Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMed(věd)ová
24. 02. 2003
28
16
5553
Autor
j_i_r_i_k
Podezírám medvěda,
že on, kde mám med věda,
džbánek s ním, jenž oblý byl,
přespříliš si oblíbil,
v noci mi ho prostě šlohnul,
kdyby to tak jenom šlo, hnul
bych mu s černým svědomím,
smířím se však s vědomím,
že med, který mu dnes patří,
oči mé tak hned nespatří.
16 názorů
Je fakt,že taky se skoro každý snaží vydávat za někoho aspoň trochu jiného než doopravdy je (včetně mne) "iluzionista duše" je naprosto trefnej výraz...
Jiste, protoze ve zdejsim virtualnu neni videt moje tvar utrapenyho suchara a detsky rozjasana duse nepusobi trapne rozpacite a nepatricne :) A kdybych chtel, mohl bych tu byt dvanactiletou divenkou a psat prvni laska - srdce paska... Internet je proste raj pro iluzioniosty dusi :)
ale ne, takhle bych to neviděl, ten jeden slabší článek je těma ostatníma kompenzovanej vrchovatě, takže jako celek paráda:)
Uznávám, řetěz je tak silný jako nejslabší článek... Nu což, stalo se :)
hezký hraní, svědomím - s vědomím je sice trochu zbabělost, ale jinak ok:)*
Janina6: Díky za úsměv, jsem rád, žes našla kazy na mé neproniknutelně temné masce :)
malinka_hvezdinka
03. 04. 2007Slůůůníčko
24. 01. 2005
Huf.
Div mi to nezkratovalo mozek....mám mokrý vlasy.
Ale je to povedené, ucelené, vypointované a veselé a hravé.
Díky, díky a... díky :)... To se mi teď ty kategorie budou líp vstřebávat, jsa podrbán za ušima...
No jo, nezklamals, jen nevim jestli se ještě někdy přestanu debilně usmívat. :o)
tip
Jestli to nebudeš brát jako provokaci (a proč bys to tak měl brát, ne ???), šoupnu tohle do klubu taky, milé hranáí se slovy, i tip přidám :)))) *t
jarda_sibrt
15. 06. 2003
No tak já se teda nebudu vzpouzet a budu se jen tak tiše červenat v koutku, díky :)...
Yfča: Eh, díky, srovnávat mě s Mistrem, to si snad ani nezasloužím (červenající se smajlík) :)))...
cekanka_ucekana
30. 03. 2003
A jejda, začneš takovou perlou a pak už to bude jen horší, to sis teda vybrala start :)))... Ne, abych se teda takhle lacině neshazoval, tak mám samé perly :))))))...
cekanka_ucekana
30. 03. 2003
Eh, tužek? Hmmm, první dva verše cestou do školy, taková návnada, zbytek cestou ze školy ke kompu... Bez tužek... Malé tajemství - když si to nepíšeš, můžeš to lépe tvarovat, nejsi ovlivněna tím, co už je napsáno, verše, které nesedí, zapomeneš a ty dobré zůstanou... Ale nikomu to neříkej :)...
Poetist: Jééé, jsem to na třetí pokus pochopil, holt jsem jednoduchej a ten významový přesah přes prázdný řádek a neobvyklý tvar ují mi dali celkem zabrat... Ale mám to, díky :)...
Všichni tě tu obdivují,
neví však, že obdiv ují
spolu s medem žravý tvor,
tip a díky za výtvor!
Tož já bych si k vám na konvičku pořádně silného yogi zaskočil a když už tam budu, i med si odnesu, není problém :)...
Na jazyku medved, ale v srdci jedved!
Rymujes skoro tak dokonalo ako Cimrman. :-)
cvok: Snažím se, i když na Mistra pořád ještě nemám, Jeho "naše staré hodiny bijí čtyři hodiny" je pro mne vzdálený ideál, snad jednou...
A co tak - piesen z detstva, ktoru si uz velmi nepamatam:
...hoja dunda hoja, poslala nas kralovna, hoja dunda hoja;
hoja dunda hoja, po coze vas poslala, hoja dunda hoja;
hoja dunda hoja, styri vozy kamenia, hoja dunda hoja...
Wow, akustická konstanta i na začátku verše, tak to je naprosto dokonalé...
Přimlouváme se za více meda pro med-věda, to víš, my Berounský :-))) Zdraví Kuba, Matěj a Vojta..
ShadowDancer
24. 02. 2003
Irea: No tak mu ho už asi nechám a nachystám další džbánek, když má takovou přímluvu...
No, já bych našel i jiná slova, ale copak se na něj můžu zlobit, když "medvědi, nevědí..."
my už máme přemedováno, ráda bych, aby k nám vtrhnul nějakej med-věd :-)
pijeme yogi čajík s medem několikrát denně a věříme, že chřipka se nám vyhne ;-)
pěkné je to!