dobrá představa, dle gusta ... i nějaká (méně podstatná) invence by se v závěru našla ... tip
Stylisticky na tom nic divnýho nenacházím, je to takhle schválně a je to tak dobrý... souhlas s Toyenkou - neházej kamení...;)
No teda, jsi mi dal zabrat :o) *
To je správně hnusný... :o)
uuuuuuu....
Moc dobrý mi to příjde!*
Helga: nechceš, já jí za tebe napíšu.. (tu esej).. když ty za mě tady projdeš ty písemnosti mých kolegů.. ach jo.. a vážně to napsal dobře (i když máš pravdu, že divoké to je, já bych to přeci jen napsala trochu jinak..)
toyenka: dík za kvalifikovaný názor a osvícený pohled na věc.
a za přečtení všem.
toyenka: Nechme toho, jedna druhou nepresvědčíme a autor bude stát za kladnou kritikou. To je jedno.
A esej už píšu, chytla jsem po 4 dnech konečně slinu. :)
toyenka: Jak se "kritik utne"? Já si za svým stojím, a to zcela neoblomně...
Helga: taksi to eště dvakrát přečti a bude ti to jasné.. ne? Ale jestli jsem se tě dotkla, tak promiň..Venku je přeci krásně, ne?
toyenka: Četla jsem to několikrát a stále tvrdím to samé. Ty věty jsou poskládané poněkud divoce. Nedotkla ses mě, jen mi to prostě přijde přespříliš do očí bijící.
A venku krásně je, jen kdybych, sakra, nemusela psát esej...
Zajimavy... drsny... a dobre napsany*
Fakt to je stylizované dobře.. i kritik se utne, ne? Ale proč tak atakuješ Movsar(e) kritika? Není lepší si dát chlebíček? (já teda panáka.. má to sílu..)
Je to jako Naked Lunch Starouše Bulla Lee Burroughse...připomíná mi to ty jeho šibeniční orgastický scény...hmm
drsný .. ale dobře napsaný .. TIP za to
Tak moment - je olysalý overal nebo Ivoš? Kdyby overal, tak to znamená, že i overal třímá v ruce vodítko. A za další - Soně z úst visí jazyk, který stojí na všech čtyřech. Špatně stylisticky skládáš věty. A jinak nějak nevím, co si o tom pomyslet...
a co takhle autorská licence? nemusíš ji zrovna uctívat, stačí když ji budeš ctít. mimoto tvoje připomínky nejsou opodstatněné. je to tak správně.
Hele ty věty jsou fakt divný. Autorská licence neexistuje. Můžeš si psát po svým, ser na pravidla, proč ne, ale aspoň musíš vědět, která pravidla porušuješ, jinak seš za nevzdělance.
Pro Slovenskou televiziN: znovu opakuji, že je to tak správně. co tě špatně naučili na středním odborném učilišti mě neinteresuje. ať to bylo/je cokoli (klíčem k mé obhajobě budiž bráno toto před závorkou vyřčené). A svou druhou větou v kritice jsi právě ty sám poukázal na to, kdo je tady nevzdělanec.
Carrie: jsem poctěn.
Jak nejsou moje připomínky opodstatněné??? To, na co poukazuji, tomu dílu dává trochu jiný, dejme tomu trošku surrealistický, rozměr. Což mi přijde jako dost významný fakt, vzhledem k tomu, že se tím mění vyznění díla. Stylistika je věc důležitá, když chceš psát. A ohánění se SOU je poněkud mimo. To je jako když při pečení chleba přidáš do těsta hrách a oháníš se pak tím, že tě nikdo péct chleba neučil. A pak taky nechápu, proč tedy toužíš po hlubší kritice...
ufff...tak tohle je dost drsny....a ten konec....*/*
Sakriš. To je krátké, ale vše říkající.
rychlostí, JIŽ...
konec dobrej ;-)))
jak te nemam rad tak tohle to je hodne husty a tipa si za to zaslouzis