Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seto byl ještě listopad
Výběr: Jinovata, dapler
11. 12. 2004
22
2
5324
Autor
dismorphia
jak jsi na tom se sovama, Mou?
tyhle jsou pro Tebe
to byl ještě listopad
samotná tma
a nic než to
však stále nad nulou
ještě nemrzne
v pokoji
schovává se sníh
ve skříních složený
do komínů
jedině šeptem za mou hlavou
a nic než to
sova
šimrá mě v podbřišku
to byl ještě listopad
šeptalo se
za mou hlavou
dokud nemrzlo
-
teprve nad ránem
za malbou na oknech
sova odhoukala noc
navlečená do pláčtěnky -
brečelo se po celou tu dobu
v sovím kolektivu
2 názory
dismorphia
09. 12. 2009
kvjetinko.. dalo mi desne prace se proklikat vsema tema sbirkama.. a dilkama.. a ufff.. Proste to se mnou us lepci nebude.. neb ta pamet neslouzi jak za mlada.. a ja sem proste ouplne zapomnela.. jaxe tadlencta sofi bafnicka menuje. A sem si jista, ze priste ji budu lofit ouplne stejne.. stejne jako sem si jista.. ze mi zasejc udela radost jako neska.. Mam te furt desne mots rada... i dyz toho spolecnyho.. tedy myslim casu.. je us desne pramalo.
tak nejak se k ni vracivam.. sem tam.. je ticha takova cijemne.. takova sofinkovata... tiky za ni ete jednou:-)
dismorphia
27. 01. 2005dismorphia
02. 01. 2005
Já se nebojím. Jak se dobře ukázalo na příkladu dinosaurů, když umírají velikáni, obvykle přežívají maličkosti. Toť vše k ohroženému druhu sov.
dismorphia
17. 12. 2004dismorphia
16. 12. 2004dismorphia
14. 12. 2004
plačky vyly kýble: "Už trouběji, už trouběji, na-a ho-rách je-le- ¨
ni...!"
dismorphia
14. 12. 2004dismorphia
12. 12. 2004dismorphia
12. 12. 2004dismorphia
12. 12. 2004
sova
šimrá mě v podbřišku...celou dobu nad tím přemýšlím..jestli to na sebe navazuje nebo je to jen volně položený...tak či tak...ještě si popřemýšlím, ale nechám tu * za krásnou a tichou hudbu....
dismorphia
11. 12. 2004Don´t_worry
11. 12. 2004dismorphia
11. 12. 2004dismorphia
11. 12. 2004Don´t_worry
11. 12. 2004
schovává se sníh
ve skříních složený
do komínů
*
opravdu, to je asi nejsilnější...
tvá věc s tím koncem... mně z linie textu nějak vybočuje...
diiiishh... si kvjetinka.. to za prve.. sofinky.. ach ach.. dycinky po ruce je mam.. a listopad.. to je muj mesic.. nemuze se to nelibit.. zvlast dyz ty to umis tak pjekne poskladat.. a je jedno jak to vyzni.. :-)
ale mas pravdu.. po tme sou bubaci dycinky vjeci.. cernejsi.. a vits cenej zuby.. ale nebujim se jich nits.. slunicko.. a takovy kvjetinky jako si Ty.. to dycinky sprafi.. :-) tekuji pjekne.. mots a mots.. !44!
dismorphia
11. 12. 2004
Čekal jsem podobný dílko ..
Ale - nepocopil jsem ho ani za mák, takže Ti k tomu můžu říct jen toliko, že to působí trošku uvolněně a zároveň pichlavě bolaviě ..
+ líbí se mi veršík " do komínů ", kterej z obyčejný, až pro mě nezajímavý strofy udělá famózní milost a to je na tom krásný, že to tak umíš .. :-)