Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBeránku
01. 04. 2007
26
30
4249
Autor
malinka_hvezdinka
Přiviň se
ke . . mně
b e r á
n č í
° °
n č í
° °
nezkrotnou
k r o t K o s t í
k r o t K o s t í
Klidnou bílou
vlnu svléknu
A rozbouřím
v t o b ě m o ř e
vlnu svléknu
A rozbouřím
v t o b ě m o ř e
PříBoj přílivu
Při viň
se pevně
se pevně
Berá nku
30 názorů
Nezakopávám o kaligramy tak často, jako Dero, tudíž se mi neprotiví. Text je milý, něžný, ovšem samotný kaligram, ač byl jistě tvořený s velikou snahou, se mi moc nelíbí. *t*
malinka_hvezdinka
02. 04. 2007
teda, jednak se mi moc líbí ta básnička:))
a druhak obdivuju toho beránka:))
nejsem příznivcem podobných "zkrášlování" textu, ale tady je forma účelná a okouzlující:)))
Lakrov: A to mně kaligramy zase tak vzácné nepřipadnou, naopak - zakopávám o ně, kudy chodím. Bohužel často se vyskytují v digitální podobě, která ani zdaleka neposkytuje takové možnosti jako pero čtvrtka papíru. Apollinaire by se asi divil.
Ani tento se mi nelíbí formou, vůči obsahu jsem zůstal spíše netečný a odolal jeho planoucímu volání.
Nikdy by mě nenapadlo, že ještě dnes něco takového někoho napadne. Ve škole nás učili, že kdysi dávno... jenže ono už je dost dávno i to, když nás to učili. Už si ani nemohu vzpomenout, jak tomu říkali a... teď se něco vynořilo z mlhy : Jeden byl Francouz a druhý se zastřelil... Tak tohle všechno mi to Tvé malování písmeny připomnělo; ohlédnutí někam do roku 78. Ještě žes nestála o 'hlubokou'. Tuta je spíš široká :-)
malinka_hvezdinka
01. 04. 2007
Je, ten klub, co jsem byla jeho členem, zmizel?? to jsem jelen- tak nic... :-)