hustý...a upřímně krásný..Radůzu právě poslouchám..báseň to přímo realizuje...*tip
pocit z týhle si pamatuju!!!!!! tak jsem ji hledala- a našla..- teď už prostě musím -t- :-)
už za to.....
nu chapu:( tip a hvezdicku
život je krásnej i když stojí za hovno takže buď milá. máš na to (:
Nevim jestli to je písnička nebo co ale každopádně líbí.
To bych si měla vytisknout a číst až mi bude zle.. mám dojem, že by mě to "zoptimistilo" :-)
znám a ukládám
taky se mi moc líbí vysvětlení zařazení/nezařazení- a vůbec- proč by si nemoh autor zařadit vlastní dílo, když mu přijde, že se do klubu hodí? Nevím..
MOC MOC MOC MOC MOC!
Myslím že přesně vím o čem píšeš, jestli to tak můžu říct...
začátek sice míň, ale od pití litrů kafe úplně...
t*
no
žvatlání o sobě
sobě
nejlépe
no
mimino_na_foliovníku: Jo, tak trochu máme společnej žánr:)
jde o to, jak se vezme
společnej "žánr" máme v jistém ohledu úplně všichni
a v jiných ohledech nechci mít společnýho s nikým nic
tak raději opatrně
já nevím - byla má odezva (první) ochopena?
Možná, možná ne... věříš na objektivní svět & pochopení druhýho?
nevěřím
tím je řečeno vše, to se nám to usnadnilo
je mi líto, že unikla mé pozornosti. výborná. tip
nenechám si nalhat
že dávný sny a starý lásky lze opustit
dneska si to nenechám nalhat ani od sebe samé...
...za tohle tip
Možná se někdy naučím nezapomínat na avíza :o)
Proc jsi to dala do klubu, vyndala z klubu a zase dala do klubu?
gabio: Možná osobní důvody*, možná rodinné důvody*, možná zdravotní důvody*, možná mi ujela ruka*, možná zbrklost*, možná nerozhodnost*, možná změna názoru*, možná freudovské překliknutí*, možná se tim jenom chci dělat zajimavý*, možná prostě technicky nezvládám bytí na písmáku*, možná to byl test vlastností serveru*, možná to byl jen blbej den*, možná mám blbej den furt*, možná jsem psychicky labilní*, možná mlžím, protože nechci prozradit pravej důvod*, možná už si to nepamatuju*, možná se za to stydim*, možná muj nick sjednocuje dva (či více) autory, kteří se ne vždy názorově shodnou*, možná má osobnost sjednocuje dva (či více) autory, kteří se ne vždy názorově shodnou* nebo to možná udělal někdo jinej, kdo mi chtěl naznačit, že uhád mý heslo*, možná nic z toho* a možná všechno dohromady*...
*nehodící se škrtněte
Si tým, čím si. Źiadna pretvárka. Páči sa.
To se Ti opravdo povedlo. Klobouk dolů a TIP
slůůůňo, je to pjekný a dokážeš psát zajímavě i v období prázdna a zmara. Tj. i v období, kdy nemáš o čem psát :o)
Tak tohle znám, ale asi bych to takhle nedokázala podat...
* je to skoro jako písnička
nevim, mam pocit, že jindy ten make up nosíš, jen dneska se ti nechtělo a to se mi hyzdí
Nicollette: Nenosim... ale jindy třeba i zajdu do školy nebo ustelu postel :)
promiň, ale neni to blbý, dávat vlastní dílo do klubu?
skvělé vystižení mé dnešní nálady :-B
t***
m.
Waawe: Dobrej smajlík! :)