Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePosnídat stěny
11. 08. 2009
38
67
3442
Autor
Grainee
Koukám do stěn
ty jsi pryč
zamykám tvoje krásy
do obrázků
co visí
a nikdo cizí
je nepotkává
chodím po bytě
a polykám tě
teda
spíš tvůj dech
co tu zůstal po včerejší noci
plné (n)(e)mocí
na snídani jsem si dala
kousek samoty
a noty
se pomalu roztančily
na lžičkách
a s odrazy tvých očí
jsem na propocené stěně
zahrála představení
když končí noc
nikdo tu není
tak jsem si sama zatleskala
a z tohodle obyčejnýho
a všedního rána
jsem udělala
ráno o něco jiný
67 názorů
Zvolna se to rozjíždí. V poslední dlouhé strofě to už jede naplno a závěr je skvělej, tak prostě a přímo vyjádřenej, a přitom zužitkuje vše, cos napsala předtím. (tip)
A líbí se mi i prolog. :)
nejspíš se ze mě stává bručoun. moc se mi nechtělo do čtení tvé snídaně. ale musím uznat že jsem rád za to jak jsem se popral. a za vítězství. stojí to za to:) dobrá. čtivá. líbivá.
nonamebeast
25. 03. 2010
naprosto skvela vec. vratila me o par let zpet.
ale dnes.. dnes mi sedla tez.
je to .. vyvazene. a to je dobre.
a pekny konec, zadny usmoleny, ubreceny neco. je to opravdu dobre.
omlouvám se a radši zůstanu u té češtiny, ač slovenština je velice krásná... Tak tedy: Děkuji za kritiku a za zastávku:o)
Vím že ne a jsem mnohem radši, když vidím pořádnou (klidně i ostrou) kritiku než jen T*. Ovšem to s tím potenciálem taky zahřálo u srdíčka:o)
Jsem ráda, že to bereš takhle a nemáš chuť mě linčovat. =) Chodím tě číst pravidelně a myslím si, že máš potenciál.. a proto bych chtěla vidět kroky vpřed a nespokojím se s málem.. =)
Bohužel.. o tipech to tu nikdy není. Ale hřejou, to znám.. =)
Možné to je. Děkuju za radu, ale je zvláštní, že toto dílko dostalo nejvíce tipů a to o dost...možná, že i čtenáři jsou lenivější...což je asi špatně. Zkusím víc přemýšlet...možná chybí ta správná inspirace, ale taky jsou prázdniny:o)
Grainee, mám pocit, že poslední dobou lenivíš.
Dej si práci najít méně tuctové obrazy/slova. Pohled na to máš.
Ještěrčí král
25. 08. 2009zblblýptáček
24. 08. 2009blboun nejapný
24. 08. 2009Petr_Fonvald
16. 08. 2009return-of-ca-2
15. 08. 2009
Pěkně napsané.I závěr je povedený.K obsahu: odešel? tedy všivák to byl,dí neroušek.******
Móda kratičkých řádků je hrozná, i zde se projevuje ve své nahotě. Začátek je slabší, dál pak zbytečné vysvětlivky. Ale jinak to není zlé, za tip mi to stojí.
všem mnohokráté děkuju za návštěvu. Norsko1: o.k. To ze strachu asi dlouho nic nenapíšu.
ten začiatok je hrozný
potom to síce dostáva obrazno, ktoré je možné i v predstavách vytušiť
ale báseň je dobré hodnotiť ako celok ...
nielen zátvorky preč
-
prečítať, predýchať, preškrkať!
větroplach
11. 08. 2009
Norsko1: když se ti moje díla nelíbí, tak je prostě nečti a když je chceš číst a přesto se ti nelíbí, tak mi napiš co ti vadí, ale prosím tě nepiš ostatním ať mi nedávají tipy a nepíšou svoje názory. Na druhou stranu si negativní kritiky cením víc než té pozitvní.
Norsko1: když se ti moje díla nelíbí, tak je prostě nečti a když je chceš číst a přesto se ti nelíbí, tak mi napiš co ti vadí, ale prosím tě nepiš ostatním ať mi nedávají tipy a nepíšou svoje názory. Na druhou stranu si negativní kritiky cením víc než té pozitvní.
Norsko1: když se ti moje díla nelíbí, tak je prostě nečti a když je chceš číst a přesto se ti nelíbí, tak mi napiš co ti vadí, ale prosím tě nepiš ostatním ať mi nedávají tipy a nepíšou svoje názory. Na druhou stranu si negativní kritiky cením víc než té pozitvní.
sluníčko se zbláznilo ? či vidí, co já nevidím ? nebo jen hraje tu příšernou hru na tipy ?
sestricka.slunicko1
11. 08. 2009mořský koník
11. 08. 2009
asi s tím ještě něják pohnu, ale dneska to něják nejde...děkuji za kritiku. Všem.
Mě se líbí, moc mi nesedí závorky, myslím že "emocí" by bylo dostačujicí. Fajn:)