Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChiromantie
29. 08. 2010
20
24
4029
Autor
Oldjerry
Jako bych chvění cítil
obrátím ruku
vzhůru dlaň
jakoby se smála
čáry...linie
jakpak se jmenují?
Je jich ...
mám o čem přemýšlet
a nakonec tohle
je linie Apollónova
pod palcem zrozená
od zápěstí zdvojená
nakonec spojená
to je pravda
a zde čára života
Kdyby sto bylo přes celou
tak už se na ni koukám
mrtvej
24 názorů
sepotvkorunachstromu
31. 08. 2010
Děkuji vám hrozně, dokonce až příšerně... chtěl jsem vás pobavit všechny, ale zdá se, že někteří z vás to uchopili vážně. Nevěřím na karty, čáry a jiné čáry. Že mne ale občas něco napadne je naprosto průkazné...
Františku, vzpomínám si na to, byla tu vyvěšena asi před čtyřmi léty.
Morgy - to je dobrý : furt je lepší mít o čárku víc, než o kolečko míň.
Marie s beránkem
31. 08. 2010
...jednou mi kukačka nakukala 147, tak mám ještě čas. A ty vem tu čáru zase nazpátek. Kdoví odkaď se vlastně počítá :)
zblblýptáček
30. 08. 2010blboun nejapný
30. 08. 2010Marcela.K.
30. 08. 2010
...já v tomhle jel jednu dobu, kdy jsem měl kámošku, která třebba obcházela hospodu a z ruky jim četla, kterej z nich zemře nepřitpozenou smrtí. Je fakt, že mě na čas zblbla, ale dneska si myslím, že ty čáry v ruce nějakej smysl maj...maj prostě. Navíc jsem dost pověrčivej, takže připomnělo i zaujalo..)
Štírko, základních čar je osmnáct - dalších různých čar dalších asi 15... to je věda (o pavědě). :-)
Postupně (nezaměňovat s potupně - to je o něčem jiném), přátelé :
- pravda, minimálně částečná
- raduji se, že tu ještě jsem
- jsem rád, že jsou mé depky tak líbivé - dík, Nore
- ale uznej, Hesinko, že jako pohádka to má své slušné parametry :)
Díky všem za návštěvu...