Je to dobře napsaný. Dobry.*
Je-li to pravda, pak až taková tragédie není až tak častá. Časté jsou ovšem tragédie o menším počtu mrtvých či zblázněných, ale stejně těžce prožívaných. Způsob, jakým jsi to napsal, je výborný. Nepolemizuješ, nezamýšlíš se, protože je to tak zřetelné, že se ti chce to jen říct a nemusíš ani nahlas. Ten styl přednesu je velmi na místě. TIP
Hned na zacatek - libilo se mi to.
Ted muj hlubsi pohled - jsou v tom spletene ruzne pribehy, chapu, ze je to v miniaturach, ale ty pribehy by si zaslouzily vetsi prostor, jedna veta o nich neni dost (a to rikam jako minimalista). Zda se mi, ze jste si usetril praci (coz na jednu stranu chapu) na ukor pribehu, ktere mohly byt. Jednou vetou: prilis zkratkovite.
Tom
nee, je to jeden příběh, sice přitaženej za vlasy, ale jen jeden
dík všem
to Kytiii: já nekouřim a skoro ani nepiju :))
čtu Ti díla na přeskáčku... ale z tohodle mi bylo vážně špatně, úplně mi to vyrazilo dech...
Výborně napsaný a ten zdroj ve skutečném životě to jenom podtrhuje...
Doufám, že nebudu tak slepá a nenajdu si někoho, kdo kouří, pije... :o) Tip
Ostrý, rychlý, krátký, dobrý...TIP
ufff.... jojo, zapůsobilo to hooodně!!! * chjo....
Ta záměrná strohost z toho dělá působivé dílko. Šel mi mráz po zádech.
*
Fakt husty a docela dobre napsany . . .
Lasy*
Až "nebezpečně" ledový a ostrý... TIP*
Zatraceně drsný, ale stoprocentně věřím tomu, že se to mohlo stát. Nebo že se to může dít právě teď...
Život je boj, tak se ho boj.....(to mi jen tak ulítlo...)
Tip jako memento pro ostatní.
Ještě jedna věc - ten název NEVYSTIHUJE obsah!!! Vážně.
no, víš, děj je vymyšlenej, ale princip zůstává, je to o dvou lidech, kteří kdyby se nepoznali, bylo by několika jinejm lidem líp (mně)
No, jenomže právě ty nejneuvěřitelnější historky jsou pravdivé, leč nikdo si to neodváží umělecky zpracovat, protože pak to vypadá nereálně. Smyczek ve filmu "Proč" musel taky točit se statisty, protože scény natočené přímo ve fotbalovém kotli byly příliš přitažené za vlasy.
Pride mi to docela dost nerealny...Moc vrazd najednou...
Smutno je mi. Je to skvěle napsané. Působí to. ******
Nemáš za co, sem si jistej, že to je a bude v pohodě, nezapoměň, stačí "jenom" tolerance (nebo se pletu?).
darcy- dík ( a ostatní taky)
neboj, tobě se to určitě nezvrtne, nevim sice nic o tobě, ale stačí jenom tolerance a chtít toho druhého pochopit.
Věř mi, mám s tim nepřímý zkušenosti.
a kdo má život úplně lehkej?
i když, nechci se "rouhat", tohle ti muselo dát zabrat, když je to autobio...
třeba si jí mohl víc všímat, když už si jí vzal?
a jestli mu na ní nezáleželo, proč mu vadilo, když si našla někoho navíc? ach, ta mužská pýcha! ;-(
No jasně že ti nejni zcela pravdivý, to by bylo na film pro Hollywood, ale ten základ, totiž ten příběh velký lásky která se změnila v nenávist je reálnej. Ale to je zase na jiný vyprávění...
Dík za ohlas.
taky se někdy bojím, aby se nám to takhle nezvrtlo, někdy mám pocit, že láska a nenávist od sebe nejsou tak daleko - obojí je silnej cit...
je mi to líto, že tě to potkalo - tak buď aspoň rád, že ne všechno, co jsi tady napsal
M.
Zatraceně.... je mi hnusně....
ale dílo to je docela dobrý....
Ježiš,a kdo přežil?!Je to zatraceně dobře napsaný,ale ten příběh,běhá mi mráz po zádech...
variace na téma nespravedlnost... tak to bývá...
kdo má "štěstí" jako já, přestane spravedlnost hledat už v ranném věku... :)
hoho, ta nespravedlost je tam jaksi navíc, vono je to totiž (aspoň trošku) kurva autobio.
Poslední věta!!! Mnohdy pravda!
Je to podle skutečnosti? Přijde mi to až moc neštěstí na jednu rodinu? ale možné je vše!
Život je drsnej, někdy:o)
JB
drsný.....a spravedlivost neexistuje, to vím už dlouho......
t