Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ deníčku mistra ze severního Shaolinu
Autor
Smrtící_Hrušeň
Jaro, třetí den tančícího mloka
Viděl jsem v akci mistra Honga, který jako jeden z mála ovládá styl "Betonového obličeje" - dokáže svým nosem zranit pěst nepřítele. Velkolepé. Kde asi bere peníze na doktory?
Jaro, den opice hrající si s ovocem
Na mé zahradě zase pytlačil krtek; jednou si na něj počkám a stylem "Mocného palce" mu ucvrnknu hlavu. Už aby byl večer, mám hlad. Co asi bude k večeři? Myslím, že zase rýže.
Jaro, den plivajícího draka
Když jsem dnes bojoval s mistrem Mei, přišlo mi, že na mě nějak moc šahal, asi bude na chlapy.
Jaro, den křičícího pstruha
Zase jsem bojoval s Meiem; ten maník si mě nějak oblíbil, stále mě vyzývá na souboje a je pro něho čím dál těžší vymyslet rozumnou výmluvu... Zatímco zezačátku jsme bojovali kvůli zásadním věcem, jako například jestli je lepší škola severního nebo jižního Shaolinu, teď už se chce prát třeba za to, že úder "Sedmý hranostaj stojí na hlavě" je rozhodně správně provedený jedině při otočce o 250 stupňů a ne o 270, jak se traduje. Puntičkář až hrůza. Vynadal jsem mu do vlků a sýčků. Nejspíš si to vzal moc osobně.
Léto, den kořeněné žáby
Dneska mě navštívil mistr Wang, vymyslel jak převést hru Scrabble do mandarínské čínštiny. Nakonec jsme zjistili, že je to silně nepraktické, protože když máme od každého znaku několik kamenů, dohromady to dává pytel s půl miliónem; to by se nikdy u normálních lidí neujalo, navíc z toho nejde udělat cestovní verze.
Léto, den smutného kamene
Mei už mě dlouho nevyzval na žádný souboj, asi začínám mít absťák. Nejspíš se budu muset někomu za něco pomstít, abych si zabojoval a nebyl za agresora... jen nevím komu a za co. Co třeba zelináři, co prodává dole na trhu ? To není špatný nápad... jenže za co? Co mi kdy provedl? Nechám si to rozležet v hlavě...
Léto, den pomalého kroku
Pořád mě nenapadá, za co zmydlit zelináře, jdu se odreagovat na trh, alespoň se kouknu, jestli tu nebydlí nějaké nové dívky.
Léto, den pomalého kroku
Tak jsem si nakonec zabojoval, zelinář dostal na budku, protože prodává jablka s moc velikými ohryzky. I když taky jsem jich taky pár schytal, zelinář je bývalý žák z jižního Shaolinu. Ty se fakt nacpou všude.
Podzim, den listí způlky dole
Mei mě opět po dlouhé době vyzval na souboj, naučil se kdoví kde nový styl "Písečného kapra". Udělal by docela dobrý dojem, kdyby se krátce po začátku souboje sám nekopl do rozkroku. Pištěl jak krysa mezi dvěma mlýnskými kameny. Sýček jeden.