Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObraz
07. 12. 2011
34
70
3726
Autor
koloušek
Nahé jsou stromy na obraze
z pohledu na ně přímo zebe
jak pokouší se v marné snaze
holými údy dotknout nebe
Mráz už se tiše plíží krajem
ony dál stojí odevzdaně
jednou zas dočkají se máje
teď hustá mlha padá na ně
Lemují cestu svými těly
táhne se někam jejich středem
kdysi snad po ní vozy jely
dnes tudy žádný nepojede
Otázky vyvolá ta scéna
nemají ale odpovědi
Kam vede cesta opuštěná?
Co je za modrým nekonečnem?
Snad jenom bohové to vědí
ti ale mlčet budou věčně
70 názorů
koloušku, díky :-))). Mám radost, že se Ti obrázek líbí, ale neumím zase spoustu jiných věcí.
vesuvanko, děkuji za pěknou kritiku a krásný obrázek. Ty umíš malovat nejen slovy, ale i doopravdy, moc to obdivuji.
Soutěž T.K. je soutěž Tlmočník. Ale teď se nějak zasekla.
koloušku, namalovala jsi slovy krásný zimní obraz :-))) TIP, moc hezká je i fotografie.
Prosím Tě, co znamená soutěž T.K.? přiznám se, že soutěže moc nesleduji, protože většinou neumím psát na zadaná témata, ale v tomto případě jsem asi udělala chybu.
koloušku, namalovala jsi slovy krásný zimní obraz :-))) TIP, moc hezká je i fotografie.
Prosím Tě, co znamená soutěž T.K.? přiznám se, že soutěže moc nesleduji, protože většinou neumím psát na zadaná témata, ale v tomto případě jsem asi udělala chybu.
blboun nejapný
29. 01. 2012
Škoda, že jsem tu nebyla.
Teď tu jsem...
Obrázek se krásně vpíjí do básně.
Nebo báseň do obrazu :)
koloušku, taky tě zdravím a ještě jednou děkuji. Krásné vánoce a do Nového roku hodně zdraví a pohody.
Zdravím, Bosorko, ráda tě vidím a děkuji za pochvalu. Dlouho jsem tu nebyla a čas tak letí...Vánoce za dveřmi. Tak ať se ti vydaří a šťastný Nový rok.
Jestli je to objektivně lepší, to nevím. Ale mně to subjektivně takhle sedí víc. Je to náladovka, bez místa a času...
Kiwagamo, děkuji za návštěvu, konec trochu vybočil, ale aspoň to není snad tak uspávající, ne?
gringoo, to jsem také ráda, chybí mi Tvoje fantazie, ale s tím nic nenadělám.:-)
VH64, a víš, že jsem o tom také přemýšlela, jestli tam ta auta moc neřvou? Tak co "vozy" nebo "koně"? Udělám pokus a dám vozy.
A děkuji za povšimnutí.
Kiwagamo´ag
08. 12. 2011
Jo jo, básničky můžu.
A kdybych mohl poprosit, nešlo by posunout třetí sloku někam do neurčité minulosti a místo aut mít něco koníkovatého?
jejdavilda
08. 12. 2011blboun nejapný
07. 12. 2011
koloušku, moc krásná a výstižná báseň, dívala jsem se na obrázek a četla znovu a znovu
blboun nejapný
07. 12. 2011blboun nejapný
07. 12. 2011blboun nejapný
07. 12. 2011
srozumění, weleno a 8hanko, děkuji vám všem třem za takovou chválu, to jste mě až dojaly, že nevím, co říct.
Nádherně, super rytmus i verše. obrázek už jsem někde viděla :-) super *