Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Kdysi jsem potkal múzu. Krásnou a velmi tajemnou. Byly to šťastné dny, kdy naše barcelonské rozhovory v Rincon de Praga vypadaly asi takto:
*****
M: To je ten slavný bar, kam chodíš?
J: Přesně tak.
M: Cestuju s tebou v duchu podle tvých fotek, tak jsem tu už virtuálně byla.
J: Teď máš jedinečnou šanci zažít zdejší lahůdky na svém vlastním preparátu. Připravena?
M: Co tu mají baječného?
J: Například veleobávanou ensaladu rusu - sestřenici našeho vlašského salátu. Ve většině zdejších barů se dává jen po předložení očkovacího průkazu a kartičky zdravotní pojišťovny. Tady stačí pouhý doprovod lékaře.
M: Něco mi říká, že mám dnes svůj štastný den. Záchod je tamhle ta budka v rohu? Já jen abych
věděla, kterým směrem mám přibližně běžet.
J: Jsi odvážná?
M: Že váháš!
J: Kdybys nepřežila, zakopu tě na pláži za odlivu.
M: Konečně se mi splní sen být celý léto u moře.
J: Budu tě fixovat slunečníkem, abys neodplula do Maroka.
M: Jestli to má být zelený a hýbat se, tak je to zřejmě ve formě.
J: Španělé považujií většinu potravin, které se hýbou, za čerstvé.
M: V tom případě by to měl ještě někdo přijít dorazit.
V bříšku, pak rychlý sled jícen a ven (v případě, pokud to půjde horní cestou, v případě dolního řešení, budou figurovat jiné trávicí cesty a cestičky) :-)
tuhle tady moc rád vidím a čtu :)
čistá krása a lehkost *****
jako sen
který jen jen přeskočit ve skutečnost.
Ale jaký je rozdíl mezi snem a skutečností? Není to nakonec úhel pohledu? Možná. A možná je to dáno tím kdo sní a kdo se dívá.
...
Delahaye - to je kamaradka, co me inspirovala k psani ;-)
Ale mas pravdu, neni to nic o muze (proto jsem dal kategorii kazdodenni)
Diky za navstevy!!!! - Kvetoni, druhou mizu mam rozpracovanou :-)
PS: Fakt je, že sníst cokoli, co se ještě hýbe, by mě asi nedonutil nikdo, stejně jako různé ponravy a brouky, byť by byly usmrcené smažením. Doufám, že se tu to video načte - tohle ani v pominutí smyslů, ani po smrti
Tak jsem si gůůglila, co je ensalada rusa za pokrm - web po mně plivl sdělení, že to je obdoba našeho bramborového salátu, ale dokreslil to obrázky tohoto typu:
Tak nevím, ale mi to bramborový salát moc nepřipomíná, navíc bůhví, po čem je to tak rudý... Nicméně fejetoneček se ti povedl, bavila jsem se moc dobře! :o)) *t
asi je to tou češtinou (je zvučnejšia ako slovenčina), že to na mňa pôsobilo absolútne vyrovnane a roztomilo a tým španielskym prostredím tak prázdninovo...
No, papání by na mne nemuselo mrkat. A drbat se na bříšku. Mám rád spolehlivě umrtvenou potravu, pokud možno dodatečně neoživovanou - čímž nemám na mysli resuscitaci zdechlé krmě, ale její obydlení novými strávníky, kteří by ji chtěli sežrat dříve než já :)
tusim by som sa mala prestahovat do Spanielska, konecne by som mala idealnu figuru,asi by som okrem ovocia nic nejedla, neznasam pohlad na nieco, co sa na tanieri mrvi, zmurka, trasie sa, brrrr:(
(Prave som urobila na veceru pstruha na masle, urcite bol mrtvy uz v obchode:)