Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePF 2021
Autor
vesuvanka
Přeji všem Písmákům hodně štěstí, zdraví, inspirace a tvůrčího elánu v novém roce 2021.
44 názorů
Honzo, zdravím Tě a děkuji za zastavení. Obrázky se dají vložit jen zkopírováním z jiných serverů, kam je vkládám ze svého alba (na minimax.cz), anebo kopíruji celé články s více obrázky, které byly uveřejněny redakcí serveru (například seniortip.cz). Pokud vkládáš fotky na i60, zkus je zkopírovat na Písmák, věřím, že to půjde, a držím palce, aby se Ti to podařilo :-)))
Jano, často jsem přemýšlel, jak se ti daří vkládat tolik obrázků. Když jsem dal k nějakému svému článku fotografii, vždy po čase zmizela. Otrávilo mne to natolik, že jsem svou aktivitu na Písmáku výrazně omezil. Jsem na seniorském portále i60 a tam je vkládání fotek zcela bez problému. Jak to, prosím tě, děláš, že ti fotky zůstávají. Já potřebuji většinou mít u svých článků fotku. A tak si někdy připadám jak blbec. Zdravím, Honza
díky, Jani, i Tobě pohodový celý nový rok 2021, hlavně zdraví na těle i na duši :-))
Jani, děkuji za modromodré přání...
... a ráda bych, ať duch vulkánů Tě chrání a vše co chceš - po čem Tvé srdce touží - ať pro Tebe je k mání...
Jano, v novém roce jen vše dobré. A hlavně si vyhni tomu blbému viru, kdyby náhodou letěl kolem. Zdravím tě, Honza
Ivi, elino m., Janinko a Přemku, děkuji za milá přání a Tipy :-))).
Přemku, díky, moc mě těší zájem o filmy :-)))
Jano i já děkuji a přeji ti dobré zdraví s podařenými obrázky tvých sopek a kytek. Doufám, že k úspěchu filmů na youtube ještě spolu něco přidáme.
kouzelná_květinka
02. 01. 2021Janinko i Tobě, hlavně to dobré a to špatné jsme snad nechali za vraty! Hodně zdravíčka a krásnou tvorbu .
vesuvanko,
do nového roku přeju hodně pěkných obrazů se sopkami i bez sopek a těším se na další cestopisné a přírodovědné články. Určitě si spolu zase popovídáme o motýlech.
blacksabbath
02. 01. 2021Nádhera.......modrá je moje nejoblíbenější.....v novém roce všechno dobré!!!!
Jiřinko, Milane, Johano, Luboši, Abakusi, Renato a Maruško, děkuji za milá přání i Tipy :-)))
Čudlo, děkuji za Tip :-)))
Jarmila_Maršálová
01. 01. 2021díky
Evženie Brambůrková
01. 01. 2021Hodně zdraví a mnoho dalších nádherných obrázků.
Vesuvanko, Tobě též a hlavně nalézání krásné květeny a kopců k literárnímu i výtvarnému ztvárnění.
A keď sa ti z tej priadze pustia očká.
nevadí,
niekto pozbiera a niekto iný zase počká.
Jani díky a nápodobně +
Zachovej si klídek Etny,
nesopti jak vulkány,
maléry, ty neměj četný,
nechť je ten rok u Jany
z hebké příze utkaný.
Květoni, díky :-))). Bohužel od určité doby (po technických úpravách Písmáka) už nejdou do kritik obrázky vkládat.
Květoň Zahájský
01. 01. 2021V komentáři měl být obrázek, ale z nějakého důvodu neprošel. Nu co, člověk se musí pořád učit.
Irenko, Danny, annie, Láďo, Květoni, Diano, Liduško, Romane a fialko, děkuji za milá přání a Tipy :-)))
dievča z lesa, děkuji za Tip :-)))
krásné přání, díky a tobě Janičko hodně zdraví a všeho dobrého do roku 2021
Květoň Zahájský
01. 01. 2021Pod Vesuvem
nad Vesuvem
nesmí nikdo stát
nebo bude hřát
Díky, dobrej novej! a.