:) Já mám jen "maliřovy" oči, bohužel ne ruce..
Morticio, děkuji za zastavení a milá slova :-))). Někdy byly obrázky tak inspirativní už při malování mě inspirovaly k napsání básně.
Mě se líbí to spojení výtvarna a poezie.
Krásně vyjádřeno strašné rozladění-čekání na vlak který nepřijede.V pátek pojedu vlakem do Brna.Snad přijede.Tvá tvorba je kouzelná.***
Adelan a Růženko,
zdravím a děkuji za přečtení a milá slova :-))) Moc mě těší, že se líbilo. Většinou napřed vznikne obrázek, který mě inspiruje k psaní.
Maluješ lépe slovy, či štětcem?***
Děkuji za avi, je to krásné *
koloušku, mám radost, že se Ti líbí. Děkuji za zastavení a milou odezvu a zdravím :-)))
Štírko, zdravím Tě a děkuji za zastavení a milou odezvu k básni, těší mě i Tvůj zájem.
Jdu to napravit, v poslední době jsem tu moc nebyla.
nádherné, jako asiten obraz... nějak ses mi ztratila z oblíbených,,, musím přidat... chybí mi, že se nezastavíš u mě :-)
potomekšibeničníhodítěte - děkuji za přečtení a milá slova :-)))Díky za optání - docela dobře :-)))
píspol, zdravím Tě a děkuji za zastavení, milou odezvu i zájem :-))).
Tato báseň je svojí mollovou náladou jednou z mála výjimek v mé tvorbě. Většina mých děl je laděna sluníčkově, vyjadřuje obdiv k přírodě. Například báseň "DUB", na niž Ti posílám odkaz:
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=125359&cr=all
Marti, zdravím Tě a děkuji za milé zastavení a slova, kterými jsi mě moc potěšila :-)))
krásný obraz i krásná báseň :-)) - T
guy, zdravím Tě a děkuji za přečtení a milou odezvu :-)))
hlavně poslední sloka v kombinaci s obrazem jsou naprosto věrným podobenstvím jara v mollovém tónu
jak někdy bývá
*
Janinko, Robinio a Vendulo,
zdravím vás a děkuji za zastavení a milá slova, moc jste mě potěšily :-)))
Davide, zdravím a děkuji za přečtení a milou odezvu k básni i za tip :-)))
Obrázek byl jen jako doplněk - totiž právě jeho namalování mě inspirovalo k napsání básně.
Uzival jsem si basne: jednoducha a preci plasticka, usporna a preci sdelna. A potom mi dojem pokazil vlozeny obrazek. Presto tip.
Liduško, díky :-)))
blboun nejapný - zdravím a děkuji za milé zastavení a tip :-)))
děkuju a taky zdravím :-)))
Liduško, mám radost, že se Ti líbí báseň i obrázek a že jsem se strefila do Tvé oblíbené barvy, také mám indigo ráda. Děkuji za zastavení a milá slova a zdravím :-)))
Janičko, oboje moc příjemné, indigo je moje barva :-)))
dadadíku, děkuji za milé zastavení a tip a také zdravím :-)))
to nic, mám radost, že se Ti líbí. Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
to nic, mám radost, že se Ti líbí. Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
to nic, mám radost, že se Ti líbí. Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
Marcelko, zdravím Tě a ještě jednou děkuji za milé zastavení i slova :-)))
Adelan, děkuji za zastavení a milá slova :-)))
Úplně vystihuje mou momentální náladu...děkuji :-)
Petře a Můro,
děkuji za přečtení a milou odezvu :-))),
je to Milešovka od vrchu Boreč
Čudlo, díky, budu se těšit :-)))
jako bych tam byla... díky
Zuzulinko, Deepness, haro a Čudlo, děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
Rada Ťa čítam. Tvoju obraznú prírodnú lyriku :)
:)ahoj Jani, máme tu léto, to se to píše, viď?
gringo - díky za přečtení a milou odezvu :-))) Já ji tam nenacházím, ale je to docela možné. Už se mi několikrát podařilo namalovat skálu, z níž se vynořila postava nebo hlava člověka a dokonce i hlava lva :-)))
Diano, renegátku a Jarmilko,
moc mě těší, že se vám líbí báseň i obrázek, děkuji za přečtení a milá slova :-)))
velmi pěkné a vzájemně se doplňující
Nádherně namalováno! - slovem i štětcem :-)***
Taky mě inspiruje, ale já vidím ženu co se provokativně skryla za rozestoupené houští. :-)