Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOmluva mému Anděli
Výběr: rtymá
28. 01. 2005
39
1
8638
Autor
Janajka
Vzkázal mi můj strážný Anděl,
že má se mnou peklo
křídla věčně upocená
- málem to s ním seklo.
Svatozář mu bledne
z mých jalových nápadů
od prvního nastupuje
v sekci lehčích případů...
1 názor
dobrý.......... jen bych dala "svatozář mu rychle bledne"- pak by se to líp rýmovalo.. k
To je pro mne velmi hezká blbůstka, nevím, jak ji více hodnotit, ale přijde mi první sloka jako taková uličnická a ve druhé použitím slova sekce tomu dáváš ještě takový vtipně ironický přídech - vůbec se nedivím, že to tak zaujalo - tip
Teplovodni_potrubi
27. 05. 2005Michalka222
24. 05. 2005
pěkné.................................T.................................................
to je hezké znamení Janajko:-)))) Já si tuhle zase včera uložila k pozdějšímu přečtení - abych si ji mohla přečíst znovu a taky jsem jí poslala někomu blízkému:-)))
Amphosko, to mě moc těší :o).
Mimochodem - to je "náhoda" - zrovna včera jsem si pročetla všechna tvá dílka tady a některá z nich mne oslovila, dokonce moc (a ani nevím, proč jsem k nim nic nenapsala) a dneska se mi tu objeví od tebe kritika, což je pro mě znamení, že se mám vrátit ( hlavně k básni z 9.2. 05 ) Měj se hezky.
nebrat se tragicky vážně....někdy se člověku stává, že slova, která slyšel nesčíslněkrát mu najednou nějak jinak a nově "docvaknou", dík :o)
Zbora, Sendulka, Aradia, guy : díky, potěšili jste šicí !!!
memphisto : to budu muset mýmu taky poradit :o)
Auguste, opět pocta, jen nevím, jestli se chudák KHB nevobrátil v hrobě :o)
Pochybuji, že by mu zrovna tohle srovnání vadilo. Ostatně mám důvod se domnívat, že se nemral tak tragicky vážně:)
S mým andělem strážným
taky dávno švihlo.
Přestal býti vážným
šel čepovat pivo!:-)*t
Čéče, Afranate, víš, že se mi to taky začíná zdát ? Díky za nápovědu. :o)
Saturnine, Augustine - díky za zastavení a tip.
Macinko, díky, uvidíme, jsem taková málo plodná autorka. :o))
Naprosto super,už se moc těším na další:-)))třeba na tu o pejskovi:-)))))))))
Augustin_Šípek
16. 02. 2005
rtymá : text jsi si špatně vysvětlil. Není o polámaném anděli touhy, ale o mém opravdovém strážném Anděli.
Slůůůníčko
28. 01. 2005podezdívka
28. 01. 2005_Rebelka11
28. 01. 2005
Díky moc všem za názory + típky.
Vaud : cením si kromězařazení klubu i technické zdatnosti :o)