Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevšechny cesty vedou přes Práh...
11. 05. 2009
3
62
3649
Autor
martinez
.
takže, protože romale je včil velký zvíře a nic moc nestíhá, hlásám zas já:
v sobotu 23.5. se můžete od 15.30 trousit a setkávat a popíjet v Brně na Prahu
oficiální začátek programu bude o hodinu později, až se posrážíme
.
www.stkani.czpoezie... Boris Lilov...carolina...Květoň Zahájský... slovenština...Aššurballit...čeština...Vaudovy fejetony...345k / katpok...Blázen... próza...uran 235...Merlin70 / Triffid...Kubino...indonézština...muzika...zlyvkus....
.
.
62 názorů
cestu do BCN samozřejmě chválím jako báječný nápad
Gaudí, Dali, Miró, Lichtenstein, Hertzog a de Meuron, Vaud ... kulturní velikáni
nene, on přiletí za mnou a podnikneme představtební cestu do BCN zřejmě :)
těch je a bude mraky (i bez mraků)
že pana nastávajícího velmi pěkně nechávám pozdravovat!!
:-)))) už mu příletíš zřejmě brzy!
Vaud> to já už vím o písmáckých manželských párech...ale já jen, zda se nějaký ten pár seznámil přímo přess písmáka ?
a můj milý se usmívá přímo pod Tebou :)
treba Pista Hufnagl ma taky pismacku za zenu - jestli jsem to spravne zaslechl :-)
on pan chot nastavajici je postizen literarnim bacilem tez?
Bluedragon
25. 05. 2009Aššurballit
24. 05. 2009
na to su já malej pamětník... ale nahoď to jako diskuzi na hlavní stránku a uvidíš :o)
a pak písmácká svatba :)
tak mě napadlo, jestli se ví o nějakém páru písmáckém, který se takhle poznal přes písmáka a dotáhl to před oltář ? nebo to bude premiéra? ;)
no rozmysli se, Mařenko, rozmysli :o)
bylo by fajn dybys mohl, tož to drž v patrnosti dyby něco :o)
pak bude asi pauza letní...
fotky nevím, někdo něco málo (opravdu málo) fotil ale netuším jak to dopadlo... nechme se překvapit
jinak mně se to líbilo moc a doufám že nejen mně :o)
další pokus 20.6., hmm? :o)
Herrgott...nějak se mi ty dny pletou...;)
Eliška si može dat taky...třebas panák žluté limči;)
Děkuji za pozvání a připomenutí! Dnes ovšem nepřekročím práh Prahy - hrajeme na zahájení "nízkoprahového centra aktivit" MANA (www.centrummana.cz). Krásně si počtěte!
Všechny zdraví D.
zítra, zvonečku, zítra... a toho panáka si dám jen já - elišku ušetři simtě... :oD
Cornelie, tak teda někdy příště dyž se zadaří :o)
Tak Vám k té dnešní slávě přeji hodně ale hodně zážitků...a dejte si panáka za mě;)
Bude to přesně rok, co jsme byli v Brně na Skleněnce. Bylo fajne, ale letos asi nedorazíme, tak snad zas někdy příště :,)
zdravim. a kapacita? vejdou se tam jeste jedna stihla a jeden nestihly?:)
to čtení ale není novinka... ale tož děkujem za pochvalu :o)
dybys měl cestu přes brno, klidně dojdi :o)
Elyssa Johnsnová
17. 05. 2009
vcera jsem se najedl do foroty v Amsterdamu :-)) a minuly tyden jsem byl na chuletonu zpatky v Barce, tak jsme zahojenej :-))
jen kultura chybi!
ale neservírujou se tam žádný chuletony teda... abys nebyl zklamanej :o)
aleš-novák
12. 05. 2009
och ne - on tam byl - jen sem dala enter na odskočení řádku a asi to toho smajlíka sežralo - vynahradím ti to - na
aleš-novák
12. 05. 2009
moorgane, maximálně pražit... :o)
a Květoň bude hřebík... :o)
aleši, tvoje chyba
modrásku, těšíme se :o)
..a nebude se tam moc Prášit?..
na Květoně bych přijel - bude to Zahajovat?
Bluedragon
12. 05. 2009aleš-novák
12. 05. 2009
ano, Víťo - jelikož Vaud je někde v trapu, přijdou jen jeho fejetony... :o)
Pišta_Hufnágl
12. 05. 2009Pomerančová
11. 05. 2009Pišta_Hufnágl
11. 05. 2009
no snad se tam potkáte... držím palce! :o)
sestří, tak pak dej vědět co a jak :o)
stano, díky a taky si ten víkend užij(te) :o)