Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senevím už jak.. stromy
31. 10. 2011
44
27
1217
Autor
mořský koník
nevím už jak prosit
strom mých nesplněných přání
roste vysoko do oblak
sílí každým nesetkáním
a pořád jen kvete
povídám si s parapetem
jako každý jiný pták
a když se před životem bráním
vždycky mi dá přes zobák
třešničky na dortu prý má pro jiné kosy
stromy co živé ovoce nerodí
kamenné kmeny
do země vrostlé
plody z nich
dozrávají v nás
bez oběti není sklizeň
sklidíš a.. žiješ
navzdory
27 názorů
Sebastiana
05. 11. 2011
..z tohohle si vybírám
"strom mých nesplněných přání
roste vysoko do oblak
sílí každým nesetkáním
a pořád jen kvete"
...dál mě už ruší věci... nějaký detaily. (všichni ptáci si povídaj s parapetama atd. :-))
Květoň Zahájský
01. 11. 2011
na mna prva smutne neposobi, pri citani som sa usmievala, poznam to, dostavat od zivota cez zobak... ohromne sa mi paci usporiadanie versov, skvele*****
rozdupanésrdce
31. 10. 2011
Celkový dojem velmi dobrý, příjemná /i zábavná/ pointa na konci prvního textu. Jen u druhého textu mi "žít navzdory" přijde přeci jen trochu klišovité, možná, že je vyřčeno až příliš smyslu, byl bych možná byl víc zkratkovitý a význam nechal na čtenáři. Nicméně TIP.
Líbí se mi i jak jsi zakomponovala název s těmi kosy...
Máš básně, které nejsou nikdy prázdné a hravost někdy zvýrazní strunu smutku...
Marek
...bez oběti není sklizeň...sklidíš..to jsem si myslela desítky let, tak mi to "vryli" do duše.A výchovou do mozku. Že když chci dostat, musím něco dát...není to tak. Jsem ráda, že to nyní vím.Že to dokonce může být naopak.
..co ti poviem - ty si uz povedala, vsetko za nas - 'parapeta' je krasne slovo ;)
.. *
ta první ...smutná ...ani nevíš, jak moc Ti rozumím .....tenhle strom asi pěstuje každý .....a komu kvete málo ....může se zvát šťastným. Ale čas od času ...naštěstí... některý ten květ spadne na zem ...a přání se splní.
ta druhá ... nadějná ...leč, když je oběť zbytečná ...sklidíš a ..zemřeš (nebo aspoň něco v tobě)...také navzdory :o.)
típ za obě *