z hrbatého stropu taká nádhera
Uff, píšeš vážně krásně. *
Rish: diky za avi vidis po jak strasne dlouhe dobe jsem se k ni dostala :-)))
...je naprosto uzasna proste presne na moji vlne !***
Rozbory básně nejsou třeba, ať chtěl říct básník co chtěl, řekl to krásně a každý si v tom moři najde jiné přítoky (důvody pro to jak to cítí )...
Takováhle mše vonící solí je moc sympatická...
:o)
Tahle zrovna našla jeden vzkaz v lahvi ... kdoví, jestli nebyl od tebe ... :-)
jo!! ** paradni... mam rada tuhle formu. :)
... výborný...
dva kluby z fleku....
Dům s mořem v základní výbavě!
tebe ten strop nějak zaujal.. :))
pro me bez zakonceni s vuni a vlakem ... taha me za vlasy z krasneho modreho more :-)
T. + avi
jojojo...taky si odmyslím ten vlak..jinak krásně voní mořem:-)
tip
v modrobílém pyžamu
jdu uvařit čaj
a když se nikdo nedívá
dám do něj plavčíkům
na přilepšenou pár kapek rumu
:) milá je... moc..;)
Ježiš, tak ta je strašně kouzelná!! :)) Moc miloučký obrázky, mam z toho v puse modrobílo. :)
TIP!!!! ****
Taky mám moc modrobílo ***
moře v nájemním 1+1
taky mám moře
šipka do peřin
flanelové vlny!*
kapitáne hlásím se do služby!
*
jéje.. tolik chvály jsem ani nečekala.. a za to všechno může hrbatý strop v mém bytě.. :))
díky všem zúčastněným.. :)
líbí... opilý koráb sis asi mohla odpustit, ale to je jen drobný kaz na kráse...povedla se, fakt!
ten opilý koráb je tam schválně.. mám ráda rimbauda & spol. a tyhle sbírky básní mám poházené kolem postele.. vhodnější přívlastek mě nenapadl.. :)
jí vim, to je z toho vidět, jen mi to přijde otřepaný a prvoplánový... možná že to šlo nějak opsat...:)
přiklonil bych se k ulitě
ulita + dr> kritika se přijímá.. :) teď jsem kolem toho ještě napsala takovej sáhodlouhej komentář proč zrovna tohle spojení, ale jelikož sama nemám ráda rozbory básní, zase jsem to smazala.. :)) je to dílko jen tak pro radost.. :)
Báseň dost povedená
zdánlivá idylka
zametu paluby opilým korábům
zde si dovolím nesouhlasit s ctěnou kritikou ;)
vnímám je jako jeden z nejsilnějších obrazů, alegorii, v důl kontextu
s veršem
rozešlu pár vzkazů v lahvích
a přívlastkovým
( pro radost dětem)
cosi mikroskopicky nadějného, pakliže vůbec
a je taky potřebou poklidit minulost, utišit moře
jednou se vypluje skoro bezeztrát
a všechny ty lahve žitím vypité darovat moři
vyleštěné kotvy v souvztahu ....nádhera
.............
von Tikowitz
domnívám se, že to už je prostě subjektivní věc čtenářova vnímání... každý si za sebou tahá tu svou zkušenost a někdy to prostě může rušit a text si tak před sebou zamykat
-------
*
omlouvám se:
za vylepšené vorvaně
samozřejmě kotvy jsou zvýrazněné, a ne naleštěné :)
von> opilé koráby asi chápete dobře.. ale ten zbytek.. hm hm, nejsem si jistá, jestli je to myšleno zrovna takhle.. :)
:)
no jo... člověk je někdy před svým jazykem málo pokorný:)
zametu paluby opilým korábům já vnímám, jako že zalistuju v té sbírce -"opráším" ji..;)... a samozřejmě, dalo by se vidět i jinak...
(když někoho vtělím do toho korábu..)
drfaust, ostrov: to už fakt přeháníte, kluci...:))
STOP.. nechte koráby korábama!! :)))) nebo vám tady dopodrobna vysvětlím obsah celé té básně a to teprv něco uvidíte.. :))) co fakt nesnáším jsou rozbory básní (básník chtěl tímto dílem říci, že..).. nehledě na to, že toto dílko nemá žádných ambic a opravdu bylo napsáno jen tak pro radost.. :)
ostrov: kritika se snaží být objektivní
a vnímání bych sem netahal
netvrdím, že modelace pouze naznačená je jediná možná
slova mají svou symboliku a nevěřím, že by byly obrazy
takto koncentrované pouze náhodou, pokud chci věřit v básníka
a na 13 komnaty i tak zbývá spoustu místa :))
bram: klíd :) nic nerozebírej natruc :))
... my si tam nacházíme i to svoje... a v tom je kouzlo básně, když tohle dovolí..;)
hlavně je to celý o tom, že máme v bytě hrbolatej strop.. :))
bram:takhle se ta hra nehraje :)
bram: pssst! nekaž nám to...;) Hrbolatej strop byla jen inspirace, ale tohle už není hrbolatej strop, jestli mi rozumíš..;)
oprava: ale jo.. dyk já vim.. :))
ale to je na tom hezký ne? mít takhle hrbolatej strop:))
Celkově moc hezká metafora, mnoho pěkných obrazů *t