Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSádelnice
Výběr: Print
17. 05. 2005
20
0
5159
Autor
Zbora
V průrvách mezi panely
chlad žalozpěv neprolomí
Stěny dělí charaktery
Přesné stíny roztávají
Sen se vrací do podstaty
Minulost je v hrnci sádla
Práce kvapná – nízké platy
Televizní kolovraty
Precedentní zápolení
Zalíbení v noční šedi
Touhy záhy převrácené
Odpovědi nevyřčeny
Práce kvapná – nízké platy
Televizní kolovraty
tak jen tohle, zbytek prošel kolem
velmi stručná, ale já jsem ukecaná, tak zřejmě totéž striktně požaduji od druhých nebo co:-))
nee, kecám, je to fajn dílko, je to jako hra s rytmem
mimoděk jsem si vzpoměl na Precedes... nebo trochu na uskupení, co se jmenovalo Betula Pendula. Ale těm textům jsem tehdy v ě ř i l. Tohle? Hlubokovýznamově tvářící se ...nic.
Zly: Tvůj názor Ti neberu :o))
Betula Pendula se mi nelíbila hudebně a ani textově mě příliš nanadchla...Precedens šel...kdysi...narozdíl od sólových projektů Sahary, které zbožňuju dodnes.
vidím :-)
s tou Betulou máš pravdu
byly to příšerné zvuky
ale tehdy jsem myslel, že o něco kráčí
člověk se plete
HP: 91, 95, nebo 98? Je to pro mě důležité!
Eilil, Overflow: děkuju :o)
Inlajn: začínám fakt hodně drsnět!...včera jsem si dokonce oholil hlavu a dneska si jdu koupit devítku :o))
StvN: ? ...OK.
kouzelná_květinka
17. 05. 2005pozorovatel
17. 05. 2005
Pozorovatel: průmyslovák? ...to pochybuju...když se mi zasekne myš, volám systémového technika :o) Nadvakrát??? jak nadvakrát?
Sarrah: ta to taky má dovést do zdárného konce :o)) díky.
DRAHT: to mě těší...dík.
kassiope: snažil jsem se o objektivitu :o) děkuju.
vesuvanka: děkuju Jano :o)
Zuzulinka: to teda ne...prostě to někomu vyhovyje. díky.
Evičko, rdím se :o)))
Kytí, nedávno jsem do jedné básničky (...a to se to tak ani nebojím nazvat) dal toho citu ažaž...takže mám asi vyčerpáno...ta by se Ti mohla líbit...zatím zraje....ale až uzraje....tak bude zralá na písmáka.
Lasska: tak to mám moc velkou radost :o) díky.
Dadik: původně jsem do něj chtěl pomocí tagů ještě zakomponovat slovo dělnice, ale nepovedlo se :o(
Silvita: máš snad něco proti sádlíčku? :o)
pozorovatel
17. 05. 2005kouzelná_květinka
17. 05. 2005
Pozorovatel: jo táák...tak dík...jdu to zkusit :o)
Kytí: právě doufám, že ne...jestli mi někdo napíše, že je to kýč, budu smutný (ale zase taky podle toho kdo :o)) ...dám vědět jo?
kouzelná_květinka
17. 05. 2005kouzelná_květinka
17. 05. 2005Honza_Princ
17. 05. 2005
P_A: Žádnou tečku nevidím, nemyslíš náhodou tu hvězdičku? Té jsem si všimnul :o)
Noe1 nedávno někde napsal krásnou větu - kýč je to, o čem si myslím, že je kýč.
...tak ať Ti to vydrží.
Honza_Princ
17. 05. 2005
To je moc fajn dílko, jsi hrozně šikovný.. taková mi přijde... životová..
:o). t
...název mě navopak přilákal, text(smysl) dost " hnusně českej".., dobrý...se divim, kam až si hodnej Zbora (bez ironie) vyšláp ...