... a Bůh stvořil člověka k obrazu svému. A dodnes se nestačí divit.
Dobrý den, slečno:))
...a pak se na sebe budem jen dívat:))
díky ti nejen tady, ale i za všechny kritiky:))
no to se mu to nejak nepovedlo ne???
podobne tema uz jsem u tebe cetl asi tak pred basni jednou...? a myslim ze neoslovila tak i tahle neee
myslíš Věřícího ateistu?
tohle je tak trochu sranda... sranda z Boha (z boha ovšem ne!)
No, to neni, některý hrajou v reklamách na zubní pasty... A někteří... ne...
A jinak - Bůh jistě není pozorovatel, neboť akt pozorování předpokládá jistý druh nevědoucnosti...
:))))))
Jsem netušil, že budu souhlasit s tak krátkou odpovědí:) Ale máš pravdu. Díky!
Můžu ji rozvést... Ale to bys musel nesouhlasit :)))
Chceš, abych nesouhlasil?
Dobře.
Nesouhlasim!!! Cos napsal je nebetyčná blbost! Pokud to nerozvedeš, odcházím z Písmáku?!!!
Dobrý, ne?:))))
No, trošku přehnaný, ale dá se to uznat, máš bobříka s hvězdicí v zádech...
Tak tedy - Ano, je, neboť každý z nás je zčásti Bůh, ne, není, protože nejen on je Bůh...
A co takhle: Je Bůh pozorovatel? :)
:)))))) neni bobr jako bobr:))))
Souhlas.
Podle mě bůh pozorovatelem neni. Pro mě je bůh dokonalou transcedencí a nechci si ho špinit lidstvím.
...občas lituju, že taky nehulim...
Díky!
...jsem přeci pozorovatel. Mně stačí pozorovat vyhulence k dosáhnutí povznesené nálady....pak i šílenství nahlížím pod sukýnku, jestli má kalhotky:))))))
Bůh je narcista?.... proboha..
Re(d)aktor Nicol:)))
ale tají to
No jistě!
Bůh je narcista!
Vysvětlení všeho našeho svrabu!
že mě to nenapadlo
:)))))
Jsem rád, žes pochopil.
Jsem taky rád, že sem pochopil :-) Dík za nápad!
Ono se to dá pochopit mnohými způsoby... Já to na př. nechápu vůbec:-)))
Za nápad neděkuj, rád se jednoho zbavim:)))
hustě, výborně, waw :) :o) fajn *t
a četla sis i ty vysvětlovací kritiky?
Díky ti moc!!!:)
nene já moc kritiky ostatních nečtu nejni zač
Bůh neBůh... nějak nemam sílu na tohle téma reagovat.... je to v podstatě jedno...
Nicollette: Já nerad už používám slovo bůh či Bůh.
Jsem věřící ateista.
Tak já ti napíšu jednu takovou báseň, ať mě líp pochopíš:
Stvořil jsem náboženství
na zemi leželo
nic nestálo
jen se sehnout!
Nepoučovalo, ale doufalo
Věřilo v pochopení
Řeklo zahoď mě!
- raději ať nevidí
mě jako zbraň
Našel jsem sílu
Je těžká osamocující
Ani jsem nemusel chodit daleko
Na cestě do sebe potkal jsem Jeho
Zrcadlo!
Víra je jak známo berlička pro slabý...
Není mi známo. Tohle tvrdili pravověrní věřící marxisté-leninisté?
Ale než se pustíme do nějaké rozepře ... nedorozumění může být v tom co chápem pod pojem víra. Podle mne je ro vztahování k univerzálním hodnotám a principům a nemůže být silný člověk bez víry - ať už věří ve vědecké vidění světa, náboženství, ideál krásy a harmonie, nadřazenost ras ... jen ti kteří opravdu věřili něco velkého dokázali - ať už postavit pyramidy nebo koncentrační tábory.
Marxisté-leninisté, ne.
Víra - je podle mě logickým vyústěním lidské nechápavosti, nepoznatelnosti. Člověk věří, aniž by věděl... jen možná tuší, cítí...
Opravdu silní lidé věří JEN sobě a nikomu/ničemu jinému.
Pokud někdo přijme vědecká rozhodnutí za svá, není to víra v něco, nýbrž člověk si je jist tou pravdou (ať je či není). Nevěří, ale ví.
Víra ve vědecké principy je jen jedna z dalších projevů víry. Nábožensky věřící člověk taky VÍ že je Bůh.
Opravdu silní lidé věří JEN sobě a nikomu/ničemu jinému.
I to je víra :-)))))
Mimochodem, pravda je jen klcek, kreý si lidé vytvořili, aby se měi čím mlátit v diskuzích.
Ví, že je Bůh, ale narozdíl od vědce, to nemá podložené, vyzkoumané, etc., čili jen věří.
Tím myslíš, že já věřím v gravitaci?
Já VÍM, že je gravitace.
Pak by víra mohla být cokoli... Snažim se rozdělovat, specifikovat.
"Opravdu silní lidé věří JEN sobě a nikomu/ničemu jinému.
I to je víra" - A já říkám ne:))))
Víra v sebe? Spíš sebevědomí, bezohlednost, sebestřednost, přímost bez soucitu... (tak nějak to mám dojem popsal Nietzsche)
Pozorovatel: Zajímavé argumentační cvičení. Nic samozřejmě nemůžeme vyřešit. Tak mizím z netu a du mezi lidi. Přeji ti hezký víkend.
Noe: Díky za přání! I já ti přeju...:))
Měj se!
Kristovy rány, pozorovateli..... čo sa robí?....
btw, zda jest Nic Bůh je naprosto špatná otázka..... já sem NIC a Ničím zůstanu...........
Tož moje troška do mlýna:
a) Pozorovatel je stvořitel, stvořil Boha jako svůj myšlenkový a jazykový fenomén.
b) Bůh (vyšší moc, smysl) je považován za stvořitele.
c) Uvěříme-li, že je jen jeden Bůh ... Pozorovatel je Bůh.
a dále
d) Noe je stvořitel, stvořil svého Boha jako svůj myšlenkový a jazykový fenomén.
e) Bůh (vyšší moc, smysl) je považován za stvořitele.
f) Uvěříme-li, že je jen jeden Bůh ... Pozorovatel buď není Bůh nebo je Pozorovatel Noe.
Nevím, která varianta je pro tebe horší.
Jo a pak je tu ještě varianta, že není jen jeden Bůh ... ale to na sebe poštvem hodně významných církví a náboženských fanatiků
;-)
Noe a i vlastně Nicollette:
Kdyby bůh nebyl, tak se nic nemění (jen je mnohem těžší chápat).
Lidé si jen za neznámo, nepochopitelno vložili Boha. Je snažší věřit. Víra je jak známo berlička pro slabý..., ale kdo z nás není občas slabý?
Buď bůh není a nebo je ve všem (nejen v živém). Pro mě neni důležitý, která z těch možností je pravdivá. Podle mě to je totéž. Proto nesdílim víru s žadnou náboženskou skupinou, mám vlastní náboženství... či ateismus. Věřící však jsem, jen moc nevim, v co to vlastně věřim. Prostě věřim... možná v transcedentno, nadpřirozeno (který ovšem chápu spíš jako dokonalou přirozenost)
Náboženství je nyní hrozně vybrakovaný, znásilňovaný a vůbec vyjetý z kolejí, po kterých chtěli jet. Jsou i výjimky a neni jich málo, ale to riziko je tu stále. Zkrátka nechci přebrat již hotový odpovědi, aniž bych se vůbec k některým otázkám dostal.
I člověk může být kusem boha, pokud bude chtít...
Nietzsche je můj příbuzný, jsme naň hrdí, velim hrdí...
Plošim, plošim, prozraď jak čáru narýsovat, písmenka nakrmit a slova zakřivit...:)
Yossie: Každopádně vlastně nic nevim, ale děkuju...
Nejdřív definuj, co rozumíš pod pojmy:
"Pozorovatel"
"Bůh"
"Zrcadlo"
a "Je"
Já vám to tady vydefinuju, to uvidíte!!!
Noe! Začni stavět archu!!!
Ararat vám bude malej!
Základem správného pochopení je samozřejmě vyjasnění si pojmů.
Nebudu vysvětlovat vše, jen nastínim, ať si čtenář dělá obrázek sám.
Na první pohled je to hříčka, možná zesměšnění křesťanství, ale určitě velké zjednodušení věcí. Jako hříčku jsem to tvořit začal...
Jde tu jen o člověka samotného. Tím pozorovatelem může být každý... O žádné mé ego tu nejde.
"Je pozorovatel Bůh?"
Odpovědi jsou dvě:
Ano, jako každý druhý.
Ne, jako každý druhý.
Má víra v boha je jen má záležitost a vysvětlovat to je zbytečný (už jsem taky zkoušel) nehledě na to, že mý vysvětlení je neúplný, má mezery a je jen mé.
Noe ví, jen nemá teď ani čas ani myšlenky se k tak zajímavé debatě vracet. Ale vrátím se později, slibuju.
taky s nemluvňaty nemluvim...neodpovídají.
Slintám, foukám, láduju se a nic...!!!!!
Počkej až tě potkám...!!!!
Jsem v rozčilení zapomněl avi.
Říká...:)
Neprozradíš...?
Ale co bych potřeboval ještě více je, jak mám dostat do filmu titulky.... Počítač není můj kamarád!
V programu základnim - MS. Na cédu to nemám, jen v počítači uložený. Titulky mám z netu.
Nemám rád počítač.
Byla mi dána rada, že mám jen název titulků změnit na stejný název jako má soubor s filmem. Udělal jsem a nic.
To nemohli vymyslet něco jednoduššího než počítač...????
(není naše chyba, ale vaše!!! Vám taky někdo poradil a teď děláte chytrý! My chcem taky dělat chytrý!!!!:)))))))
Je složitej, hrabal jsem se v něm a je tam toho teda spousta... že ani poskládat zpátky nejde...
Nás ve škole naučili, jak si správně vést sešit...
"asi tě budu muset kromě používání jí/ji naučit spoustu dalších"
Si umim představit ty možnosti výuky...
...sím, sím, slečno učitelko:)))
/Den splněných přání/
Nás učej´ samý kraviny... ale já to změnim až budu tim prezidentem.
To víš, že jo... já budu prát prádlo, vařit, uklízet a ty budeš vydělávat prachy, mít milenky a vracet se pozdě večer s rtěnkou na krku.
Skrovnějšího člověka než jsem já, neznám!!!! Největší skromnost na světě!
ty si ale filozopher!... no.. zajimavost
son net1: duchaplnostní? Válka? Ne!
Ani Nietsche s tim nemá nic společného.
Je to hříčka, zjednodušení toho, co stojí v Bibli a snad i můj pohled na boha.
Nepochopils mě.
mor tě najde:))) Jsem pozorovatel!
Jinak díky.
milý kriketko
mor mě našel
nereagoval jsem na dílko
ale na Creu
a Nietsche ?
slovní hříčka o ničem-oNietschem
apropo
zrcadlo - narcisismus - to ti nic neříká ?
přítel-sonet_:-)
přemilý koketko
"mor tě najde" je deformace přezdívky morte_Anais...ale hezky to vyšlo:)))))
Sakra, sakra, sakra!!! Se omlouvám, ale může za to škola, kde jsem si tvojí kritiku přečetl a nevšiml předešlých... máme tam divný počítače (= ubohá výmluva) a hlavně ty děti ve škole tak křičí a vyrušují!
Narcismus můžeš vidět, to jo, ale taky nemusíš. Záleží na úhlu pohledu...
Crematorium: Když spinkám, mám ručičky zásadně pod peřinkou
Beat rider: Frikulínko!
Utopila ses! Utonulas! Jsem šťastný!
Jakože jo, no, teda...
:)))))
t....................................
to je otázka?...........:)
první den zničím tebe
druhý den zrcadlo
a třetí půjdu nejspíš sedět
na zeď v cele si pověsím zcadlo
TIP
dadík: Viník se vždycky ozve.
Ni collection: Chceš, aby otázkou byl?
jak prosté že Luki.....:)
Cra té rasy mé: Přesně! S mým obrázkem na stěně...
ta ni ta: jééééé, dík.
dadik: Ono se to snad bude líbit...
za tebe nemůžu dostat víc jak tři dny natvrdo...to vydržím i to děsivý zrcadlo:-)))
da da: Já snad ještě budu oblíbený...
Krása řasy: :))))))) Budeš viset! Se mnou na cihlové zdi!!!
A všichni: Jste mnou a já vámi. Nikdo z nás nebude bohem/pozorovatelem, dokud chtít být nebude.
Sakra, slova boží jsou pěkný keci:)))))))
Jo a my budem kde?
V zrcadle?
Či po tvém boku?
Za zády snad?
hu, ta tvoje verze mý přezdívky je lepší než originál....píšu si to
já nevim.... asi nechci...
STojí Vedle Nás: Jelikož bohem jsem, jsem předvídal tvou otázku a odpověděl ještě dříve.
StvN: Zbláznil jsem se. Sláva mi stoupla do hlavy.
Ni koleda: Mám tedy lepší otázku:
Je Nicolletta Bůh?
To je docela problém, vzhledem k tomu, že slavný nejsi. Alespoň ne v zrcadle. Nevím, jak je to ve tvé skutečnosti.
Koukám, že má přezdívka nabízí samé zajímavé alternativy.
Stanoví Nachový: Slavný nejsem nikde... ve skutečnosti, v zrcadle ani jinde. Byl jsem ovšem jednou v časopisu Mickey Mouse!!!
Bůh je buď každý nebo nikdo.
Záleží na výkladu slova "Bůh" i "bůh"
než viset vedle tebe, to ať mě raději na místě zastřelej:-)))
Od pozor Vattel diplomat Zlodějce řas: Nemáš mě ráda?
Oživím tě... Nejsem přeci nekrofil!
pozorklovdatel...ale opovaž se mě uměle odýchávat!!!
od pozorchovatel: pochovám tě
pochovávatel...jo..na zahradě, já vím:-)))
pochvávatel: Ne, v náručí...
:))))))))))
Vynecháš písmenko a hned jsi za nemravu...
prosahávatel...aby ses mi nezlomil, děťátko:-)))
prsohávatel: abych tě nepřeříz, babičko:)))
přeceňovatel...abych tě neumlátila kabelkou, skřete:-)))
pozorobratel (mělo být pozor obr): abych tě neumlátil kládou...
Dvojsmysl vyloučen... beze smyslů!
pózovatel...abych ti nepřeřízla tu kládu:-)))
dvojsmysl vyloučen..pila motorová!
Dobrá věc. Ale verze Lišky Ryšky je lepší :o) *
:)))))))))) sakra, tak už i ženský jsou vtipný...
provozovatel: sada masa se nemůžu nabažit...
pozorvegetariáni: bys mě stejnak tak akorát obřezala...
Igor Industriální: Díky!
Jak lepší? Víc než bůh? Ryšku neznám... Lišku možná...
pozorobcovatel...máš tam překlep..odřezala, to jo...cokoli by trčelo:-)))
Krade vtipy: Jsi ženská od rány!!!
Krade nápady: Jestlipak nemáš taky ránu...
pozorpachatel...kryj si důležité části těla..nekoukám, kam rána padne:-)))
pozorklovatel...jo, ale děsně mi sluší:-)))
pozorlékař: rány rád ovážu, tebe svážu, sebe odvážu, nás odvezou.
pozorpacient:kryju si oči... kryl jsem přirození, teď kryju Kryla... má přirozenost je stopořený život - homo erektus!
oponovatel...nekryl jsi Fučíka...chyba:-)))
onanovatel, teda inovatel: Kdo je Fučík?? Ten s těma lampama? Nebo majitel Fučíkárny?
Fučík je fuč a ani Kryl ho nekryl... nekrytě vyfučel.
Promiň za odmlku, jsem si čistil chrup...
očisťovatel..ty už máš první zuby???
výrobce protézovatel: třetí!!!!!!
Jdu spát, zítra jdu do školky.
poškolovatel...tak hezké sny a ručičky na peřinku..:-))
Creo : jak něžně jsi uložila spinkat toho kriketku...
_:-)
sonetík...mám k němu mateřský cit:-)))
spánembohem - kde je cit, tam je i lust !? _:-)
sonetík..já ho nelustrovala, vážně ne:-))))
duchaplnostní válka o ničem
anebo pár sentencí o Nietschem ? _:-)
sonetík...máš pravdu a na filozofii už se připozdilo:-)