
25. 08. 2006
no souhlasila bych s tim ze spis miniatura ale je to krasny:) v jednoduchosti je krasa a zde i pravda *
Lucifer`s Angel
24. 08. 2006
hmm ... sem na tebe zvědavý co budeš psát dál a nebo jestli si to takhle vyjádřil úplně všechno :-)
o bolesti a o lásce jsou sice básně. A tys to schrnul. Je to přesný, ale tip ti dát nemůžu jen za dvě slova.
No... je to možná až moc minimalistický minimalismus... ale asi ano - snad je toto konec poeze (nebo jsem měl napsat vrchol ?) *