Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBydlí ve mně
04. 11. 2008
10
35
3741
Autor
pupin
Bydlívá ve mně
noční pták.
A jmenuje se Cit.
Má čtyři křídla,hlad a flétnu.
Sypu mu zrní, aby vzlétnul
a já ho mohla nakrmit.
Usíná vždycky pozdě k ránu,
právě, když vstanu
a nemá hlad.
... tak mám mu zase nasypat?
Včera viděla jsem obraz
v galerii " U nás dvou" -
vystavili tam obra,
který se živil
hudbou svou.
A ode dneška už to vím
a ptáka Cita nekrmím.
35 názorů
hana kupčíková
04. 11. 2008
Ach tag, tag zme se dostali navzájem,no....:)
P.S. - víš kolik toho eště de? fgjhfkhjv,m
To neni kroužek, ale čtvereček, přecejc! Ale Ty mě taky dostáváš tím háčkem nad d. To jsem ani nevěděl, že to jde :o)
ty ty voko, ty mě chceš dostat a schválně pišeš agentůra s kroužkem,vidˇ?
Já nevim, co pro začátek zkusit nějakou reklamní agentůru nebo scénář pro sitcom?
v pohodke..:)))..nájdeš slovaka na intenziv komunikačku a bude to fajn.:))).. ja zase fičim na češtine..:)))..veľmi rýchlo sa prispôsobim jazykovo,ked hovorim s čechmi..vtedy dlhšie hľadam slovenský výraz,ako český..:)))
a tiež je to asi smiešne..:)))
ne,e - len "mahrujuů - sem Češka jak poleno - ujíždim na slovenčině - ale je to mnohdy smiešné..
Takhle nějak si představuju, že se píšou hity pro středněproudou pop music. Možná by se na tom dalo něco trhnout!
to je moc dobře...doufám, že se z toho "oslovení" neurodí osli, ale něco pro Tebe velmi pěkného :)
Marcela.K.
04. 11. 2008Marcela.K.
04. 11. 2008
* :o) Dobrá práce. Pokud jsem dobře pochopil, text obsahuje užitečnou moudrost: emocím je dobré naslouchat, ale nikoli je živit. Živí se samy.