Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČloveče, nehnevaj sa
18. 10. 2007
23
46
3809
Autor
Elyon
Jeden hod kockou
posúva čierneho vpred
Hra sa obracia
46 názorů
Johann Wolfgang Mária Amadovič
06. 12. 2008
jo jo, tak nějak to je ...; situace na bojišti se mění každou hodinu, každý hod a nikdy nevíš, odkud přiletí... :-)
Bluedragon
17. 04. 2008Pomerančová
23. 02. 2008
Nikdy si nevidel čierne figúrky? :-D Ale veď v človeče sú farby čierna, zelená, modrá a červená...
zde váhá má znalost slovenského jazyka.. kocka je kostka? jakože hrací? s takovýma těma číslama? Vypadá to tak.. i k figurkám (i když černé figurky jsem v Člověče, nezlob se ještě neviděl) a ke zvolené hře to pasuje.
..asi ano.. rozveďme tedymyšlenku..
..dílko by mohlo pokračovat dalším haiku-trojverším.. co když další hráč, který bude házet kostkou, má zelené fugurky a je pouhé dvě políčka za černou figurkou, hodí dvojku..
..hra se tím opět změní.. ve prospěch zeleného..
..nebo nedej bože.. kdyby zelený hráč hodil dvojku a černého panďuláka vyhodil a přesunul na start..
..takové čtyřnásobné haiku na téma Člověče, nezlob se v jednom díle.. pche.. to by bylo drama.. a co potom na téma Člověče, napij se! :-)
a haiku.. no nevím.. ale donutilo k zamyšlení.. třeba začne diskuse na téma společemnské stolní hry.. :-)
Toto sa mi z Tvojich haiku páčilo najviac... nazvala by som to magické haiku
No... k tým prírodným motívom... Také haiku ešte nemám, akosi mi nejde trafiť dosť dobrú atmosféru, ale snáď tu raz už aj dám normálne klasické haiku. Ďakujem všetkým za kritiky
veľmi podarené, myslím, že to dokonca znesie pomenovanie haiku (ale odborník zas nie som)
...a potom zas naopak... možno...
Usmáty_autor
16. 12. 2007Krutejbalvan
07. 12. 2007
Toto je haiku nejblíže z těch co jsem četl, ba dokonce bych i tipík přidal. Je tam i náznak eufonie, je tam i jisté přechýlení. Tak za takovýto tříčtvrťáka povzbuzovacího....
Áno, ide o bežnú situáciu, konkrétne o to, keď sa v našom živote všetko obracia, keď postupuje čierny (to má symbolizovať niečo zlé). Ale vždy to je ďalší hod kockou, ktorý to môže zase inak obrátiť.