dokážeš opravdu překvapit :)*
Nezačal jsem s tebou žádnou diskusi, ale napsal jsem svůj názor a avízoval tě ze slušnosti. Takže tuto výměnu UKONČUJI já a nikoli ty.
Bože, ty jsi káča. ZÁVIST skutečně při četbě Lyryka necítím. Over.
Jasně, když napíšu svůj názor, tak se zde ihned podsouvá kupříkladu nepřejícnost. S tebou bych chtěl diskutovat o poezii...
Nes dává Lyrykovi tipy, i když si autor prdne. Měl jsem tě zprvu za poměrně slušnou a inteligentní autorku. Lyryk si z tebe dělá srandu a ty slintáš. Trapné.
Mně se dílo taky docela líbilo, ale hodnotit raději nebudu, protože prizmatem Tvého pohledu by se při troše snahy dalo označit za kýč.
melancholický příběhy ze života táhnou nám hlavami, ten tvůj extra fešný - a název, jak řekla sveřep, díky požehnané víceznačnosti čestiny špičkový
*
dobré, ale název vynikající. vyvolávání mrtvých...jo
dobré, ale název vynikající. vyvolávání mrtvých...jo
vynikající :-) nějaká další kritika nekritika ode mě by ti moc nepomohla...
Pro mne velice příjemná změna. Výborná myšlenka, vygradovaná až do závěru. S radostí TV
Nevyvolaný negativ je krásný námět; škoda že mě to nenapadlo dřív, hodil by se mezi mé "Tváře věcí". POhrávám si s myšlenkou ho ukrást; tedy pokud k tomu pootevření dveří došlo až při pozitivním procesu.
Tip za návrat k černovílým procesům.
rodinný rozestupy... a celé je to moc fajn
fakt zajímavý, v kontextu toho co jindy píšeš
*
příjemná změna, zejména v tom, že od těžkopádného vyjadřování se na pokraji jakési filosofie a experimentu v tvarosloví jsi přešel k lehkosti, umocněné rytmickým spádem, který jakoby text spolu s ledabylými rekvizitami nadlehčoval a cíleně popíral několik odkazů na zákoutí života a tím je ještě více zpřítomnil. Na druhou stranu ten docela prudký spád báseň, její obsah posouvá, naštěstí jen přijatelně, k mravoučnosti a tak trochu mi jako čtenáři brání se na chvíli ponořit a jen tak se kochat.
moc - hlavně první strofa*
moc se mi to líbí, úplně jiný styl, než jsem u Tebe zvyklá, skoro bych si myslela, že to psala šepot :)
Skvělá, moje oblíbené téma (i když nejsem zrovna starej). A na závěr poměrně expresivní pointa - ty to míváš pointované průběžně a jak tak koukám na tuhle, možná je to škoda, protože ty umíš zatnout.
Viz. Mylenka ... první skvělá až vynikající:-) ke konci trochu ubývá na síle, možná jsem v blbém věku, kdy alchymii ještě pamatuju, ale zatím mě nedojímá :-) .. *
:-) Nikdy bych nevěřila, že to umíš i takhle *!
parádní téma.
já si podle titulku nejdřív představil venkovskou školu vedle hřbitova a učitele, co říká "k tabuli půjde..." :o)