Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setoho dne ruce snily
Výběr: Print, a2a2a, thalina
03. 12. 2010
27
42
3691
Autor
médea
ve vaně
jako v děloze
plné horké plodové vody
ponořit se
až kam obrys dosáhne
až na dno
napůl vyschlého koryta Žermanic
jako tenkrát
zahryzli jsme se
do podpaží hřejivého bahna
bez dveří
za které bychom se schovali
rekvizita & inkvizice
a voyeur
rozestlaný stejně jako my
žehnal gestem ruky
42 názorů
Stařec_007
15. 06. 2011
a zase jen malinké poodhrnutí závěsu, na chvilku dovolíš nahlédnout a pak rychle látku spustíš a necháš moře prostoru pro vlastní fantazii. *
vinca minor
20. 12. 2010
nerada rozebírám své básně, mám zkušenost, že se pak zamotám ;))
ponechám to na tvé imaginaci, odnes si ten pocit, který z toho máš, protože jenom ten je opravdový ;)
omluva, četla jsem to nějak rychle, jsi přítekyně, která za to stojí- stála;)
V pořádku. :) Smím být smělá a zeptat se, o čem je báseň z tvého pohledu? (P.S: Ráda vyzvídám a mluvím s autory o jejich mozcích. :D)
A popravdě, bylo v jejím případě v tom bylo víc než kamarádství. :)
Uh, já netvrdím, že ta báseň měla být o tomhle. :) Jenom mi to při jejím čtením přineslo takové vzpomínky. A za přání duševního zdraví dík, ale úspěšně jsem s několika dalšími lidmi dala její zdraví a následně vše ostatní do relativního pořádku. ;-)
No, milá krajanko, stojíš mi za přečtení i výběr, píšeš lehce, má to linku i výraz
božínku, ty mi dneska děláš takovou radost!
mimochodem, já ji chtěla smáznot, hodně jsem s tím bojovala ;)
moc děkuji za a za ;)
Pocit, jako když se spustí opona, víc, jako když se roztrhne opona, kdy čekám na další dějství tvých pravdivých a drsných slov*!
médeo, básnička je velmi, velmi bezva právě tím, že každý si nad ní absolvujeme své asociace představ. Kdepak, že bys selhala.
t*
ou, tak to jsem selhala, a toálně, není to otm, o čem píšeš...
ty moje zakódované metafory!!!
díky za návštěvu a kamarádce přeji hodně duševního zdraví ;)
Líbilo se mi to... Ten první verš obzvlášť, je úžasný, chytlavý. Je strašné, že mi tahle báseň evokuje moji bejvalku, která je porodnice a mívala problémy se sebepoškozováním. Úplně ji vidím, jak si tu vodu užívá, pak jak na ni něco zařve její nesnesitelný kreténský otec a kouzlo je zrušeno. A ať se snaží sebevíc, prostě to nejde vrátit, ukrýt se někam pod hlínu, není kam. Tak vezme žiletku jako obvykle. A nechá ruce snít...nechá tu červenou krev, aby do vody kreslila ty pomíjivé a tančící obrázky růžového inkoustu, jediné znalé něhy. Ach a bohové, to ona tvrdila, že bůh je jen voyeur masturbující nad lidským neštěstím! :) Je to úsměvné, vyrostly jsme z toho, částečně... Proto se mi tvá báseň líbí, oslovila mne. Ale faktem je, že sloka o dveřích a blátu je taková... No, řekněme, že někdo v ní asi nic neuvidí, je to tam trochu na nic, jako by tam snad ani nepatřila. Jinak ale výhradu nemám. :)
sepotvkorunachstromu
04. 12. 2010
tak se mi jeví, že problém bude patrně na mé straně ;))
slibuji: že příště si nakážu: lucko, drž se při zemi, dohola rozhodně ne!;))
díky za návštěvu ;)
e? nebylo by logičtější se oblíkat za dveřma než za dveře? nebo já to asi nechápu :(
začátek zaujal, konec jsem nepobrala
m., hele, ja nevim, jak presne napsat....mne pripada "prehnany" - jako kdyz te u holice vostrihaj tak, ze vypadas jako plesatej, i kdyzs nechtel, no...))
xcau