kvalitna psychopacia :))))
*
:)))... nejlepší je, že je to pořád ta >babička< , i když jí jde do hlavy zatnout sekáček na maso .. cool*
no ta je skvělá! :))
uplne si to vystihl.. takhle nervozni sem taky.. :))))))
fůůůůůůůůůůůůůjjjjjjjjjjjjjjjjjj
já to slyšel na životo takže je to jasný: tip a :-)
pointa je dobrá, ale jako příběh se mi to nelíbí.. teda spíš.. já nevim, něco mi tam nesedí. asi některý věty nebo tak...
Ta pointa je opravdu dobrá.
Líbí se mi na tom právě zvuk. Hra.
Ze tvých starších je určitě nejlepší, obzvlášť když si vzpomenu jak na to reagovala Doleželka :o)))
***
jo, to je mooc dobre...:-)***TIP(uz sjem si to cetl na tom srazu...:-))
Opět poznávám původní styl:o)
Tož toto jsem už přece četl na LiZemi...
Styl se mi líbí, i krutost obsahu, babiččina pasivnost,v podstatě všechno... (
T+
Nej)
(PS: Je docela sranda, že i tady to kožené kanape (2. odstavec) skýtá dvojnásobné pohodlí) :)
To je prča, pak skoro nechápu proč žádáš o hlubši kritiku, kdyz ji vlastne nechces. My si to precetli a napsali svůj nazor. Ohanis se faktem ze budou jini kterym se to bude libit. Tech vzdycky najdes tisice, ale to jeste neznamena ze tvy dilo je skvely. A abys nepeskoval :-) doufam ze sis vsim ze obsah a pointu jsem ti pochvalil :-)))
Moje dílo není skvělý, je jen takový fajnový a legrační a tak... Já kritiku beru, jen jsem vyjádřil svůj názor, což neznamená, že bych o kritiku nestál...
ano! Můj projev je syrový, je i vulgární, což je účel (Pokud jste si toho nevšimli) Pokud je to pro vás moc nemravné, sprosté a příšerné, pak mé věci nečtěte. Nemusíte....
Naštěstí je tu však pár lidí, kteří si mě přečtou vždy rádi a že to nejste zrovna vy dva, mě vůbec netrápí. Tak těpic kluci!
Co se čílíš? Jirkovo "dobře Igore" se nevztahuje ke kritice, ale k tomu, aby mi neříkal furt příjmením. :o))
A já Ti nevytýkám ani syrovost ani vulgaritu - tyhle věci mi vůbec nevadí - spíš naopak, když "sedí". Vyčítám Ti neobratnost, kostrbatost, stylistickou nešikovnost atd.
Takže záleží jenom na Tobě, jestli chceš naslouchat kritickým hlasům a něco se sebou dělat nebo jestli se chceš nechat ukolébat slastným pocit, že "prostě nějaké ty čtenáře máš".
Myslím, že to co ty mi vyčítáš, s tím by dost lidí nesouhlasilo... Prostě ti to nesedí, si šikovnější a mě je to vcelku fuk. To co tobě, nebo JiKovi a dost možná i dalším autorům může připadat nešikovné, neobratné apod., to jiným autorům může přijít opačné.... Musim si od vás, kluci, něco přečíst, ať vím jak na to:))) Ale doufám, že nepíšete zase jen básničky, ty mě moc nebavěj...
Hm, ale styl máš opravdu poslabší. Vlastně píšeš hodně podobně jako Fungus. Ten si taky nedá říct. :o(
Igore, nevěřím! Ha! Co teď?
Hehe, mě se stalo něco podobného ... až na tu babičku. Natáčím takhle zabíjačku kamerou a zdá se mi kolem příjemné tichoučko. Libuji si jak bude slyšet okolní zpěv ptactva a doplní tak idilu prasečího umírání. Ovšem při přehrávání záznamu ejhle, jaký sprostý vrzot vrátek od půdy se kterými si pohupoval vítr. Ačkoliv jsem to já sám neslyšel, lépe řečeno můj mozek to vymazal, kamera byla neoblomná. Na dokumentární snímek o smrti pašíka se téměř nedalo dívat:-)))
Dobrá pojinta dobrý příbjech ale taky souhlasím s indruchem že je cosi na tvém psaném projevu, ovšem dá se to semtam strávit, sbírku bych asi ale nesnesl
Tak nevím, zda-li ti mám poděkovat, či se urazit a do smrti s tebou nepromluvit. Budu to muset promyslet....
jEN SE NEURÁŽEJ chtěl jsi kritiku ne? Prostě tvůj projev je jakýsi syrový a poměrně vulgární a tím nemyslím ta sprostá slova. Prostě forma tvého vyprávění je jak vyprávění štamgastů v hospodě. To se dá strávit nad pívem, ale ne když si koupíš sbírku povídek. Ovšem chápu že ty s tím nic neuděláš.
Nevěříš co, Empty? Že máš příšerný styl nebo že je to jako Fungus nebo že si Fungus nedá říct? A co teď? Proč se ptáš mě? Ptej se sebe!
Jirko, ty jdi s tím svým "titulováním" mě neustále příjmením už taky do prdele :o))
Pro zasmání, opravdu..... ale nejlepší je, že i když tě babička děsně žere, pořád jí v tom díle nazýváš " babičkou" ..... to je na tom nejparadoxnější :)
Je to fajn,,,,,,,, tip
Téda, tak to je síla! Chech, má to skvělý vtip a výbornou pointu. Tip, rozhodně a nej dílka. Fakt mě to dostalo :-)
Zajímavé...
Je to trochu podobnej styl jako u Dopisu...
Konec je ovšem nejlepší. Ten mě dostal.
Teda ale tfuj tfuj:) Závěr mě naprosto dostal, ačkoliv jsem ho očekávala, ale nevadí. Má to svý kouzlo:)
no hele kamarade...jeste tak pred tydnem (nez sem se razne promazal) jsem tady mel povidku, ktera se jmenovala "ozveny ticha" a pro zmenu tam muj hrdina vrazdil svoji manzelku kvuli neustalemu hekani, ktere mu rozdiralo mozek.....a teda myslim ze sem byl snad i morbidnejsi......
tip dat nemuzu.....protoze pointa me neprekvapila....pac sem ji mel obdobnou (cimz nechci rikat, ze si mi ji ukradl to ani nahodou) proste sem nebyl akorat prekvapen, ale jinac gut.....
fajn....sem se trochu bal aby si se neurazil:)
Nebudu se urážet pro názory jiných. každému se to líbit nemůže, beru to...
Míro, tuto jsem vždycky považoval za tvoji nejlepší :o)) Dycky mě dostane :o)))
Přitom taková nechutnost... Tfuj!
T*
Čekal jsem, že to bude vrzat větev, dvířka mne fakt zaskočila.
Jsem rád, že to zatím nikoho nepobouřilo.
jirik: Máš pravdu, taky se mi stává, že do blbosti se v klidu začtu, i kdyby vedle mě pracoval cikán se sbíječkou. Ale na dobrou věc se nejsem schopný soustředit, když vedle mě spadne třeba jen špendlík...
:) tak nějak - ale nemusí to být blbost, jen čtivá knížka, která tě svým dějem "sežere"... takhle si teď třeba v metru čtu Feynmana a skoro zapomínám přestupovat:))
zabiješ mě snad za to?:)) Nikoliv od narození, pouze pobytem a pracovně...
Nezabiju, je mi vcelku jedno, odkud kdo je. Předsudky netrpím... Já jsem zas pobytem a studijně Brňák, zabiješ mě za to?
:)) já Brno miluju, tak nemám důvod :)
Tak to je skvělý. Tož něgdy zajéď a dáme vínisko, hej?:)
no, někdy bych chtěla přijet na ty vaše Šuplíky..:)
Já nevim co jsou šuplíky, jen tam studuju...
tak se podívej k Bacilovi...;)
Bacila náhodou znám. Je to učitel mojí nejlepší kamarádky, svět je malej (a Brno taky..) Nechceš si přečíst mojí novou povídku? Nikdo se k tomu nemá.. Jmenuje se Návštěva...
Empty: Já vím, že mám pravdu, ale zajímalo by mě, čím to je... :)
Elyn: Nemusí to být jen blbost, ale jde o to, že je možné se začíst do lecčeho - někdy, jindy má člověk fakt dobrou knížku a může si ji vychutnat jen se zadrženým dechem, aby se jím sám nerušil - a já nevim proč :)...
tomu se rika kamenak...:-)))). Nejdriv si rikam, pane Boze, co to ctu za voloviny.....ale dosla jsem i k pointe. Pointa je podle me skvela...a uplne rozesmala. Je ovsem docela mozne, ze taky nejsem mentalne uplne v poradku..:-)))*
Jo. Tak to je tedy zdařilé. TIP
...namažte je rychle, nebo se zblázním, já mám velkou představivost..:))
To je zajímavé. Měl jsem pochybnosti, zda-li mám sem tuhle věc vůbec dávat. Říkal jsem si, jak mě všichni skoupete, že je to moc morbidní, nebo tak něco a koukám, že jsem se zmýlil. Nečekaný. Věci, u kterých čekám větší odezvu zase zapadnou. Jste to divní lidé...
je to morbidní, krutý, získala si mě jedině pointa...
Už lepší?:)
To nebyla chuť zabíjet. Jen sem se pokoušel začíst do knížky a venku pořád štěkal pes, vůbec to nešlo. Tahle povídka nesymbolizuje touhu po zabíjení, ale touhu po klidném čtení...
To nebyla chuť zabíjet. Jen sem se pokoušel začíst do knížky a venku pořád štěkal pes, vůbec to nešlo. Tahle povídka nesymbolizuje touhu po zabíjení, ale touhu po klidném čtení...
To nebyla chuť zabíjet. Jen sem se pokoušel začíst do knížky a venku pořád štěkal pes, vůbec to nešlo. Tahle povídka nesymbolizuje touhu po zabíjení, ale touhu po klidném čtení...
Z toho si nic nedělej, na netu jsou všelijací psychouši - a já jsem jeden z nich :)... Jsem od začátku uvažoval, co to v té místnosti může tak vrzat, moje pracovní hypotéza byla, že to kanape, cos na něm seděl, přecejen kůže je prevít - a ona zarezlá vrátka venku, to je teda podraz :)...
A docela by mě zajímalo, čím to je - někdy člověk čte něco vcelku průměrného a zažere se tak, že ho nějaká vrátka či pes nemůžou rozhodit - a jindy si chce číst něco, na co se těší jak mlsnej Pepík na lízátko, ale jakmile slyší sebemenší zvuk, tak střih a prostě to nejde - čím to jen může být?
A k té morbidnosti ještě - třeba je to o tom, že sis s tím fakt vyhrál, takže to působí dost jako nadsázka, prostě dostatečně neuvěřitelně na to, aby se tím musel čtenář rozrušovat - to je taky jeden z tajů lidské mysli - když v povídce zabiješ fakt nechutným způsobem tři lidi, může být leckdo pobouřen, když jich takhle zabiješ tři tisíce, pobouření bude menší - protože trojnásobní vrazi se v reálu vyskytují - tří tisícnásobní spíš ne...