Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZarámuj mi tenhle den
Výběr: vesuvanka, Print, Holan, KayTee, dream
26. 04. 2005
30
0
5299
Autor
Pacer
Kapky deště
dělaj důlky v kalužích
sčítám je
a přemýšlím zda nedlužíš
mi nějaký to slůvko
nějaký drobný pohyb rtů
K tomuhle deštivýmu dni
veselou paspartu
Já bych ten poslední řádeček úplně vynechala, jinak moc pohodový, krásný - T
andělská_potvora
10. 05. 2005andělská_potvora
10. 05. 2005andělská_potvora
10. 05. 2005
I never think twise:)))It ain't no use in turnin' on your light, babe
That light I never knowed
And it ain't no use in turnin' on your light, babe
I'm on the dark side of the road
Still I wish there was something you would do or say
To try and make me change my mind and stay
We never did too much talkin' anyway
Don't think twice, it's all right
andělská_potvora
10. 05. 2005
*
pasparta mě taky hodila jinam... ještě zvězdu a je to celkem celý... jinak líbilo hodně...
no dík..nevíš čím to, že se dneska do mne dali redaktoři?? :)) Ale snad je o jen tím počasím:))
paspartu...chjo...to nelíbí...ono je to jinak celý takový nádherně dešťově voňavý a ty tam nastrčíš paspartu...nenene...paspartu neberu..
Craerassy - herdek, ty a Pablo mne snad donutíte zamýšlet se nad vlastními blbostmi, herdekfix, to mi nedělej:))
já za to nemůžu, já si u čtení vždycky něco představuju a ty jsi mi to tím koncem vyrušil, noo:-))
malinka_hvezdinka
02. 05. 2005
Dík:) mám moc rád návštěvy co přicházejí dlouho poté, co dílko zmizelo ze skla:))
Holan: dík za překvapivou návštěvu a ocenění:))
:)) Káťo, pokud správně vyhodnotím nc a některá zhodnocení..tak..pýřím se:)
Pablo_honey
29. 04. 2005
Pablo..dík za návštěvu. Osvětli mi, co je na paspartě rušivého. Obávám se, že nejsi jediný, kdo si myslí, že je to smuteční orámování parte. Ale pasparta je papírový nebo plátěný rám obrazu..prostě jsem chtěl mít děstivý den zarámovaný obyčejným dívčím úsměvem..jestli to chápeš jinak, dej mi prosím vědět:))
Pablo_honey
29. 04. 2005
Pablo, promiň mé neoprávněné pochybnosti..tak jak to říkáš máš asi pravdu..holt chyba ve výrobě..domluvím se se soudruhy v NDR, jestli to nepůjde přeformátovat. A dík, žes tomu věnoval svůj čas. pěkný večer. J.
Pablo_honey
29. 04. 2005TirmanoWolf
28. 04. 2005
dyž ty seš tak sladkej porád, jak taranka vod Vietnamců, a já ani štrůdl nemůžu....
Díky všem za kupici návštěv a tipů
Kat: pravda, čekal jsem ů..ó..á:))
Květinko: je to zamozřejmě naprosto optimistické (jen malinko bluesové:))
Inlajn: no tak se té mé cukrárně obloukem vyhýbej..cukrárna nemůže za to, že je někdo diabetik..kyselý okurky nevedu:))
kouzelná_květinka
27. 04. 2005
si tvrdej, Pacere, a dost... a to se mi líbí!!!Ale já vlezu všude, sorry, co dyby mi dali něco v kuchyni---taky přece sami nežerou celej den jen dorty, žejo....
u kuřecí?
Tu já nejrači!!!
A bez cibule aj vocta, jen tak bez chleba!!!!!!!!!!????????????
inlajn:)) v tomto ohledu ..zcela vyjímečně.. jsem zcela pro prasečinky..tedy vepřové:)) A bez cibule a octa skutečně jen v nouzi, když žeru již cestou z krámu:)) Brzdy netřeba:))
:)) Noe, shodou náhod jsem si zrovna četl některé tvé názory v jiných diskuzích..o to víc si vážím tvých návštěv:)
APP: venku se právě prvně zablesklo a zahřmělo:))
a přemýšlím zda nedlužíš
mi nějaký to slůvko
nějaký drobný pohyb rtů
......co více říci................tip
to je moc hezké a milé.... a k tomuhle deštivými dni veselou paspartu.... TIP a V
Milí a krásné díky za podporu v boji proti děšťovým mrakům
Spešl Janě za véčko a Zborovi..však ví za co :))
...nějaký drobný pohyb rtů...
t (ačkoliv při téhle hlásce se rty vůbec nehýbají :-))
Vím, že mi kdosi dluží... dík, žes to tak zdařile ( bez vyčítání, odsuzování..) vyjádřil za mne. TIP