Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKonec
Výběr: Print, kafka
17. 12. 2001
41
0
3989
Autor
Krel
Nebe plakalo a
kusy roztrhaných
záclon se
měnily v bělostnou
tříšť nad
hlavou starého
muže. On...
seděl tam jen
tak, možná psal
báseň, příroda si
hrála s
jeho vlasy a
vousy prorostlé
trny dálav se
jí vlnily v
odpověď plnou tichého
smíchu. Jeho
ruce se plnily
meči stvořenými v
království vod. Seděl
tam a
jeho obrys se
stával čím dál tím
více stínem, až
překročil řeku. Vstal a
opustil tělo, volný se
procházel dračími
jícny ulic. Snad
nahlížel do
výloh přeplněných
našimi tajnými
sny. A
básník si, místo aby
volal o
pomoc, sedl na
lavičku vedle a
za svitu pouličních
lamp začal
psát svou poslední
báseň.
Je to báseň plná vody -což by o Tobě mělo něco vypovídat:) ale já v tomto případě nevím co:)
voda je symbolem nevědomí - takže kraj básníků - tohle možná stačí:)
Ten básník na konci tam ani nemusel být.
Stejně je to moc krásné,plynulé,procítěné.
Můj upřímný t*
nevim cim to je.....asi tou naladou dneska, ale vsechno se mi zda nejak povedome...jako bych to uz nekde videla, slysela, cetla........je to smutne.....krasne napsana snad smrt! ......krasne.....smutne!!!!:-( nemam co dodat!!!! .....
morskyvanek
05. 01. 2002
Krele, ty to jednou nepřežiješ... Tyhle básníkovy stavy moc dobře znám a varuju tě - nehraj si s tím... Není to sranda. Co na tom, že napíšeš takhle skvělou věc, když se z toho pak nemůžeš týdny vzpamatovat. Zahráváš si s ohněm, co tráví každou osamělou duši, bez ohledu na její zásluhy. Radím ti upřímně - přibrzdi... Byla by tě škoda.
A piš dál, jsi hodně vysoko... Ale opatrně...
Jo, abych nezapomněl - T!P
cup_of_tea
21. 12. 2001
Taky se mi to líbí, ale jednu výtku mám - členění do veršů - chtělo by to učesat.
Já bez výtek... jsem teď němá a na chvíli i slepá, hluchá... nádherná věc!!! *****
Je to lehce psané a zlehka se to čte, hladí to a uklidňuje a přitom jde o konec...
Gastarbajtr
17. 12. 2001
Dneska je tu prevyberovano ale vsechny veci jsou skvele. Vcetne tohoto!
nevím, mě se to nelíbí... kreslí to krajinu, která mi přijde hodně romantická, ale nepravděpodobná, vyumělkovaná.... odpusť...
Je to zajímavý, ale něco mi jde proti srsti. Promiň, i když pár obratů se mi moc líbí...
Litochowitz
17. 12. 2001Astalavista
05. 12. 2001
Touzim vykriknout ale nenachazim slov...!*** tajim dech a vzpominam... a tak nejak touzim zhmotnit tuhle basen...!***
Bože, ty nádherné obrazy... Snad ale nemusíme mít strach o poezii, bude dál, že?