Jde to ze vnitr a to je podle mne dost dulezity. Parada.......
Takhle po ránu, daleko od domova... pěkný.
píšeš pekne, som rada, že som ťa tu našla :-))
díky Johani, díky, taky si na tebe posvítím :o)
a co se týče té tibetské vlajky, kdybys bydlela v Olomouci tak asi vím :))
jasně, díky, asi se nejdřív zkusím podívat v Praze :))
Armand, Cirilla : děkuju vám oběma :o)
Swedish_Nigg : s velkým Há ?...... (promiň, nevím, některý věci mi nedocházej)........
....Konečně!! zas někdo cítí Zemi
já už myslel, že se každej hrabe ve svejch podělanejch "láskách"
AMORES PEROS
Rowenna : děkuju
Teplovodni_potrubi : Amorres Perros forever...... !, dík :o)
Nádherné.... i. a v. obzvlášť!!!
do nej.... a hluboce se klaním a usmívám ?))
*****************************************************************
moc pěkné. Konečně jsem tě objevila!
Už dlouho vidám tvůj nick na své obrazovce, ale až teď jsem se konečně začtla do tvorby.
¨Básním sice nerozumím, ale tyhle se mi líbily.(hlavně viii jakožto závěr celého díla)
přiznám se, že jsem v těch šlépějích četl a četl, a když jsem si začal myslet, že jsem jednotlivé pochopil a že dokážu pochopit i celé, tak jsem se rozhodl, že se sdělením názoru na tvou cestu počkám ještě asi tak šedesát let ***
možná že najde boha s velkým H
Drago, Seregil : díky moc :o)
je to takový... hluboký. pěkný. líbí... t*
(vše je řečeno)
Velmi hluboké, jemně prodýchané, zvláštní a dál bych mohl vyjmenovávat dalších x na n-tou přívlastků a nedobral bych se konců.... ***
je to o Tvé duši a jsem rád že ji rozumíš...líbí, zaujalo ač nevím přesně o čem to je, ale minimálně obrazy hezké
t
Navždy_Tvůj:
jsou to obrazy z mé cesty životem, to, jak vnímám svoje bytí tady v souvislostech, řekla bych.....
díky
Musím říci, že mě to víc než dost dostalo. Je to opravdu zvláštní ale tak nějak, že to nedovedu popsat prostě to ve mě zanechalo stopu a nevim jak ji přiblížit jiným je to vážně hluboký :o)
všem: moc vám děkuju, u tohohle dílka jsem si nebyla jistá, zda někoho osloví, ale na druhou stranu jsem jej psala s pocitem, že je to jedno, takže o to víc mě to těší :o)
jankiripovsky: myslím, že metafor je tam dost, jenom ne moc složitých
Lyryku: myslím, že na ÚPLNÉM konci najde Boha každý tulák, nemusí to nutně být ale Bůh s velkým bé....
DV_SWAN: tohle vyrostlo z nejniternějšího podhoubí, to si piš :o)
Mathew: díky moc :o)........a jináč, nevíš kde by se dala koupit tibetská vlajka?
S_V.: díky díky díky :o)
a všem ostatním taky ještě jednou moc d. :o)
díky za informaci, zakoupím, vyvěsím (za rok) v knihovně (jestli tu ještě budu) :o)
protože zdejší radnice je nemožná v tomto směru :o(
Líbí moc moc moc! Na pohled možná patetické, ale není.. určitě tip a moje oblíbené. Díky.. krásný, vážně......
Je to vážně moc pěkný, některý obrazy výborný (splynout s hladinou...), souhalsim s S_V, nač doslovnost, kompozice je promyšlená, závěr výborný ,,, tip* a dík.
je to jak galerie plná obrazů, které se ale vlastně slévají v jeden...
nádherný obraz
*
Je tro krásně vyjádřené...niterné..mě se to moc líbí...
houba:není zač, prostě je to pěkné...
o.kje to v poriadku
asi naj je tá posledná vii
skús nájsť metaforu
tá vytvorí hodnotu
ktorá je pokojná no pritom
presná
to je triumf
básnika
niterné i srozumitelné - to je dobrý výkon!
**
věřím ... toto vyrůstá z až z podhoubí
TIP
škoda toho konce, protože báseň je převážně zajímavá, každý tulák na každém konci potká boha??
moc pěkné..ten konec se mi strašně moc líbí :)
moc se mi líbí ... moc
díky
hodne dobre napsane - ani slovo navic - tip
laskavě laskavá laskavost, nebo co jsem to chtěl říct.
mám to rád, tudle věc a to sem ji zatím proletěl jen 2krát....*
P.S.:FREE TIBET!