Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo tom to je
Výběr: Print, a2a2a, Markéta
16. 12. 2009
42
48
5432
Autor
Oldjerry
Plamenem svíčky
prohlíží tě
a světlem
stórou cezeným
prohlíží tě noc
nejlépe ale vidí
potmě
moje ruce
zvědavé a hravé
a všimnou že tuhle
a taky tady
ba i na druhé straně
ta měkkost kočičí
a tuhost očekávání
a ticho křičí
přerývaným dechem
v rameni zoubky štičí
nechaly stopu
posledních vteřin
48 názorů
Sašo - dík, jsem rád , že jsem kápl do tvé noty
Ucho - máš pravdu. Je to jediný profláknutý příměr na celém Písmáku. Ale : každý ví, o co jde - a o to mi jde. Stejně ď za názor....
Tak tahle se mi od Tebe líbila asi nejvíc. Možná je to tím, že tahle báseň ladí na mou nynější životní notu. Dala bych i víc tipů, kdybych je měla. :-)
džezinko - to já nedokážu, nálada vždy ovlivňuje moje vcítění do díla, ale je pravda, že jen velice, velice zřídka sem lezu s krví v očích, spíš odtud někdy takhle vypadnu (:-D dík
nejsem naladěna hravě, přesto ocením :-)* kvalita básně vítězí nad osobním rozpoložním čtenáře, tak to má být:-)...
Byť Barbar, nebo právě proto, jsem s potěšením zavzpomínal na podobné zážitky.
Markéto - pod dlouhé době vítej... podle pravdy : špatně napsané takřka stejné téma přistižené in flagranti na jiném webu mi evokovalo vlastní zážitek - ovšem už před více, jak čtyřiceti léty...
Jaroušku, obdivuji, že nacházíš odvahu k novému stylu a navíc zdařilému jak co do formy, tak do obsahu, ovšem s obsahem jsi nikdy nebyl na štíru
Meine liebe Hesiona - děkuji ti a to takovým způsobem, že nejen velmi.
Důležité je, že tomu lidé rozumí a důležité pro mne je, co si myslíš ty a ne co si myslí anonymní slovenský literát. Já stejně na autority kašlu, i na skutečné, tím spíš na imaginární. Pro mne je obsah nad formu při psaní i čtení. Nad názvem jsem nikterak nespekuloval.
Tadytuzde přítomné Písmáctvo - jest mi vám poděkovat za vaše čtení, které dává smysl mému psaní. To jistě platí nejen zde, ale obecně. Jsem rád - jak by ne, že, že se vám líbí...