Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEpitaf
06. 10. 2011
42
66
6611
Autor
MarK.
Mal rád sluch cudzích pier
a perie nemých vtákov
z ktorých vždy keď vzlietol
opadol strach
a i na riasach
sa usmiali.
Mal rád kŕdle dní
v ktorých sa cítil potrebný
ako i deň tento
i ten posledný.
66 názorů
..ahoj, guy a samozrejme dakujem - tvoja nielen hviezdickova navsteva ma vie vzdy velmi potesit! Prijemnu jesen prajem, chlape! ;)
marcela.m.
09. 10. 2011
..Marek (Muamarek), priznam sa ti, ze pred jednym letom (vzhladom na neustale vzdusne kolizie a havarie) som si napisal tento Epitaf - ze kdyby neco - nastastie (zatial) nic.
..dakujem, ze si sa opat stavil a nebol ticho. (vazim si to)
..A.Storožnicyn, neviem kde na to chodis - ale tvoje 'slova' (riadky) vedia nielen mna potesit! Vzdy rad citam ako tvoje verse, tak i komenty, za ktore ti v mene vsetkych 'okomentovanych' dakujem! (a uprimne ti poviem, chybal si mi!)
..kazde 'to nic' je viac ako 'mozno' :)
..vrela vdaka nielen za prizastavenie sa :)
nonamebeast
08. 10. 2011Sebastiana
08. 10. 2011A.Storožnicyn
06. 10. 2011pavlikovaruzenka
06. 10. 2011
..i to ma tesi, ze sa sem tam mozme navzajom priucit:)
..dakujem, Ales, ze si ma nemynul.
..ja som chcel pocut, hlavne tvoj nazor, Lakrov - cize som absolutne spokojny a dakujem! ;)
aleš-novák
06. 10. 2011blboun nejapný
06. 10. 2011sestricka.slunicko1
06. 10. 2011
Pro mě, jakožto "cizince", je tohle hezké hraní se slůvky: pier - perie, kŕdeľ (vím, že je to hejno) je krásné slovo. Jen nevím, jestli můj názor je to, cos chtěl slyšet :-)
A tak i cynici nekdy pisou romanticky. A je nas trec. To neni nic cynickeho. To jsem se do toho cynismu tak zapletka,ze uz jdu radsi pracovat. To je taky takova poeticka zalezitost-chi,chi. Zdar.
To je dobrý,tma se da docela dobře vysvlíct pouhym zmačknutím vypínače. Ech,jak poetické. Už asi tuším,proč ze mě nikdy nebude básník. Leda tak cynik. J
..taktiez ti prajem den plny az preplneny svetlom! A ked pride noc, nehanbi sa ju vyzliect z tmy! ;)
..P.S.: 'a nie som nedostizny, skor len dostihovy' ;)
Taky dekuju. To ses trefil s tim po rozumenim. Nejak to tak v zivote mam nastavene. Hezky den nedostizny basniku. Alespon pro me.
..dakujem, Jeffe - tvoje privitanie mi obalilo rano do usmevu - este raz, velka vdaka!