:) dikes
jj, pro to sdělování jsme tady, že :)
Věřím, že mám co sdělit i dnes - ale díky za zastavení a hezký víkend :-)))
mám pocit, že čtu jiného autora :) tvá tvorba je dnes úplně jiná, jakobys tenkrát měl víc co sdělit ... projdu si víc tvých věci.. škoda o ně přijít
Znovu musím smeknout před spojením myšlenky a formy, přestože druhá strofa za to první poněkud pokulhává. Ale to může být jen můj dojem. Takže se raději v tuto pozdní hodinu nebudu zbytečně vykecávat a dám zasloužený tip.
nejen po tvých, jdu proti proudu času, doháním co jsem zmeškala za dobu své nepřítomnosti :-)
Díky, sovičko, že brouzdáš po mých dílkách, pěkný víkend,
měj se,
Marek
jaképak "zase"... to je už notnou dobu setrvalý stav... jo, napsané moc dobře */
ksav - díky za zastavení,
měj se,
Marek
Poetík - dík za zastavení,
Marek
Luxuska.... i když truchu tragikatastrofická. Doufejme, že svět doopravdy takový není.
Díky, Sebastiano.
White: myslím, že rozpaky nejsoui na místě, ale záleží na Tobě, jak to vnímáš...
Tangens: máš pravdu, vždy je dobrá pestrost postřehů i názorů, nikdy není dobré podestýlat moc vavřínem.
V předposlední sloce trochu vybočil kyv (a pak logicky vklad), což lze u kyvu očekávat :-)))
Mějte se,
Marek
Být z tebe rozpačitý neznamená být tebou dotčený. Ještě, že máme to zmatení jazyků.
White - napsal jsem ji o víkendu, aniž jsem věděl, co se šoupneš Ty...
Podobné metrum používá více autorů, ze zdejších např. Janina 6, ad. Prostě se mi to k tomu hodilo...
Jinak myslím, že jeden píšem o voze a druhej o koze :-)) Takže se dotčeně cítit nemusíš :-))
Tangens - ani ne tak opovržení, jako spíš určitý protiklad, i když to je druhá strana jedné mince...
Dík a mějte se,
Marek
hezké, z téměř krylovským nádechem... jen jsem poněkud rozpačitý z toho, že sem den po mě šoupneš básničku s indetický rýmovým obrazcem. Ne, že bych metrum abaab vymyslel, to ani náhodou :-) ale cítím se v němn dobře a rad a často ho používám. Autor tvého talentu do nemá zapotřebí.
Miroslawek: Tohle nemá s politickými projevy nic společnýho...
Antikrist je tu v opozici k Bohu celej malej...
Dík za zastavení,
Marek
píšeš-li Boha s velkým písmenem, zasloužil by si velké počáteční písmeno i Antikrist
Veršovat politické projevy bys mohl, ovšem já konstatuji to hlavní: vrh kostek nikdy nevyloučí náhodu.
Javavia: Také Tě tu rád vidím,
měj se,
Marek
..sakra..tak to je faakt paráda..pecka..no supr!!!!
Coura, brack, Janina, Alegna, Koloušek, Ferry, Blboun, matik, František, moorgaan, Myotis, Háber:
Díky Vám všem, mám radost, že Vám to tu něco řeklo,
mějte se pěkně,
Marek
co jedni brousi, to druzi živí.-))
To je potěšující satisfakce pro vázaný verš zde na Písmáku spíše živořící...
t*
muamarku, ty jedes, stylove!!! T
Blbjenka: Dík, však s tím, jak píšeš, nemáš důvod k závisti, ale upřímnost se cení :-)))
Marek
poklona, potlesk a upřímnou závist
Diano - je fajn, že to tak cítíš,
Hrušková - díky,
Marek
Vynikající! K tomu snad ani není co dodat. Hluboké myšlenkou a forma už tradičně dokonalá ***
Maceška, Bosora - dík za návštěvu,
mějte se pěkně,
Marek
Marku, jak pravdivé! T***