Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSobota
04. 08. 2003
26
3
3142
Autor
REDH0T
Sobota. Den šestý. Po celotýdenní dřině se musím zastavit. Tělo přestává snášet teploty nad třicet stupňů, míra empatie k druhým klesá na nulu. Udělal jsem toho za uplynulý týden hodně. Uplácal hlínu, postaral se o vodu, uklidnil ptáky a zvěř, ošetřil byliny. Dnes bych měl mít starost o lidi. Nezvládnu to. Bohužel to nechám na jindy - snad jim to nebude vadit. Napíšu SMS Pavlovi a půjdeme si sednout do hospody. Jenomže Pavla nemám. Musel bych ho uplácat z hlíny a dneska se mi nechce vůbec nic dělat.
3 názory
Marcela.K.
23. 01. 2008střeva prvokova
15. 09. 2007cekanka_ucekana
11. 08. 2007Andřich_Nepojal
15. 02. 2005FatalError
11. 02. 2005
Originální, za nápad rozhodně tip. Ale možná jsi to mohl natlačit ještě víc do absurdna, takhle to vypadá tak trochu odfláknutě…
Musela jsem se znovu zastavit...čekám na Pavla a Ty jsi stále stejně líný ho stvořit..:-)
říká se že bůh stvořil zemi za šest dní a jen sedmého dne odpočíval a tak ty by jsi měl také toho šestého dne něco dělat a s Pavlem u plácat z hlíny ještě někoho kdo je tak svatý
no, taky bych z toho nemel radost jednou pro zmenu opravdu pres tyden udelat neco uzitecneho a pak nemit s kym si jit sednout na jedno.
Vždyť je tolik věcí, kterýma si můžeš zase omladit týdnem ojeté neuronky... ale nicnedělání mezi ně nepatří. Hledej, šmudlo :)
James_Bond
12. 09. 2003
Jenomže Pavla nemám. Musel bych ho uplácat z hlíny a dneska se mi nechce vůbec nic dělat.
tak to je super!!! tip
rozhněvaný_malý_muž
10. 08. 2003
Vypadá to že současna evropská civilizace si ze židovského náboženství vzalo to nejdůležitější - volné soboty. Křesťanství pak přidalo volné neděle...
Jo, šel bych si sednout do hospody, pokecat si s někým. Ale s kým. Všichni jsou ve srovnání se mnou tak blbí, tak strašně blbí.
za tu dřinu ten Pavel stojí, není nic horšího než si nemít s kým sednout do hospody. a na lidi ... to bych se taky vysral.