Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽiadne stretnutie nie je náhodné
Autor
MarK.
62 názorů
Dik, Oldo, ze si sa stavil - celkom si sa rozpisal - popremyslal a to ma potesilo ;)
no a co? Zelená v hrudi - to si píchá krokodýla? Nerozčílilo mě to příliš. Vlastně to ani nijak špatnej text nejni. pokud ti nechci vytknout tu chemii (z kyslíku neuděláš endorfiny, ani kdybys to katalyzoval kamasútrou). Ale že tomu ještě není moc co vytknout to z obyčejného zastavení a líčení báseň neudělá. Pro mě myšlenkově chudé a ploché. tolko ludí aut a križovatek (světlý moment - kdybys ho pak téměř neznásilnil do toho závěru). Chápu, že tohle říct nějaké cizí dívce, na to už člověk musí mít koule (a ještě proč se ho vlastně vůbec ptala nad čím přemýšlí? - neznám žádnou, co by se zeptala...). Takže jsem si přece jen trochu zapřemýšlel. Ale jako báseň: No a co?
jejdavilda
26. 01. 2013*
Diana, Oldjerry, usak, Evzenie, gabi, macecha, Adriana, A.Storoznicyn - dakujem vam - vazim si vas cas, slova i pauzu medzi pismenkami :)
A.Storožnicyn
16. 01. 2013;) hmmm,stáva sa....*T
Adriana Bártová
16. 01. 2013velmi hezké *T
Evženie Brambůrková
15. 01. 2013Cituplné, promlouváš k srdci*
MarKu - to je parádanv několika rovinách, citové, skrytě erotické, filozofické a humorné. Kurňa - snad jsem nějakou nevynechal... ale jo! jasně že jo: pneumologické a endokrinologické... (:-D
vždy píšem len to, čo ma napadá pri čítaní... vďaka za vnúknutie, aj keď je to iba taká hlúposť:)
jo,jo, nielen zakazane ovocie, ale aj sloboda, vie byt obcas pritazliva :)Dakujem, Lakrov!
pokial si sa nechala ispirovat, je to super, pokial nie, je to rovnako super - dakujem, Suzanne ;)
poviem ti chlapček
že svetlá v hrudi
blikajú duhou
stokrát farebnou
keby ma zažneš
budem ti lampou
túlavou kňažnou
svetla ponad tmou
ano, oduty, moze znamenat aj vypukly - slova maju viacero vyznamov. Tak ako aj pod tvojim nickom moze byt zena i muz. ;)
Oduvanie? to je, ked sa na niekoho nahnevas a je to vlastne opak usmevu - obrateny smajlik :(
Jarmila Moosová Kuřitková
15. 01. 2013***
Opat jedno z neavizovanych avi a k tomu biela poulicna perina. Staci sa prikryt a pockat do jari. Pekny den vam vsem i tem, ktery ho pekny uz maji :)
melódia, to je to, co som mal v tuhe spolu s atramentom :) - dakujem, Klubko ;)
KlubkoRedaktorůSyčí
15. 01. 2013Jako text písně by patřil mezi ty nehloupé :-)
Tarias, ty si nikdy nestal na krizovatke? na semafore? a necakal kedy zasvieti zelena? :)
I ja si to pamatuju! :) Tak to je potom super (povedala ona:), diky Cudlo