Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepár věcí
Autor
guy
45 názorů
Annabel-Lee
05. 08. 2018tak ta je krásná... :)
patricia w.
14. 06. 2018krásné .*) dík
lucie.médea.
23. 03. 2018*
Plavé gesto
19. 01. 2018jemná...
Marcela.K.
11. 01. 2018Zima je dobrá na přerovnávání věcí v krabicích. Vyházet nepotřebné a důležité uchovat pro potomky...
tak míjel měsíc po měsíci a najednou je prosinec
...Koukej se přihlásit :-) už je leden!
Napsal jsi to moooc hezky... Krásně se četlo a listovalo rokem zpět.... Tak ať dál plyne čas po cestičkách, které dávají smysl a dovolí stíhat i bez osobních krutostí to, co budeme mít v plánu :-) Přeji krásný rok !
sharene.de.maire
26. 12. 2017Pěkné, padlo mi do nálady.
Závidím ti tu lehkost a křehkost,kterou dokážeš nabrat do svých veršů. Já ty verše "slyším" jako šanson. A típek - jubilejní,čtyřicátý.
Jarmila_Maršálová
20. 12. 2017Jarmila_Maršálová
20. 12. 2017Miroslawek
19. 12. 2017Aššurballit: touché
Whitesnake
19. 12. 2017mně se staršně líbí jít ve vázaném verši s kůží na trh, zde konkrétně dvě "zpupné" sloky posledního verše... taky jsem chvíli trnul, ale bylo to chtěné, bylo to dané :-) poklona
Aššurballit
19. 12. 2017ked ono to je take sexy ze mam pocit akoby som uz rovnakych tetxov precital asi milion
Hledejme v sobě víc než kost...
Mám tvou poezii moc rád...
Krásné svátky všem tu :-)))
mám tě hodně načteného a zjistila jsem, že prošlé lístky z kina už jsi v jedné básni vyhodil... chodíš často do kina asi :) pořád dobré, jen mi přijde, že trošku na místě... asi víš, co tím myslím :)
Miroslawek
18. 12. 2017v poslední strofě rytmus skřípe a jinak plynulý, plavný tok je pojednou poněkud rozcuchán... účel v tom nenalézám a tudíž je mi trochu záhadou, protože u tebe s tím problém nebývá... problém obvyklý mám stále i s tímto textem... a tak jen poznamenám, že nálada přeci jen i ke mně dolehla...
Člověče! To je nádherné! Pěkné slovní obraty. A co kdyby, nebyly lidské chyby? Taky je zasévam do předsevzetí. Bude Nový rok. To teda dobrá vůle bude mít sólo. Ladíš s mojim vkusem! Super.
Souzním a děkuji za to potěšení zase tě číst a vnímat, Vítku! Krásné Vánoce a příjď častěji, stýská se nám! **************
Tvé skládanky, guyi, vždy tak svádivé k vlastním tichým variacím, mají dar dlouze a dlouze rezonovat, díky za ně.
ladná, krásná... a chce se říci snadná...ale to snadné asi je, jen, když se to umí...Ty:-)
Karpatský knihomoľ
18. 12. 2017Takto dobre písať sa nedá naučiť aj keby človek drel ako kôň. Závidím.
gabi tá istá
18. 12. 2017...*