Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmrti na dlani
02. 06. 2008
16
52
1800
Autor
Santi€
sobota
Sudice
dvacet jedna cosi
zatáčka
mercedes s divokýma očima
vysklený rám zlého snu
převráceného naruby
hlavou dolů
dvakrát
ve zlomku chvilky
tři životy v chatrné skořápce
smrti na dlani -
Sudice
dvacet jedna cosi
zatáčka
mercedes s divokýma očima
vysklený rám zlého snu
převráceného naruby
hlavou dolů
dvakrát
ve zlomku chvilky
tři životy v chatrné skořápce
smrti na dlani -
52 názorů
a co-že je křesťansky založenej? já taky, ale víc mám pocitový výblitky...
dobrá, tak nehořknu...koukni se na mou altersestru hrdinku...
já jen, že pan damek je dost křesťansky založenej. mě má rád asi jen pro to, že jsem mladej rozhněvanej hoch - ale - třeba taková olga, co letos vyjde, je řek bych hlavně jeho práce .. :-) nehořkni - radši pořádně piš .. :-) kdybys viděla muj včerejšek - vyházel jsem všechno ze šuplíku a našel spoustu "básní". hrůza hrůz vidět ty nejlepší texty v zárodcích, někde na papíře naškrábaný - šílený sračky - fakt - úplně největší sračky na světě a z bloku, kterej má třeba 40 listů, z toho popsanejch tak 25, bylo použitelnejch tak deset veršíků. fakt jsem se nad tim láfal .. :-)
mně a body? a ty sis to říkal? h m. sem neuspěla v upolácké a okh myslíš, že bych dala? hořknu...
teda teda - zrovna jsem si říkal, že pan damek ti určitě dá body a potkáme se tam. tak ne - no. to to teda asi vyhraje vlastovka. :-) nebo ještě víc spíš sára vybíralová, když na to lucka už peče .. :-)
hola hola - to je super - člověk se ani nemusí řadit a už je v pořadí - takhle to chci vždycky .. ;-) o to víc se teda jako že těším do olomouce/brna. nebo do kutný hory v září .. :-)
jej - myslím, že neptala určo - ale - to je asi tím, že už bych ani moc konkrétně neodpověděl - záleží jak kde, jak kdy a jak na čem .. :-)
fíha - tebe sem nečekala, honzí...děkujuu
poslyš, ptala jsem se tě někdy, jaká je tvoje oblíbená barva??? esi ne-e, tak se ptám včil;)
mořský koník
05. 06. 2008
Vždycky si člověk říká "mně se to stát nemůže" a pak... stačí jeden blbec a... hrůza, hrůza je to... Ale hlavně, že jsi v pořádku!
čím zaplatíš..
když život zas se vzbudí
vše co bylo "před" obrazem je v snách
čí ruka sáhla do osudí
že na lůžku jsi a ne na márách...?
sestricka.slunicko1
03. 06. 2008
Fouraix: člověk v šoku moc nepřemejšlí o literární úrovni. já sem ráda, že ze mě po dlouhé době něco vypadlo...a vůbec jsem ráda, že jsem ráda. takže tak, ale díkec za zastáfku- to jo!
prostý popis by byl jednodušší a poesiechtiví by v tomto případě o nic nepřišli:)
Santiku, to je pěkná zkratka. Takové zážitky svádí k patosu a ukecanosti, a ty ses nedopustila ani jednoho.*
no jo - to vypadalo, jako že ses z toho dostala jen ty - tak je to dóbr, jen o blbou zkušenost víc.
v tom není co vidět...taková ironie, jeli jsme na oslavu kamarádových narozenin a můj přítel měl dělat řidiče, ale našemu stotisícovému volvu odešel chladič. nuže pro nás přijel sám oslavenec s milovanou oprašovanou tatínkovou škodovkou. v zatáčce nás náhle překvapil pirát s mercedesem, profrčel kolem nás a my neměli kam uhnout, než smykem do pole a dvakrát se otočit přes střechu. autí je pochroumané, ale my zaplať pánbůh celí jen s pár modřinami. takže tak.
co se týká mé odmlky básnické...prostě mi to nepíše, bylo hnuto s mou poetickou záklopkou. dokud nedojde alespoň k náznaku zlepšení situace, můžu vás odkázat akorát na svou zbabělou altersestru hrdinku, u které mám pár maličkostí.
moc děkuji všem za zastavení, podporu a věrnost...
malinka_hvezdinka
02. 06. 2008Nicollette
02. 06. 2008
..no, to je varovani jak prase....
..ja dostal podobny......a to se nezapomina....
**
p.s. "No, konecne si tady, holka. Co novyho?"...))))))