Moc mě to těší, je to oboustranné.:-)
Kolousku, ked pises take, mne blizke slova...dobre mi je u Teba:)
Zdravím, Hani, koukám, že jsi tady už podruhé.:-)
Můj bývalý se ani nikdy vrátit nechtěl, naštěstí.
"tak už jdi pryč a nevracej se, prosím"
tuto vetu som nikdy neolutovala...nedokazala by som skusit to znova...
8hanka, je nás víc, kterým se to stalo, i když je to dávno, stále se to připomíná kvůli dětem i vnukům.
KOlousku, i ja to mam za sebou, pomerne davno,neboli to...uz nie...len obcas mi je luto, preco to muselo tak zle dopadnut?
Pises krasne, je to presné
anoiiine, budeš, jen to trochu trvá.... a děkuji za návštěvu.
Kéž bych již byla za tím...díky:-)
guy, děkuji za obě návštěvy, vážím si toho.
Jak mi je to teď hořce blízké...Krásné verše,tak hrozivě pocitové
Jak mi je to teď hořce blízké...Krásné verše,tak hrozivě pocitové
Děkuji ti, mladý Starče_007.
Bíšo, moc děkuji a ráda Tě vidím.
Moc vám všem děkuji, že jste ke mně tak ohleduplní, jsem ráda, že se vám to líbí.
Ani nevím, jak mám poděkovat blbjence a Oldjerrymu, takovou pochvalu si snad ani nezasloužím. Vážím si toho.
Kiwagamo, dobře víš,
koho se to týká,
ty tu se mnou zůstat smíš
dokud budu dýchat.:-)Dˇ.
Ferry, jasně, i když srdce bolí, dáme jim do k.....:-) Díky.
Ano, neroušku, dala jsem mu výpověď, nakopla a řekla:"Leť!" Zdravím a děkuji.:-)
Kouzelný memoár jednoho vztahu. Moc hezké. Tvé verš vždycky potěší třebas jen tím, že navodí atmosféru (Tvých pocitů) :-)
viz Jerry aneb ano, milí mladí poetové, TAKTO má zhruba vypadat vázaný verš.
poklona
Jedna z nejlepších vázaných v poslední době, které jsem otevřel... a to prosím rozchodovou lyriku zdaleka nepreferuji. *
hezky plynou, jako by tu hořkost smývaly
Neodvažuji se komentovat obsah, ale verše jsou to pěkné.
Tak nějak jsem si to vztáhl na sebe, fakt už nemám chodit? Nebo se mám plížit :o) ! A to jsem si myslel, že už tě mám na věky.
Koloušíku, počkej, však ty bestie si narazej čumáky - a my s veselým nadhledem bude kráčet zoceleny k lepším zítřkům. I když s bolístkami, odkráčet středem je nezbytné, jak říkáš.
:)
Tomu se říká výpověď, dí neroušek žertovně.****
koloušku každý máme nějaké trápení...tak hlavně ať je líp:-))
javavie, děkuji, já vím, zase smutná, ale nenech si zkazit náladu.:-)
koloušku ta mi sedla do noty...a moc dobře napsaná..tip
Kuku, tak to napiš, ať se Ti uleví, jako mě. Jak píše šepot, chce to čas. Já už to mám za sebou, ale bylo to těžké, proto držím palce a děkuju.
znova a znova citam tvoje verse, neskutocne im rozumiem, hovoris mi z duse ... ale ver caka nas nieco lepsie !!! :))
Koloušku, vidíš mi snád do srdca a do hlavy ... presne to tam mám ... T.
šepotí, to už jsou jednom dozvuky...Dˇ
..chce to čas..koloušku..
Diano, no právě, takhle jsem se s tím snažím vypořádat. Díky.:-)
Hořké, přesvědčivé. A možná je dobře si to tak zformulovat. *******
To nás sice utěšuje, ale minulost , tedy aslespoň mne, vždy dohoní.
maceško, díky, je náš hodně, to já vím. Utěšuje mě to, že už je to minulost...
Jarmilko,smutné. Může tě utěšit jen to, že takových je nás víc. Napsala jsi to moc hezky ... T***
renegátko, děkuji, té hořkosti se nějak ne a ne zbavit.