Zajímavé myšlenky, na kterých dílo stojí. Hodně těch vět docela dobře funguje samo o sobě.
Rozpracováváš těžké téma. Na tohle se dá napsat víc než pár vět, na které navíc přijde jednou každý z nás. Pár postřehů je fajn, pár ne.
Ale jinak obdivuji, že ses s tímhle vším dokázal vypořádat s neobvyklou lehkostí a šmrncem. Má to šťávu.
no, já Styl vidim v něčem jinym...
Styl mozna.. ja mluvim o stylu
/a ten ma kazdej
ale zase operovat s pojmy kazdej a vsichni a nikdy a nikdo a td je docela osemetne
myslim, že v stylu o pojmy nejde
ale nejsem si jistej,že ti rozumim
taky z toho mam dojem je ja o voze a ty o koze /prip. naopak, jak je libo:)
tak toho nechame:) ahoj
uzasny
davam teve
a az to najdu, tak ti sem este neco napisu.. o tom casu, hm..
jo, uz to mam, takze-... /blby asociace, ja vim, ale proste se mi to pri cteni vybavilo/:
Zkusila jsem si představit život Toho odpoledne pod vlajkou všech národů usedla jsem na kříž a zachumlaně mlčela Čekala jsem kdy přijde sám a oznámí mi jsem tu tvůj život a budu s tebou žít jak jenom ti bude zapotřebí Čekala jsem a zdálo se mi jako by byl tichý a dojemný
.......
V mém životě jsem měla krásné oblečení a moderní dům s komorníkem zahradníkem kuchařkou bazénem a několika krásnými lesklými robertky (ty se především usmívaly a voněly po těch růžových ženách) ale můj život nebyl jenom o sexu Byl i o únavě příjemné a vábivé jakoby usměvavé byl také o bolestech aby byl vyvážený a ne tak šťastný Kupříkladu hlava mě v něm bolela často Určila jsem si že každý týden ve dvě hodiny odpoledne středoevropského času v úterý myslím, že to byla dobrá volba
Zkusila jsem si představit život ve dvě hodiny odpoledne
středoevropského času v úterý
....atd atd
/myslim, ze jde lehce poznat autora a ze ho nemusim uvadet/
mno, ja jen ze mi to pripomnelo
výchova dívek v čechách?:))
díky
dobře se to čte:)
líbí se mi to
a tak:)
(Ale řeba má ráda vhlký vzduch...!-chybí ti tam písmenko drahý:))
*
(mně toho chybí:))) )
dík že mě čteš:))
v půl jedenáctý večer jsem opilá událostma celýho dne a dokážu číst cokoliv:)
:)) a já jsem hrozně nervózní páč jdu zejtra na příjmačky a nevim, z čeho budou a vůbec tam nechci a ta škola je stejně blbá a já blbější, teda chytřejší tak nevim a tak:))
přímačky?
no to si užij..
gumoví medvídci pro štěstí
ach jé na ně mam zrovna chuť hroznou..:)
to si užiju:))
taky mám hlad:)
já mám bolavej jazyk od jablíčkovejch kyselejch koberečků co jsme dneska jedli. a chuť na medvídky:)
jó užij
kam vůbec ty přijímačky děláš?:)
na psychologii a speciální pedagogiku:)))taková sranda škola
a jdu spát
unaven
pšššt:))
na psychologii!!!
pšššt
tak hodně štěstí:)
pššt,na celou noc:)
Bacha poslouchám každý den
a výběr nebude???
souhlasim se vším:))
ale na tvým místě bych autorům nedával výtisky zadarmo...
náklady asi nebudou malý...
tak hodně štěstí:))
a dej vědět, kde a kdy by se to četlo, abych mohl přijít a kochat se:))
Ahoj, konečně se mi vrátila z Francie kamarádka, která mi slíbila vyrobit tištěnou podobu projektu 30.9.2004. Kamarádka je moc šikovná grafička a knihařka - navíc materiál, který se sešel je dost různorodý a kvalitní, takže předpokládám, že vznikne zajímavé dílko. Chci se tě zeptat, zda souhlasíš s zařazením tvého díla do téhle sbírky.
Budu tisk financovat sám, takže ti kromě jednoho výtisku zdarma nemohu nabídnout žádný honorář. Mám představu, že bych za další výtisky, které by si někdo chtěl doobjednat, vybral nějaký drobný peníz, aby se ten tisk pokryl. A kdyby náhodou ... což nepředpokládám ... něco přebylo, mohli bychom to věnovat na provoz Písmáka.
A zároveň chci ještě poprosit o svolení, abych tvé dílo začlenil do komponovaného pořadu „30.9.2004“, který bych rád připravil a představil na nějakých čteních ...
Dej mi vědět, zda souhlasíš s jedním, druhým, či oběma způsoby zveřejnění.
Díky za odpověď, Noe.
Suprozní a (trpce?) úsměvné!
Třebas, "tuhle povídku píšu právě v pozdním večeru. Zákonitě tedy bude geniální."
Takže, velkej tipec.
:))) díky, jsem rád, že se líbí... a víš, že mě se taky líbí?:))))
nejni záááááááč...ale to se prej nešíká...takše plosíííííííím:*))))
fýýborně fýborná blbost:*)))))))))
fám fenkuju:)))))))
fenk jú, fery fenk jú!
inu je to tak, stal se z tebe těžce čitelný psavec a umíš si pěkně hrát se slovy.
sicco: tak to ani náhodou!!!:))))
žádnej čitelnej psavec nejsem... to ne, to né. Vždyť já si zakládám na svý nesrozumitelnosti:)))
Ty mě vždycky potěšíš... parchante jeden:o)
Díky!
Mno, vybudoval sis pěknej harém, jen co je pravda. :o)
A další taková věc...na tohle se prostě nedá dívat pohledem kritika, to by totiž bylo k uzoufání... :o)
Jen kdyby takhle nevypadal běžnej den...ksakru, dyť vono se ti to povedlo vyjádřit dost přesně. "To že je to vo hovně, na tom nesejde, dyť celej normální den je vo hovně!" Tohle bylo první co mě napadlo, po tom, co jsem to přečetla.
Tak šlus, ende, konec, chalas, to už bych se rovnou mohla přidat k těm tvejm obdivovatelkám a to by mi ten můj neodpustil... :o)
viz. upřesnění kategorie... :o)))
dalo fušku než jsem si ten harém postavil...
Mno jo, dyť blbosti jsou někdy nejlepší... :o)
Taková blbost! Kdo si to jen vymyslel?! Já. Kdo jiný by taky mohl přijít na takovou kravinu.Správně, jsem trochu nudný.
Možná proto propadám....
Dle mého se ti to povedlo.
Máš tam pár hezkých okamžiků:
Rána už jsou od toho, aby se soutěžilo se sluncem, kdo vyjde dřív.
Pomíjivost neznám, protože mi právě odběhla.
Správně, jsem trochu nudný.
...alespoň jednu lehkou (levnou) dívku...
na štěpení atomu.
Když padá hvězda, zásadně si nic nepřeju.
Jsou to sice věty s osobním obsahem, ale stojí docela samy na vlastních nohou. Naproti tomu vety typu:
Mimochodem Lukáš jsem já – vypravěč - - - se jen ráno nepoznávám.
mi vadí, protože....protože cítím, že vím, proč tam jsou a to na mě nedělá dojem.
Tohle dílo bych chyrakterizoval jako jeden dobrý schod nebo krok na cestě, kterou snad chceš ujít. Takže si dej pozor, abys zase neklesl.
Hezký řetězení, zastavil ses vůbec na chvilku?
Mám za to, že čas je relativní a každému utíká jinak rychle.
Mě například předbíhá a já ho ne a ne dohnat.
Když vidim padat hvězdu, většinou si v tý rychlosti ani nevzpomenu, že bych si měl něco přát, lepší je vidět v noci přistávat letadlo a věřit, že je to hvězda.
Líbíííííí.t.
výbornééé!!! Jak zpracováním tak myšlenkami..
Přemýšlel jsem nad časem. Taková blbost! Kdo si to jen vymyslel?!
- Já. Kdo jiný by taky mohl přijít na takovou kravinu...
..no jo.. :o) kdo jiný?!! To je vynikající postřeh..
v celé té výjimečnosti chvíle a harmonie
tohle je taky výborný.. :o)))
děkuji moc.. a tip.. rozhodně..
Pěkně zpracované, zaujaly mě některé Tvé postřehy, například o čase...
TIP
ježíš, to je nářez ... *t
...alespoň jednu lehkou (levnou) dívku...
na štěpení atomu.
PS: čas je zajímavý konstrukt lidské pořeby škatulkovat :-)
na jaderné fyzice asi lehké děvy fakt nebudou
nebuď zklamaný, napsal jsi to moc dobře
Tip
Moc vám díky!!!
StvN: "Mimochodem Lukáš jsem já – vypravěč - - - se jen ráno nepoznávám." ...jsem začal psát a pak si uvědomil, že by bylo lepší psát v první osobě. Prostě se mi nechtělo všechno měnit a tak jsem si vymyslel tuhle větu... Aspoň je z povídky cítit, jak byla tvořena (ale hrozná ta věta je, jsem si vědom:-).
Díky!
Zbora, nezastavil:)) chtěl jsem to napsat spontánně, dokud jsem byl v náladě.
Všem: Přes všechnu tu chválu, je to blbost. Příběh žádný, jen shluk myšlenek a nápadů. Jen jsem si tu hrál a jsem moc rád, že se vám mý hraní líbí:-)
To je právě umění, napsat blbost, tak aby se líbila.
mně se to teda nelíbí, nemá to myšlenku ani atmosféru... nechápu, co na tom vidíte
že jo? já to taky nechápu...
...asi se ti všichni chtějí vetřít do mé přízně:))))
Díky!!!
A drž se i nadále upřímnosti.
Ach jo tuleni.
TY tam nevidíš myšlenku a
PRO TEBE to nemá atmosféru ... sakra
Nezpochybňuješ tak trošku právo na názor minimálně 12 lidí, kterým se to líbilo?
noe1: nemyslím, je to můj názor, prostě se to MNĚ nelíbilo, souhlas, JÁ nechápu, co na tom vidíte, souhlas, ale pokud se vám to líbí, tak vám to přeju a aspoň si to užijete :^))
pozorovatel: není zač, upřímnosti se držet budu, je to má nejhorší vlastnost...
tuleni, jestli to nebude naopak tím, že je tu těch myšlenek až přespříliš a příběh žádný...
Když jsem se zamýšlel nad tím, co pro mě takový jeden den znamená, symbolizuje, tak jsem dospěl k tomu, že shluk myšlenek.
Ovšem ten shluk myšlenek je až neuvěřitelně uspořádaný... doufám, že si rozumíme:)
jo, celkem to chápu, ale to je věc, která se dost blbě píše, já to neumím, i když vím, že spousta lidí to tu umí :^)
má využitelnost času je transparentní
- tohle se mi líbilo
na nic dalšího si nemůžu vzpomenout :)
katugiro:)))))
...a to tam málem ani nebylo, mi to totiž špatně vyjadřuje myšlenku... mně se jen líbilo slovo "transparentní":)))), takže je to tam akorát tak na efekt.
Ale jinak jseš zlej.
(mimochodem: neměl bych to psát nahlas, ale mě se taky nelíbí...ale pšššt!!)
na efekty mě vždycky dostanou
a vypadám zle jenom kvůli tomu, jak jsou všichni ostatní pocukrovaní
(nebo drží zobáky)
Oni mi musí dávat tipy a chválit mě, když se chtějí vetřít do mé pozornosti...
Jesli sis všiml, jsou to samé holky a.........a......už víš?... Pozorovatel je zkrátka velmi žádaný a chtěný.... a je už jedno, že píše blbosti.
Jen se divim, že můj sex appeal na tebe nepůsobí...:-(
(ještě avi holkám, ať se mají, proč zlobit:)))))))
přesně tak ja říkáš Luki, jsi bystrý.....to vím dávno..-:))
Don´t worry je nesmělá.
(nebylo míněno vážně, víme?)
dadiku, díky ti:)))) (ty víš, že jsi má jediná...)
hmm, tak to by moh bejt očekávanej impulz pro báseň, moji.... -:))))
to také byl plánovaný impulz pro tvojí báseň...
Už bylo na čase o mně něco napsat...:)))
Fuj, to jsem se lekl.
Nestraš.
:)))))))
Že se nestydíš! Já byl vždy věrný... ale už nebudu!
hele Lukáši opravil sis ty chyby, zatímco tu okolkuješ??takovou dobu už?!
Jakou náhradu? Jaký náhrady? Jaký náhražky??
Napsal jsem dadikovi, že je má jediná...ale nenapsal, v čem jediná...áha. Si dávám velký pozor:)))))
žárlivko:)))))))
dadik: jaký chyby?
beatrice: člověk napíše jednu větu a zboří se mu harém....
Je to v pytli.
Hele Noe1, mám ti poslat avi, že jsem též něco napsal na dané téma?
Asi ne, co? Vzhledem k tomu, že podobných děl tu bude asi hodně...
/naivní úsměv/
Je to dobré, líbí se mi to. Hezky se četlo, neuráželo, akorát si myslím, že jsi v některých věcech sklouzl k obecnostem, že tu není popsán až tak konkrétní den.
Don´t worry: Takhle to dopadá, když autor neví, o čem psát:-)))
Sklouzl k obecnostem? Když mě všechny dny splývají dohromady (výmluva č.1) a i obecnosti patří ke konkrétnímu dni (výmluva č.2).
Díky!
Úsměv pro tebe.
jo, mě to zajímalo...jsem zaujatá....takže líbí...ale ještě s tím něco udělej, nevím co..nebo ne... -:))
teď mi došlo, že to vyhlásil noe...aha?
Ale to nesmíš být zaujatá:))))
A jak s tim mám ještě něco udělat? Když ani taky nevim, co...:))))
Nooo, můžu to hezky vybarvit.
Díky!
neumím být nezaujatá, ani s tím nebojuju, protože proč...jsem ráda že jsem zaujatá, je to pěkný..-:)) nedělej s tím nic, je to dobrý, akorát nějaký chybky jsem viděla..
přečti, najdeš...trošku té štábní kultury..:))
ááá...štábní kultúra:)))
...já nevim, jestli se mi bude chtít to číst znova....ale jestli myslíš tu občasnou nespisovnost, tak ta je umyslná....ale hrubek tam bude jistě dost a dost.
Dík!
já si všimla jedné chybky..spíš překlepu...pět vteřim
už to viděl Noe?
mně se ten den líbil..právě proto, že je popisován jinak, než jak by jej jiní popsali:-)
tip
Noe ještě nepřiplul...
Díky!! A taky se účastníš?:)))
ani omylem..nedalo by se to publikovat před 22 hod.:-)))
beatrice: Ahóój!
Za nadpis já nemůžu - takhle to zadal Noe...
Hodně ses o mně dozvěděla? Jo? Nooo, mohla ses o mně na př. dozvědět, že jsem pěknej lhář... žádnou Markétu nemám, na vysokou nechodim a ... a tak dále....:))))
Díky moc!!!
Crae: Tím líp!!! Chci to vidět!
...to dílo samozřejmě...
nemůžu dočkat... odškrtávám v kalendáři...
/dá se ale věřit lháři?/
:-)
ale
čárky na zeď si dělám :)
jak myslíš:-))) já ho sem dám, jen co nasbírám odvahu:-)
beatrice: To víš, že nejsi a já nejsem lhář:))))
Tys můj pátek po 30.9.2004 (i s mezerama:))
Crae: Dej, dej...