Neblázni, je to blbůstka. :-)
mooc super díla je to fakt moc krásné
Jenže hajzlíci prý mají vždycky štěstí... a říkal mi to hajzlík...ten to přece musí vědět :-))* Ale ten konec :-))) se tu konečně dnes i směju :-)
No jasně,taky se do tohoto tématu jednou pustím,je nás ale moc,a vypadá to,jako když opisujeme.Ale nám to nevadí,a komu ano,ať to nečte.Tak zdar.
diky za zvednuti nalady...*
a má se to rýmovat s tím tvým? :o) mlčím...se červenám
jazzíček na kanálu 2, jazzýček kde? :-))
řečnická otázka :o) jen tak mě to napadlo, nebo co... :o) jazzýček, nebo jazzíček?
To se ptáš koho? stojíš u zrcadla?
že by to bylo o mě? stydím se...proto si vybírám kamarádky co to berou jinak...
kdyby... čím větší neřád, tím větší štěstí...
dost mě to zaujalo, dobrý..tip*
dobrá pointa .... dobře jim tak ... :-)))) *
Ještě, že jsem tak hnusná, že mě žádný lovec nechce :o)
Tip za obsah.
no jo jsou i takoví mezi námi, škoda, že je jich tak moc...
no...tohle není kritika...jen by se mi to více líbilo vecelku...nerozčleněné po dvořádcích....to je jen můj názor...a jinak....tohle téma je fakt sranda..potkal jsi někdy lovkyni lovců? :o)) dřív mě to moc bavilo...:o)
prosím o omluvu překlepů, je už po půlnoci...:o)
Skvělé :) Zarazila jsem se poze jednou, jak tam máš rým: závidět-nenávidět, trochu mi tam pokulhal rytmus, ale jinak fajn ****
PS:)
:o)
Mně pokulhal rytmus na více místech. ;o)
Pěkně...
Jsi dobrý otec...
Kéž bych i já měla takového...
No jo, nikdo si nikoho nevybírá... snad jen partner partnera...
mmm... T*
Já o chlapech, který se takhle chovaj něco přečetla-co když je to tak, že když tu ženskou dostanou kam chtěj, tak je zkrátka přestane přitahovat? Mám pocit, že se jedná o psychickou poruchu-a že tím můžou i sami trpět.
Přesně tak! Plně souhlasím! A VYZÝVÁM VŠECHNY CTI DBALÉ RYTÍŘE: SPOJME SE! VYTVOŘME ŘÁD NA OCHRANU NEVINNÝCH DÍVEK PŘED HAJZLÍKY O NICHŽ JE ŘEČ. SMRT HAJZLŮM A KUREVNÍKŮM!!!
hezky barbare, takovy ze zivota :o) tak se to pise? :)
nu touzi a nedaji si rict ...
Mno...nerýmoval bych to..je to takové prvoplánové:-)))
Mno...nerýmoval bych to..je to takové prvoplánové:-)))
potkají mrchu ( dobře jim tak ) tip
to je feminismus jak prase
a připomíná mi to scénu z Vonegutta juniora, kdy Hitler ve svých posledních chvílích říká: Prosil jsem snad nekoho, abych se narodil?
i když připouštím že definováním zla si člověk učiní život mnohem přehlednějším
napsané záměrně jednoduše, obsahově dobré - Barbare, nejsi Ty náhodou Pavla ??? :))) před několika dny jsem potkala typa, co si taky myslel a jednal s holkama jakoby to byly hracky...byla jsem mezi nima a dest let se mi tahle zkušenost promítala do všech ostatních vztahů....nakonec jsem ho potkala jeho láska teˇd pro zmenu opustila jeho ano dopadl jako v téhle básničce, ale neměla jsem z toho žádnou radost, protože uvnitř se v něm nic nezmněnilo - stále hledá chybu mimo sebe...
Dík za tuhle "feministickou" :) věcičku...
Inu, troufám si tvrdit, že ty slečny zas až tak strašně netrpěly, aspoň některé. Mimochodem, před pár dny jsem spal - sám - a zdálo se mi o jedné mladé paní a jak jsem tak převaloval tak mě tam dole cosi tak, ale tak pitomě tlačilo... že by to děvčata neměla obdobně?
Jooo mistr pointy, tak nějak....::)))*
asi poprvé jsem se tady nahlas zasmál :)))) i když to hajzlíkům nepřeji(pač za to asi vážně nemůžou) někdy mě opravdu..vytáčí***
:o)) jak už tady padlo.. ty Tvoje pointy jsou vážně až neuvěřitelný :o)))
Barbare, jsi mistr pointy:-))))))*
No jo, ale většinou to tak neni...Tidle hajzlíci maj vždyky takový štěstí :o/
A kus toho loveckýho je v každým klukovi, takže jste vlastně všicí takoví hajzlíci :o)
Sněhurky- děkuju, sranda musí bejt!
Královně - všechno je vždycky jinak ( a to je to KRÁSNÝ)
těchto lovců je kolem mne velmi mnoho :-)
aspoň vím jaký osud je potká :-)
*
'Ona je však jde svojí cestou' vypada na maly preklep.
Jinak dobry, a hlavne 'všechno je vždycky jinak ( a to je to KRÁSNÝ)' pravdivy:)
Koom - dík za hlášku - opraveno