Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKolik bylo lidojedů?
25. 07. 2011
33
40
3101
Autor
avox
Říkala už od rána
- nemastná jsem, neslaná…
On ji pozval ke své tetě
- prý je zrovna na dietě.
***
Jen zůstaňte k večeři!
Dušené ve vlastní šťávě
bude se podávat právě…
Vyběhly jsme ze dveří!
***
Že prý by mne láskou sněd…
Zatočil se se mnou svět,
mám ho pozvat na oběd
- co když je to lidojed?
40 názorů
taky jsem nejspokojenější s tím prvním kouskem, ale do soutěže měly být tři a času málo... však se pokoukej, o čem je KOULE :-))
Také to první čtyřverší mi přijde nejpovedenější. Lidi (i lidožrouti?) asi hodnotí míru originality. To poslední téma (být láskou snězen) je už natolik profláknuté, že je asi extrémně obtížné se s ním někomu zavděčit...
Jarmila_Maršálová
09. 09. 2011kluci hurá za balónem
25. 07. 2011
...no ble....teda ty se predvadis... TY ZERES MASO, JO?--)
pak ma tva tvorba miti jakes alespon miru-milovne to vyzniwani..)((
Muamarek - lidi nelovím, já už občas marně lovím i ve vlastní paměti :-))
Lakrov - to se tak říká na Chodsku... a chodí se pobejt až po obědě :-))
Honzyk - brambory třeba šťouchané, cibuli taky můžu, ale flák masa nesmí chybět :-))
> ... přijďte zase někdy pobejt
Pobejt, to ano, ale na oběd se nezdržím :-))
Přijdu rád, to víš, u lidojedské se to nabízelo, jen abys nebyla v hledáčku, že lovíš lidi na jídlo - a že už tu máš jídelníček tak o pěti chodech na měsíc :-)))
jejdavilda
25. 07. 2011
je to móc dobrý, múza asi dovolenou zrušila z důvodů špatného počasí :-)