Spíše bych to viděl na Střihavku, Crae...
Nějak si tohle u Vojtka v repertoáru neumím představit... :-)
...ale třeba jsem si složil špatně melodii než jsi slyšela při skládání slovíček do řádků... :-)
TIP zasloužíš...
Jazi...Střihavka je můj oblíbenec taky...já mám prostě slabost pro tyhle typy:-)
Já vím...
... my krátkovlasí, bez vousů a s medovým hlasem máme smůlu... :-)
Btw: Kolik by kámoše stály autorská práva? :-)
Jaz...ale jdi ty:-))
nepíšu pro kapely.. tohle jsou věci, které si chci nechat, víš:-)
Kam bych chodil? :-) Nikam nejdu, nechám se zarůst a budu jak pařez...:-)
Dělal jsem si legraci, Crae. Sice jsme to zhudebnili, ale nakonec jsme to i upravili natolik, že už to s tímhle dílkem nemá moc společného... :-)
I dyž jsem si poznamenal akordy do textu, Střihavka ani Vojtek nejsem..., tak jen pro svou melancholii budu si brnkat na kytaru a nahraju si klavír... :-)
Moc mě potěšila, opravdu. Přečtu si toho víc ... tip
u textů k písním se ztrácím...
já nutně potřebuju hudbu..:(
:)
To je dobrý text. Jen tak cvicně sem si to tu zbrnkl s kytárou, pomalu a ponuře a docela pěkně to zní. Kásně se ten text tahá do melodie. Je to dobře psaný.
Kritiky pod tím jsou také zajímavé - k tomu klišé: také s kamošem z kapely píšem baladické ***** texty, protže se dobře poslouchaj :) *T
Já vím. Je jasné, že u textů písniček se asi klišé moc vyhnout nedá.:-)
„a odpusť, Bože, hříšníkům,
že neovládaj´ touhu svou
...že podlehnou...“
TIP...a díky!
Hodne jemne popsani one krasne veci... romantika... pekny:) TiP
je to tak..já tyhle duševní stavy..city...neznám..tudíž je nemůžu vyplodit na papír...a z prs(t)u je vycucat nedokážu..:o)))
ale počkejte...
už vím proč píšete tak pěkně...protože máte sex...:o)
Opravdu?:-)))) Tak to by chtělo vyvolat diskuzi..:-)))
az som plakat zacala. este vymysli hudbu a bude to tip-top
davam tip*
cmuki, já mám absolutní hudební hluch.:-)))
Zněla mi prostě v hlavě po jednom milování..:-)
WiruZ:ne...punk by zněl hodně divně...ani si nedokážu představit jak bych na tohlencto pogoval...:o)))
pěkný...ale nejvíce mě pobavila kritika...:o) myslíte taky na něco jinýho než na cukráře,indiánky a medový pardubánky?
Siebene, no...já myslím na sladké věci pořád a nemusí to být zrovna cukrovinky..:-))
hmm....
tak už vím od koho bych to rád slyšel..od Nightwishů:o)))
Myslíš...jde to číst:o)...noco...užívej si dokud můžeš...a mi ostatní..zatím budem jen závidět:o( (o:
moc dobrý, hned si to zkusím jak to bude znít s kytárkou :) (tip)
víceméně viz volvo zdá se mi to trochu plytký
a pro Blackadder: Klišé se většinou do textů dává, protože ty uši netrhá
bude to hezka pisen...:-)*t
Craerassy:sehnat růži je to nejmenší,k večeru i za úsvitě, když slunce paprsky ověnčí ... horší bude sehnat ten med! A pokud možno hned! :-)))
No já jsem hrozně neskromnej, ale já tě přece k ničemu nenutím, jen říkám, kdybys to chtěla zkusit, že můžeš... Jinak já bych toho chtěl... :o)
Medu já mám doma dost
na jídlo i pro radost..:-)))
Skunny, nezkoušej to na hodnou tetu nebo Ti nařeže..:-)))
A co dělám? Já nic, já muzikant :o) Ty jsi teta? ¨No moje tety jsou obě vymatlaný, tak se k nim proboha neanaž připojit... :o)
Kdepak..já jsem nevlastní teta, takže budu vypatlaná o něco míň..nebo o něco víc..:-)))
to at uz posoudi nekdo jinej...vid?
BladeRuner: To jsou narážky na předešlé dílko Cukrář.:-)
To abys už sháněl růži,
ty můj nebezpečný muži...:-)
Skunny...hele a co Ty bys ještě nechtěl...jsi hrozně neskromnej kluk, víš to...?:-)
Vy tady pořád píšete o nějakých sladkostech Craerassy:kdybys mi to šeptala do ouška a dělal tu masáž, oplatil bych ti to a kromě olejů bych taky použil šlehačku a med ... a potom bych květem růže přejel přes tvůj ret :-)
Profíka? To je na mě? Jo nemáš zač... V březnu se budem snažit připravovat to album, tak můžeš zkusit něco napsat. Něco veselejšího, prosím...
...nonono...to je křiku kvůli jednomu indiánkovi ;-)))
..zato máš u mě takovou miniaturku se speciálním fešákem...Noční návštěva se to jmenuje...;-))
Ahojky, tak jsem ti to zkouknul... :o) Mas to pekny... Mozna az budeme psat novy album, tak si vzpomenu :o) A muzes kolegovi poslat nahravku... :o) Jinak urcite tip... :o)
to asi nebude zadnej punkovej standart ze????:)
jinak pekne ti to plyne...vcelku by me to zajimalo i s hudbou, ale obsahove trochu cajdak.....
Šeptala bych Ti ji do ouška..:-)))
Maxu přetrpím, ale Mareš...neee..prosíííííííím.....jauvajs.-....:-(((((
Já Ti dám přeslazeno! U curkáře jsi mi snědl i indiánka a tady se kroutíš, jooo???? Máš po masáži, mlsoune!:-))))
Díky. Kritika od profíka potěší.:-)
Guy, Vítek neee..ten je taky moc sladkej...mně by se nejvíc líbilo, kdyby mi to svým sexy hlasem zpíval do ouška Pepa Vojtek..:-))
Správně..je to cajdák a já to psala pod vlivem...ne alkoholu..:-))
Česko hledá textaře pro superstar? ;-)))
...tam by se hodila...no v rádiu bych to asi slyšet nechtěl, poněkud přeslazeno...ale při té masáži, to zase jooo...;-)))
Asi bych ji jen doplnil... :-))
volvo: Jsou horší věci. I klišé může být podáno tak, aby nervalo uši a myslím, že tady se to celkem povedlo. První sloka a refrén jsou ale nejlepší.
Potom nabízím recitaci, ta mi jde...můžeš do toho bubnovat rukou do stolu..:-)))
Tak jo, přijeď. Jdu si masírovat prsty... :-)
Tak to mi rovnou uděláš masáž...ale chci erotickou, protože ta písnička k tomu jasně směřuje..:-)))
Na masáže bych se nedoporučoval, i když erotickou... no, zkusím to, ale bude to prvně... :-))
No..když to bude podařená masáž, sundám si příště tepláčky.:-))
Už dost! Takhle pokoušet panice, to se nedělá! Ty nezbedná... :-))
Pro panice já mám slabost...obloudím a opustím. Budeš v dobré společnosti těch použitých a odložených.:-)))
A co když jsem masový vrah? :-))
Potom si předtím aspoň pořádně užiju..tedy doufám...:-))))
Je překrásná...
TIP...a díky!
Písničky k milování jdou na odbyt dobře ... i když teda záleží na tom, kdo to bude zpívat ... pro kluky by mohl třeba Pavel Vítek, ten zpívá o vůni kůže rád ... a pro holky - to už nechám na jinejch :-))
Tohle by se dobře zpívalo Honzovi Nedvědovi. Čili ani smrt nebere.
Snaha uznána :)
Ale když už to je "klišovitý", jak řikáš, je lepší to nenatahovat ;)
Hezký text - teď tu melodii! I jako báseń moc hezké!!**!!
Já bych se klidně k té masáži odhodlal :-)) A kdybys při tom recitovala tuhle písničku, byl by to snad ráj :-))) Je to pěkný a kdyby se to zhudebnilo Maxa a Mareš by pukli žárlivostí :-))
Krásný, přála bych si slyšet tu hudbu *T
Ploužáček, Morney...k milování...:-)
...co nikdy neutichá
modlím se k času,
ať tolik nepospíchá...
Pěkný fragment!
Pošli mi nahrávku. Zajímá mě to. Dík.
Hm, to si dovedu představit :))
:)***já si to tak myslela, nebo spíš mé vnitřní ucho určitě:)
Příjemná věc. Dovedu si představit, jak to poslouchám někde v rádiu. Romantický, ale neuráží mě to. *
To ne. Neuráží... ale je to strašlivé, slečno.
No, volvo, je to klišovitý, já to vím...ale řekni mi něco, co ještě nezaznělo...já moc psát neumím, ale uznej aspoň snahu.:-))))
Kolego, garantuju Ti, že kdybych to nazpívala a poslala Ti nahrávku, přepíšeš mi tady kritiku.:-))))
Kolego, garantuju Ti, že kdybych to nazpívala a poslala Ti nahrávku, přepíšeš mi tady kritiku.:-))))