Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSuperstar
30. 03. 2005
24
4
5452
Autor
Vaud
Povzdech Karla Gotta:
Jsem už Superstar, když jsem jen 65 let stár?
4 názory
aleš-novák
04. 06. 2009basnikalex
22. 06. 2005
;-)) Karel na hrad! Škoda, že po té operaci nemůže přijít tanci na kloub ;-)
jo jo, prý ho to ještě bolí, tak netančí. Asi soudruzi v NSR udělali někde chybu.
Augustin_Šípek
18. 06. 2005
Jirko - jsem rád, že Karel "opisuje". Poslední úvahu o kouření dokonce četli ve vládě a mám ji schválenou mailem od jednoho ministra ;-)) Z Písmáka vede cesta na hrad (nebo do pekel).
Ano, pamatuji si na ni, teď se uvolnila nějaká ta ministerská křesla, mohl bych ti dělat tiskového mluvčího
Díky vám přátelé
pozorovatel - to je bomba!
Jestli je božský Karel na Písmáku, tak by mě zajímalo, pod kterým nickem se schovává (Petr_Měrka?) ;-))
Poslouchej, Michale, ty spolupracuješ s Gottem ? Včera při udělování TýTý od tebe odepisoval, když pronášel úvahu o tom, jak se v konfrontaci s mladými zpěváky cítí stár a čím dál víc superstár ? Když už od tebe opisuje božský Kája, nemohu nedat tip
pozorovatel
02. 04. 2005pozorovatel
02. 04. 2005pozorovatel
02. 04. 2005
...přezpívám tě, broučku...vím, jak na to..ach, ne..tak .ty chceš kremaci? Zklamals mne, chlapče!
Terpsichore
31. 03. 2005(v)anilinová
31. 03. 2005podezdívka
31. 03. 2005
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
hej, jsi vtipnej:)))
t
Vítěz soutěže je Superstar. Je vítězka Superstará? Možná je to spíš námět pro název soutěže o Missis ČR ;-) Superstará!
A rozhovor by mohla poskytovat časopisu "Spy sladce" ;-)
chudák starej kulhjavej.. tendle týpek a Vondráčková k nám domu nesměj...fuj! j..ale tip, OK..!
jo, jo!!!!oooo))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaude: u nás v Opavě už superstará byla, jako soutěž.. :-)) (tady originální nejsi)
Ale jinak
t*****
T_lymfocyt
30. 03. 2005
díky moc všem .-))) To není nic proti Karlovi, jen se do toho hodil.
Lyskoři - to mě mohlo napadnout, že hraví opaváci na to příjdou taky.. ;-)
T_lymfo¨: rytmus? to bude tím Karlem