tak jo, pošlete pozvánku s harmonogramem..:)
no, tak že seš to ty.. ale jenom na skok, abyste se moc nezabydleli.. :)
berem! to my rádi navštěvujem kamarády a vyžíráme ledničky..
No, spíš do Poličky, ale my máme taky velikej barák a navíc je tam kráááásně...tak že by pozvání i tam?
no jestli se vrátíš na vysočinu k honzovi do toho obrovskýho baráku, tak že brzo přijedu..:)) tam mi chutnalo!
tak teď už jsem pochopila tvoji životní filosofii :o) to víš, my co dřeme do úmoru už druhým rokem...ale přece jenom vysočina je vysočina.. už bych pomýšlela na návrat..
:)))ty hele, já v životě pracoval jen jednou a zranil se.. už si tu bolest nechci připomínat..
No, víš, já jsem přece ta účetní.. :o))
A kdeže ty pracuješ? :)
..tak počkat...ty nestuduješ?
:)
díky, že ses stavila..:))
Přijde mi, že ty slova před posledním "čtvercem" jsou jakoby navíc..že konec je stejně nejsilnější, ale že předchozí věty ho tak dobře nevypíchnou... nevím, jak to líp napsat-je pondělí a navíc jsem v práci, tak... :o)
no je to tu hrozný..
ale aspoň si tu můžem psát:)
no jóó, tak když to tady celý převrátili! :)
kačátko má pravdu, je to hezky poskládaný (i když věci o zrcadlech + "nejsem to já,ale jenom odraz" už byly hodněkrát, ale nevadí to, jako celek skvělý + prodýchaný + jako kdyby lehký) *
Moc hezky jsi to poskládal. Myslím, že mluvíš z duše nejednomu z nás (včetně mě..) *t
S tou první myšlenkou jsi mě dostal, taky mám občas pocit, že ta co se odráží v zrcadle nejsem já.. Myslela jsem, že to tak mám jenom já : )
dík:)
možná jsou si lidi dost podobný
tohle je docela fajn. sice s chybama, ale tady se musí přihlédnout k datu výroby, že jo... tak si típnu no... i když asi bych neměl, abych tě dohnal :-)
:))
tohle je takovej můj odrazovej můstek
dík
(fakt tě baví mě číst? mě by to nebavilo:)) )
je to hnus, ale co má v noci dělat?:)
ne, dělám si samozřejmě půlky...
tedy zadnici...
no prostě prdel.
ale tos ještě neviděl mý začínající povídky.. to je prdel:))
nápodobně. Taky mám na disku nějaké šity. O něco málo horší než ty, co jsou tady :-)
myslím své texty, aby nedošlo k omylu
tohle nejsou nejstarší texty, ty mám na Gripovi
pozorovatele jsem si založil, abych tam vkládal voloviny, co mě napadly a ony se líbily víc než povídky, s kterýma jsem to bral vážně
uka nějakej shit:)
časem... až budu slavný a lidi mi to ochválí (to je slovo!) jenom proto, že jsem slavný :)
:))))
Vidím sebe v sobě, jak pozoruji sebe!!!
ty hele, dík!:))
tahlo dílo všechno tak trochu začalo
No, takhle si 23 tipů zaslouží. Ale rozhodně není lepší než moje 21-tipová. A už jsi měl nějakou ve zlatém výběru? Já dvě !!! ;-)
Vypadni!!!!!!!!!! Nesnáším konkurenci!!
:)))))
Já žádnou, protože jsou čtenáři hloupý a nechápavý! Tak.
:))))
A taky mý (oblíbení) kritizi a virtuálně blízcí nejsou většinou v redakci čili jsou chytří:)))
Taky se přihlásíš do mého (našeho) klubu Antiredakce (až ho založim)? :)) No, tak.... staň se Reaktorem! :))))
Jo jasně! A co budeme dělat? Psát jad(e)rný kritiky?
Ano, budeme velmi kritičtí.
Náš klub se bude zajímat o vývoj písmáckých autorů. Vybereme např. jedno nadějné dílo a rozebereme ho, poradíme, zhodnotíme. Do klubu budeme vkládat vzorová díla, od kterých se budeme učit. Budeme se vyvíjet...
Cíl klubu bude jasný: obdržet Nobelovu cenu!
Tak to beru. A už máš vyhlídnutý nějaký vzorový dílo? Teda kromě svých vlastních...
Mám vyhlídnutý vzorový autory a díla se už nějak najdou...
Pěkně zpracované myšlenky.... TIP
Občas mám pocit, že mě sledují, ohlédnu se a nikde nic... Ne, mě nedostanou, i když se umějí schovávat...
Ale závěr jako jo, hříčku skloubenou s myšlenkou jiřík vždycky může...
pripomina mi to hrosi zpoved...:*)))
Hodně zajímavá forma, líbí se mi to. Takový čistý myšlenky. Jako být ve svý hlavě a přemýšlet sám nad sebou a přitom nehodnotit.
Jo a samozřejmě si to zaslouží typ, na to jsem úplně zapomněl, jak jsem tak přemýšlel nad obsahem.
potěšení je na obou stranách:)))
zatim je na obou stranách... :o)
Tak on je takovej citlivej hoch, kdo by to do něj řek...
Jen by mě zajímalo, jestli existuje někdo, kdo takovýhle myšlenky nemá. (teda kromě StvNa... :o)
Máš to krásně zpracováný, to jako že jo, ale dyž já, sakra, nemam náladu hnedka po ránu zjistit, že jsou na tom lidi pořád bídně... :o) (a nezáleží na tom, že je to poněkud starší výtvor, ono je to jaksi stále aktuální) No jo, ta moje citlivá duše to zase všechno odnese...
Jinak, já si vždycky snažim nalhat, že to v tom v zrdcadle nejsem přece já, hrozný je ono zjištění, že ano, to jsem skutečně já....
tip a mě se to líbí, ať se štěpán klidně po..re... :o)
Vespa: Nemyslim, že takový myšlenky StvN nemá. Jen by si je asi spíš nechal pro sebe a neztvárnil by je tak syrově, natvrdo.
Jenom mě tak něco při čtení tvý kritiky napadlo: :))))
Lidi bez problémů, lidi vyrovnaný a v klidu - podle mě - nežijí nýbrž přetrvávají než se objeví nový problém, konflikt,..., aby mohli znovu řešit, smutnit, radovat se, myslet, milovat, nenávidět,....
Díky:)
Mno, každej má svuj styl vyjadřování. Někdo na to jde syrově, někdo to spatlá v zamotanejch metaforách, někdo to vyjadřuje třeba zcela nesouvisejícím příběhem... Tak to je a tak to bude. A klidně si dupnu! :o)
Chytře tě to napadlo. Už jsem nad tím taky přemejšlela a zjistila, že takhle nepřetrvávají ani zvířata (možná snad prvoci a tak podobně), protože i zvíře má potřeby a problémy, ač primitivní a ne na takové "úrovni" jako člověk.
Proto se zvesela trápim kvůli každý pitomosti! :o) (Páč jinak bych se nudila a neměla co psát...) :o)
Nemáš za co děkovat, potěšení je zcela na mé straně. :O)
*!!! Místy mám pocit, jako bys to psal o mě.
Není nad texty, které jsou prožité, dá se jim věřit.
Tos mě potěšila, vojáčku, protože já ještě teď z tohohle textu čerpám.
Díky.
Dílo působí zvláštně, přirovnala bych ho k jídlu, kde realita života je hlavním chodem a filozofické přemítání zákuskem...Líbí.Tip.
Díky a přeji dobrou chuť:o)
Přečti si prosím Tao te ťing od Laa - c.
Myslím, že tě bude zajímat...
A je ta kniha česky?
Nebuď tajemnej a napiš, proč mě bude zajímat.
Díky.
Je to základní kniha filozofického směru taoismu.
Česky vyšla. Sežeň si novější vydání.
A... uvidíš.
A neboj - žádná sekta. Autor je mrtvej patnáct set let...
A to všechno ti moje Ostatní nezařaditelné připomělo?
Já ti jen doporučil knížku před spanim...
A já vim...
...jsem jen z tebe chtěl vydolovat, jak moc se ti mé dílo líbí...:-(
a tak si tu občas filozofuješ...občas...a občas sám se sebou...
a občas sám o sobě...:-)
t
občas, opravdu jen občas
Dík!
Asi nejvíc se mi z toho líbí začátek a pak konec...
"Občas jsem i šťastný."...já sem šťastná celkem často :-)...t
je to moc krásný.. líbí se mi to *t
není zač, Pozorovateli .-)
Strach v tom ani moc neni.
Světlo se mi tam nehodilo:-) Chtěl jsem to mít smutný.
Hezký, díky!
Tolik volání, bolesti a strachu... Kde je světlo...V občas jsem i šťastný? Někdy mám strach, že lidi vlastně ani být šťastní nechtějí a tak pláčou, protože mají strach, že když se budou radovat ze sebe menší maličkosti, proviní se proti těm, kteří pláčou. Proto jsou moře tak hluboká a slaná:-)
Díky!
Konci proto, že tam píšu rána, v množném čísle.
Pak by teda šlo: "Ráno už není začátkem. Jen koncem"
Nevim.
Aha! Chápu. Pozdě, ale přeci.
Díky.
moc dobré, je v tom, řekla bych, velký kus pravdy, je to výstižné a nutící k zamyšlení...rozhodně dávám tip....
Je-li ve slově občas skryté i slovo já, líbí se mi Tvé řádky dvojnásobně.
Moc se mi nelíbí...pak čas přestane existovat....v té chvíli jsem svobodný. To je trochu zavádějící. Něco jako včera večer poštou ranní.
Dále ..rána už nejsou začátkem. Jen konci. Zůstaň ve všech slovech u množného, nebo jednotného čísla.
Celkově řádky pěkné. Moc pěkný je i přechod černé barvy do šedé. Jakoby poslední slova byla jenom nepatrným sdělením, které se objevuje ve Tvém životě zřídka. tip
Opravim. Díky moc!
Jsem moc rád, že se ti to líbí!
tak to se mi hodně líbilo, už jsem dlouho nečetl nic tak dobrýho jako je tohle, určitě dávám tip a ještě klub
jen tak dále
Díky, toky!
Dál se to ale trošku zaseklo:-)
Bere to dech ... krásný styl, který se tu jenom tak lehce nenajde ... Más opravdu talent ... doufám, že si toho od tebe přečtu ještě víc ... a ještě lepší ... :)
tip
Bere to dech ... krásný styl, který se tu jenom tak lehce nenajde ... Más opravdu talent ... doufám, že si toho od tebe přečtu ještě víc ... a ještě lepší ... :)
tip
Nikdo není nikdy sám. Může se zdát, že je, ale není. Mohou to být třeba jen vzpomínky - ty jsou jak sůl, která je nad zlato. A že mohou být špatné? Co na tom, když na všem špatném je vždycky něco dobrého. Stačí se jen nepoddat.
tip
Já s StvN nesouhlasím. Líbí se mi to, takže nemám moc, co bych k tomu dodal. Určitě by to šlo napsat i jinak, ale mě se právě líbí, že je to napsáno takhle hezky prostě, bez zbytečných metafor a tak. Myslím si, že věci jako tahle jsou naprosto v pořádku, pokud jich člověk nenapíše moc. :-)
TIP.
Paráda, některý myšlenky jsou takový známý, ale v tomhle podání se mi to líbí, když mi bude smutno - občas, teda spíš často, tak si to přečtu - mezi nejobl.+tip:o)
Jéé. To mě moc a moc těší!!!:o))
Já sám si to často čtu a například v připravované povídce Rodinný výlet(zase malá reklama) toho hodně využívám a využívat ještě budu.
Jsem poctěn:o)))
Hezké myšlenky, hezká forma...
tip*
Pompejus: To samé mi říká dost lidí. Já moc nevím, čím to je. Asi mi to připadá nudnější a nezajímavější bez smutku, což je asi špatně. Já jen píšu, co mě napadne. Ale i veselá díla mám. Možná se to časem změní, co já vím.
KayTee: Hezká kritika...
dík
Všiml jsem si jedné věci, tvoje díla jsou vždy smutná a taková jakoby něčím poznamenaná, nebo se mýlím? Nemušíš psát slaďáky, ale co třeba napsat něco s dobrým a šťastným koncem? Příjdeš mi jako autor moc smutný, nebo jen zapšklý. Je to škoda, určitě máš i na víc...
pozorovatel > tak mi pak dej vedet. :)
des_te_meer: jestli se to podaří tak určitě
Je to pěkný. Má to dobrej rytmus, takový uvolněný. Je to sice trochu známé témo, a taky ty myšlenky, no, když něco podobnýho čtu, mám pocit, že si to ten člověk měl raději nechat pro sebe, nechat to v sobě pořádně vypučet a vykristalizovat, pak z toho těžit literárně. Jen má úvaha.
Polovinu z toho jsem v sobě nosil už dlouho a místy i literárně použil. Ta druhá půlka už přišla sama.
Asi jsem tohle potřeboval napsat. Ještě bych z toho chtěl čerpat.
Mockrát díky!!!
Ono je někdy lepší nepsat doslova co cítíš. I když tě potom nařknou z nesrozumitelnosti. Občas prostě musíš improvizovat.
Až do týhle chvíle jsem to i ctil. Potřebuju si toho ještě hodně vyskoušet, než se do toho vrhnu.
Je zajímavý cos napsal, protože já si vždy myslel, že můžu psát jen to, co jsem přímo nezažil. Prostě s odstupem. Připadá mi to pak i jednodušší.
Potom to opravdu může být nesrozumitelný, protože to je skryto hluboko v díle. O to více, si ale myslím, je tím dílo prosáklé.
Psát můžeš cokoliv tě jen napadne.
A to je jeden z důvodů, proč píšu.
pekné .. s nádychom smútku, možno aj ako život v nás
Jo, ale stejně je život hezkej(teda někdy).
Díky.
.. Bez smútku by možno nebolo radosti a radosť dáva možnosť prežiť náš smútok .. hovorím ako mudrc teraz :-) .. ale život je určite pekný .. to iba súhlasím :-)
pekne vypozorovane. *
a priste treba zkusit vypozorovat to stesti v zivote. :)
des_te_meer: Platí! Ale bude to těžší...
kaktusik: A co se ti tu třeba nelíbilo. Hádám, že to něco bylo. Mě by to hrozně zajímalo..