to je nádhera....do klubu Vodníků a milovníků
a převeliký tip
Naso: Richard Muller s tím nepřišel jako první, byl to ještě někdo před ním
tip, má to atmosféru :o)
Je to dokdonale podmanivé.Tip
...oceňuji rovněž odvahu, ale neznám to...
pěkná rýmovanka, fakt jo :-)
:o) Práve je búrka a môj milý až v Považskej Bystrici... ach... Je to pekné, v akýchkoľvek kvapkách :o).
Ač je to spíš hezká rozverná říkanka než hluboká poezie, oceňuji tu přímost a dívčí odvahu (u chlapa by to byla klasická samčí prasárna, že Mirku). Pár formálních chybek bych našel, škoda jich, nicméně u tohoto druhu dílka nejsou tak podstatné. Kdybych bral TIP jako obvykle tj. jako kritické ohodnocení umělecké kvality, musel bych říci, že je to přeceněná báseň. Ale i když za umělecký dojem TIP nedám, jako doporučení ke čtení musím.
asi lepsejsi nez zpivani.. Hlavne ale pozor.. v desti je to na to horsi.. ale zacinas tady docela pekne..)) jinak viz Miroslavek..
Tak klik - a tých tipov je 14. Naozaj páči!
Prostě perfektní! TIP :-)
Hmm tak to je fakt dobry :) Mam chut to jit hned vyzkouset...skoda ze, venku sviti slunce :o)
Richard Muller ti iste prepáči prepožičaný nápad...
Oceňujem dodržiavanie trojriadkovej formy básne, snahu o dobré rýmy a hovorím, že výsledný efekt je dobrý!
nebraska pripájam ti 5 tip tvojej pásmackej kariéry! :-)))
(a ten el. prúd by molhi vypínať častejšie...)
:) heh dakujem....richarda mullera poznam len z novin a viem ze tancoval niekde nahy ci co :) to ze napisal podobnu basen o tom neviem :) ale snad mi prepaci...
Wow som si sadol na zadok ! Ty si dobrá ! WOW
TIP
jako bych to nezažil :)
*
Ty jo, to je krása a venku zrovinka prší, škoda jen, že tu není ONA.
*
****-
tip za formu a milování v dešti... :-)