Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekapička písničky
Výběr: Print
06. 12. 2007
40
75
5360
Autor
martinez
...zas jak svíčka pláma zrníčka solničkysi pod víčka dám...
75 názorů
třesu se na ty Tvý anděly...zatím jsem se k nim neprokousala...napověz :o)))))))))))
tak já du pro ty zrnka, drahý - a opatruj se - nebo se aspoň zaopatři :o)
Montrealer
10. 12. 2007
já jen vyhodila z hlavy co se mi tam poránu motalo... jako písnička co slyšíš na odchodu a celej den si ju spíváš :o)
dík aj tu :o)
Usmáty_autor
09. 12. 2007
jakobys bála rozsvítit se...nebo fakt slzy štěstí,ale vyvoláváš je sama (si pod víčka dám...) ,tak asi strach strachovatýa to z naděje,která se jeví jest příliš velikánskou...tak to cítím
Otakar Hlas
09. 12. 2007
já nevím co za díla čekáte u mne a jen tak pro radost? odpouštím ti, samozřejmě :o)
kdybych to napsal já, nikdo se u toho nepozastaví... uvědomuješ si to?
to bylo recnicke "zejo", zbytek je vlastni uvaha, komentar a od te doby, co vymysleli penize, jo tak od te se proste nedekuje :)
já nápady a myšlenky čtenářů necenzuruju - nechávám to na každým :o)
dík za návštěvu :o)
málokdy kecám :o)
co ten sraz příští týden? posílala sem ti avi... doletělo?
su z toho celá naměkkoučká a mizím do tý družinečky... děkovačka bude spolu s oslavičkou mý nový funkcičky později :o)
pozorovatel
07. 12. 2007pozorovatel
07. 12. 2007
teda blbej výraz - já hned přemýšlela o komisi na výběr do kategorie, tý bych chtěla předsedat... :o)
Najmladšia
07. 12. 2007pozorovatel
07. 12. 2007
tak nějak vám děkuju jako kolektivu... nestíhám jednotlivě :o)
jen:
pro kvítek lotosu: já to beru aj s nadpisem - kapička písničky - zrníčka /ze/ solničky :o)
guy - psaní je pro radost, ne rvaní zrnek pod víčka :o)
lístečku... :oD
a tu já ráda zrovna, olmecu...
Jarmila Moosová Kuřitková
06. 12. 2007
no, jestli si tohle děláš jen tak pro radost, tak mi přijde, že jsi docela pokročilá automasochistka ..
:-)
lotosový kvet
06. 12. 2007
Divný, že ještě nikdo nepomočil ty dvě zdrobněliny v názvu, asi čekají na příležitost.
***ať žijou vánoca!***ale bez nás:-)
avox, díky, ale ze solničky by vypadlo z rytmu... a solnička má zrníčka v sobě, tož sou to aj zrníčka solničky přece... :o)
a ty si přece můžeš myslet co chceš ohledně důvodu či původu těch slz... ;o)
a není to nedokončený - je to jen kapička přece... a utíkám do práce :o)
zrníčka solničky jsou podle mne střepy... co takhle bez toho "a" dát "zrníčka ze solničky"? Ale stejně vyvstává otázka PROČ? v očekávání nových slz? Budou to slzičky štěstí, nebo máš obavy z budoucího? Tak trošku nedokončeně to vnímám...
s někým se slučuju, s někým loučím a pak taky /se/ eště aj vylučuju :o)
todle bylo jen momentální a jednosměrné loučení, nevyvolávej paniku :o)
Janině a sestřičce dík... Norsku1 dík za návštěvu a sdělení - nečekáš že bych ti to vyvracela, že ne?
:o)
sestricka.slunicko1
06. 12. 2007
jej, vy ste tu rychlí a hojní... no aspoň se to rychle čte, že jo... to taky myslím čtenáři v předvánočním ruchu ocení... :o)
díky vám za návštěvu a tak...