Já mám hlavu jako horkovzdušný balón jen z přečtení. Prima!!!
...(ne)existence čichových halucinací? - rozhodně tip!!! :o))
Ja delam masalu bez vody...proste ji vyvarim v mlice a omeduju...Lahoda :o)
Jediné co v tom vidím je skrytý návod na to jak uvařit dobrý mlečný vývar z konopí....bhang.....
Kulibrk: No, každý koneckonců vidí svět takový, jaký jej vidět chce, leč opravdu nevím, kterou z ingrediencí považuješ za krycí jméno pro konopí:)
Krásná a milá atmosféra..... a ty vůně!!! Moc milé, krásně se mi četlo.... TIP
Jo, Slůňo si plete strany, to už jste asi zjistili:) má tam být vlevo dole.
Zde si můžete prohlédnout „koření na bílý čaj DÁTÁ“ (obrázek vpravo dole).
Tady taky, ale napřed musíte vybrat položku nabídky „Dátá čaj masala“.
hezké stránky a přesně to, co sama můžu:-)
A zde (vpravo dole) hotovou masalu.
Ač to mně coby čajomilovi připadá tak nějak kacířské, "ničit" čaj jeho kombinací se vším možným, začínám uvažovat o tom, že to snad někdy zkusím :-)
Jo, co se týče poměrů, lze se řídit i estetickými názory na očekávaný výsledek: Hodně čaje = tmavá; hodně mléka = bílá; hodně koření = ostrá; hodně sladidla = sladká; hodně čaje, méně mléka a žádný kardamom = povzbuzující; málo čaje, hodně mléka a hodně medu = uspávací.
A musí se vypít ještě před vychladnutím, pak už to není ono. Ještě jedna technická ke slazení: Používáme-li cukr (nebo vanilinový cukr) a chceme-li mít celou várku stejně sladkou, přidáme jej zároveň s mlékem. Slůňo osobně dává přednost pití první nebo první a druhé mističky slazené, dalších neslazených...
Čau miláčci. Díky za přízeň, čtení, meditaci, pochvaly, připomínky, dlouhé samohlásky, tipy & výběry!
Jelikož se zde vyvrbilo několik masalomilných tvorů, budu rádo, když se vyjádří
zde. Díky, zdravím!
Aha, nejdřív jsem se podíval na diskusi a až pak sem. No, zajímavé...
Bacil: Trudný úděl nečtenářů prologů :o)
Technická poznámka k receptu - chybí uvést poměr mléka a vody 1:1. *
Žíně: Já osobně poměry upravuju podle nálady, lidí, kteří to budou pít & denní doby (večer více mléka a méně čaje, pro sebe více koření)
...jo, a na pytlíku s kořením je, pokud si pamatuju, psáno 2/3 vody : 1/3 mlíka, ale kdo by se držel receptů ;) & lze použít i sušené sojové..
já ráda čajové dýchánky a v tvém podání to báječně zní...ta přirovnání..mléko - svoboda, medové plavky...super!
Krásně naplňje všechny smysly, zameditovala jsem si při tom-T
Masala dává
křídla? ;)
Jo, díky všem za tematičnost vlastních názorů - kritik...
...avíza ovšem nerozešlu, kdo chce, nechť se vrátí...
Jo, Erin, něco jsem na tebe ASI prokeclo :) & :oP
Slůůůně, taky dávám víc koření. Dvě lžičky koření a jednu čaje. Každýmu podle jeho chuti.:-)
Týýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý jo. Jak víš že masalu miluju?????
Dííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííík Velikej TTTTTTTIIIIPPPP a klub, jestli si to tam nedala sama.
Já si s dovolením také početl. Zavonělo to tu přes monitor přímo nadpozemsky. Sbíhají se mi sliny. *t
sugestivní. nechám si ji ještě jednou proplout hlavou - při prvním dnešním assamu brahmaputra. tip
Masala je hustáááááááááááááááááááá fáááááááááááááákt
že jo t.
Jdu si udělat aspoň pytlíkový čaj.. *
tady v týhle větě -
...usměj se na závoj vůně panožkovitě se rozlévající vůkol... - jsem napoprvé četl
ponožkovitě ... tak jsem si myslel, že mezi ingrediencemi byly taky nějaký ponožky ... ale pak jsem zjistil, že se jednalo o přehlédnutí ... i tak se vyznavačům jakýchkoli čajů omlouvám, že jsem při čtení pomyslel na odvar z ponožek ... :-)
to je krásné...fakt krásné :o)
*
to je krásné...fakt krásné :o)
*
hustý. to ti musím dát do ýběru. dáta massala je mooc dobrá věcička.
Tak tenhle recept vyzkouším.....moc ráda........ nevím, jestli si pamatuješ, ale masalu miluju.. :-)))
Trička masala- tak to už jsem někde četla.... ;-)
A malá technická poznámka: jestli mám e být čárka za "nemáme- li" si nejsem jistá, ale za "ale" a za "usměj se" zcela jistě....
Škoda, že v Praze zavřeli Dátá óm centrum.
-t-
Milly: Vidíš... a já jsem si zas jisté, že tam žádné čárky, středníky, vykřičníky, zavináče ani smajlíky nepatří. Tak maximálně do prologu :)
a že tečky jo......... to je nezásadovost! :-)
Milly: To nejsou obyčejné tečky, to jsou dvojtečky & trojtečky (ještě má Slůňo rádo čtyřtečky, neví-li někdo, co to je, nechť bez okolků kontaktuje Erin, ta to studovala na škole)