Tak ty sonety možná časem...
sonety určitě ne...:o) to přenechávám lepším...
Líbí velmi,aleši. Příjemné překvapení a tip. A čím mě ještě překvapíš ? Nepíšeš třeba po nocích anglické sonety ?
jeden příklad...Skácel to sice není, ale původně to taky nebyla písnička...
odkaz v prologu si pusť až po přečtení...
ááá, ta je lepšejší než ta moje :))) ftipálku
ona to ani původně písnička nebyla...autor hudby (sedící s kytarou) ji objevil a zhudebnil...
jé to je pěkné, ta písnička bude původní, žádná předělávka a Eva ji zaszpívala pěkně*
můžu ještě jednu do třetice? :o) už toho chlubení nechám...
přidal jsem nové video...
aleši díky.Jsem samouk, už asi pět let, ale baví mě to. Hlavně to využívám v práci. Tak pokusím se o něco nového, ale neúspěch je již předem zaručen. Ale dík.
sroz: tuhle bys určitě dokázala zahrát, akordy jsou v prologu, i mp3...
včera (12.4.2010) si Klika vysloužila trochu pochvalného mručení i od Michala Horáčka, který ji slyšel na koncertě Honzy Roušara... :o)
zhudebnění se mi zdálo hezké, až nějak vnitřně povědomé:-), což je samozřejmě pochvala i pro autora textu! bez toho by to nešlo
S tím prologem mě to dává smysl.
Zajímavé téma a pěkná basnička.
když vydržíš pár minut, dám tam čerstvý...
pošlu ti pak avi
ten odkaz jsem bohužel propásla
sleduji, holt nemůžeme posoudit jeho kvality. Je to určitě 60- ti letý vyzralý poeta
wox nepíše díla, jen kritiky...:o)
15-ti letý nevyzrálý veršotepec :-))). Nu, uvidíme s čím se vytasí pánev
a teď ještě setře mě za překlepy, to jsem solidární co?
Wox po papuli tě osolil, mepíšeš kritiky novým soudruhám, tak je píšou oni tobě :-)
profesoři elektroniky na fakultě maj v přechodníkách podobný hokej jako já :o)
JAK TO ?
profesor elektroniky nám na fakultě taky říkal :
ELEKTRON SE POHYBUJE CHCA NECHCA
Z KONEČNÍKU DO NEKONEČNÍKU
neříká se woxpooh populi
ale dostaneš po papuli !
já to neříkám, jen píšu :o) a vím, že je to špatně :o)
díky za rozbor :o)
je fakt, že původně v tom prologu mělo být chcouce... :o) ale to mi připadalo spíš z francouzštiny, tak jsem to zavrhnul :o)
Zdá se mi, že téma je poněkud obehrané. Už v prvním verši se dá vytušit, jak to bude dále pokračovat. V prologu přechodník "chca se" je úplný nesmysl (správná vezre je chtěje se). Bylo by dobré naučit se něco o gramatice.
Jinak básnička odpovídá věku 15-ti letého nevyzrálého veršotepce - verše jsou tu opravdu tepány - KLADIVEM
pekné.... inak rýmy nemusím, ale toto sa podarilo.
... a človíčka aby jeden pohledal, co??? *t
mp3 verze od Evy Dvořákové (ke stažení do 15.2.2009)
http://bagruj.cz/h4g6qgnzp63r/Klika-Eva_Dvořáková.mp3.html
zkusím sem přidat mp3, až bude chvilka...děkuji za návštěvu
Postřeh. KOho by to napadlo? No přeci Aleše!
děd Ed :-)
ne, Evička - ta to zpívá :))))
malý je ten svět, co? právě jsme dopily modrý portugal ....
netuším...že by Honzík? ten to zhudebnil...
nádhera - a víš, kdo mě sem popostrčil?
Takovou kliku bych taky chěl mít...
líbí, kolik dveří člověk v životě musí zotvírat, od kolika lidí taková klika musí strpět dotyky, někdy i loktem... :-)) */
Také bych měla zájem o tu zhudebněnou báseň..Pokud ještě zbylo nějaké CD.. Jinak ta básnička je docela zajímavá. Dávám tip.
skvělý, ráda bych to na vlastní uši-t-
dočkejte času, až bude, ozvu se zájemcům :o)
Začínám Tě poznávat :-), dík!
Bodláče, vidím, že nejsem až tak technicky pozadu, existujíc bez mobilu a podobných berliček...Dobrá:kytaru máš? :-)))
Ehm, v mém věku snad už jen na odstřel..)) navíc CD nevlastním a dá-li Pán rozum, nikdy ani nic podobného kazit lidem vkus nebude..))) Nahrávat na PC neumím, páč jsem jen polointeligent a slyšet? No, to bys mohl..takhle kolem půlnoci se postav pod okno, ale měj na paměti, že jsem tě varovala..)))
Tahle se mi líbí, dám ti tip a jestli dovolíš, trošku si ji zhudebním..) Takové malé blues..) Mohu?
Bodlák: s radostí, dokonce byla za tím účelem ze mě vypáčena, ale ještě nebyla zpracována.pak pošli CD, nebo mp3, nebo aspoň dej vědět, abych si to mohl poslechnout, seš koneckonců na dostřel...
dobré, myslím, že by ale dvě sloky stačiuly