Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLíní spáči
Autor
sepotvkorunachstromu
26 názorů
sepotvkorunachstromu
03. 03. 2016..ach..to je maličkost..ve srovnání s tvýma radama je to nic..tak nemáš zač..
sepotvkorunachstromu
03. 03. 2016..motýlku..mwl si poprosit maminku ať ti koupí zápalky..to bys počítal do stovky jako nic!
sepotvkorunachstromu
03. 03. 2016..no to víš..když je člověk v rachotě tak s tím nic neuděla :)
Ahoj! Prostě nuda nuda. Nechtěl bych počítat hodiny do šesti a zítra totéž, i když na pravítku svého života už mám dobré tři čtvrtiny přečteny, mé dny ještě nejsou sečteny... Tak zaber! Jinak /***
sepotvkorunachstromu
09. 02. 2016..někdy ukrutně :))
já za sebe bych tu o smrti nic nepsal - ne , že bych o ní nevěděl, ale ty stesky stejně nemají odkladný účinek a na druhou stranu jsme na tom všichni stejně. Filosoficky pojato je jedno jestli v padesáti, nebo v devadesáti - průser je, že tutově. Tak si říkám, že bát se nevyhnutelnosti je volovina.
Báseň je ovšem pěkná - nemám s tipem potíž.... *
dark matters
05. 12. 2015tá pasáž so strážnymi anjelmi to posúva kamsi do základoškolskej čítanky tak, ako si ju pamätám. A v básni to kontrastuje s tým koncom. Mám na mysli, že to podľa mňa pôsobí nesúrodo. Alebo mi len lezú na nervy unudení strážni anjelici, o ktorých ťažko písať tak, aby nepôsobili infantilne či klišéovito.
sepotvkorunachstromu
04. 12. 2015..díky všem co jste tu byli:)
..kočkodane..to je v naprostém pořádku..tak to má být..kdybys mě falešně chválil..naštval bys mě:)
Evženie Brambůrková
03. 12. 2015Běží a nic ho nezastaví. /T