Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepřed svítáním
Výběr: Print
25. 11. 2010
34
37
1700
Autor
martinez
.
vyšla jsem za tebou až na vrchol
přijala křídla..
na tobě teď záleží
jestli je roztáhnu a rozletím se
nebo jestli je pečlivě složím
pro jiné časy
a zase opatrně sejdu dolů
Ikare..
.
37 názorů
a jak! si myslej že jedna je lepší než druhá! a ty další už dycky jen ostrouhaj :o)
v klidu.. ale u koníka občas necháš stopu viditelnou na první pohled.. u martinez si zatím byla tichá :o)
jejku, něco jsem někde přeskočila? občas jen koukám s otevřenou pusou, slova nepřijdou, tak jen tiše tipnu a jdu dál... až do září se musím prohrabat :-))
martinez už si myslela že máš ráda jen koníka :o)
díky
(ale vzlétnout s někým bez něho nejde :o)
kdepak... na tobě záleží :-)) závislost svazuje nohy, což teprv křídla! */
snad s tebou naložila jemně, Printe :o)
posílám předvánoční pozdravení.. všem :o)
no.. ale tak podruhý už snad nespadne.. Špagáto :o)
Víťo, je to citát.. už se z toho nevyzuješ :o)
gabi, dík :o)
Honzyk - já vím kdo byl Ikarus a vím co sem si napsala a proč.. tak jako ty víš asi aj ty dyž píšeš a je ti jedno co si myslí ostatní - takže se neurazím a ty si mysli co si myslíš :o)
Esme.. nejde dycky všecko bezpečně :o)
Víťo, hezký citát, díky :o)
Esmeralda Zlopočasná
25. 11. 2010
...Ikarus (bajny) individualista, myslim, navic spojovan s jinou postavou(i) legendou..---a slo mu o vec....tady, se neuraz, tobe, jak ja myslim, jen po pozu a efekt...
(Vice v knizce Franka Tetauera "Drama i jeho svet")
myslíš málo rýmů nebo málo slov, Rajmunde?
díky vám tu za návštěvy :o)
kdepak, to na tobě teď záleží ... a tak se s tím nemazej a vymeť pavouky z pod skříní! :)