Zbyněk je borec... :o)
...jinak je to spíš vtip, než povídka... tudíž jako vtip to bylo dobré, jako povídka již méně...
a já tvrdím opak. jako vtip o ničem, jako povídka o něco lepší. Avšak i tak povídka velmi o ničem.
že ty si Kytiii vždycky přečteš to, co považuju za slabší :-)
díky za návštěvu
dobrá - omlouvám, se - ale tohle bylo v přípravce :o)
tudíž Tě tedy žádám, abys mi něco doporučil, abych si zase nevybrala špatně :o)
Alojs .. taky mě moc mrzí, že krátké dílko, štěk - ať už dobrý nebo ne - čte spoustu lidí a opravdu kvalitní a propracované povídky tu čte jenom pár. A to víceméně těch, kteří Tě mají jako svého oblíbeného autora.
Lidi jsou všeobecně líní, ale že i číst? No hrůza. Je mi líto takového stavu. Ale na stupidní seriály a "zábavné" pořady v TV čumí většina. Hm. :-/
Tohle mě taky moc neoslovilo, ale moc dobře víš, že chápu jak to je když člověk píše aby se vyučil řemeslu. Někdy to sedne víc někdy míň.
Přesně tak. S odstupem času, když tohle dílko čtu, tak mám stejný názor. Tenkrát jsem byl v jiném rozpoložení :-)
ale je to tak. Jsem asi rozpolcený či co :-)
tak upřímně-mě se to moc nelíbilo,ale věrná zůstanu.
platí to, co jsem napsal výše.
díky za věrnost :)
Ahoj,
máš pravdu... ta forma je až moc "drsná" a zastaralá. Byl jsem si toho vědom, lidi mi to tady hodně vytýkali... Ale už to asi nechám tak. Jednak si už to tady většina lidí přečetla a pak taky není na škodu jedno své dílo odlišit stylem od ostatních. Byť je to - dle lidí - k ne až tak velkému prospěchu :)
díky za přečtení
co mě mrzí už víc, že tahle blbost, navíc krátká a ne až tak propracovaná, má daleko větší úspěch i čtenost než texty, jich si vážím o mnoho víc :-/
správný přístup Godfrey... o to víc si budu vážit každé tvé kritiky.
měj se
Nicoll: díky
Empty: taky dějkuju
Walde: moje sestřenice má děti ve věku hrdinů. to bys nevěřil, jak jsou chytří :-)
Čéče, Lojzíku .. dovolím si jednu připomínku. Tedy spíš jak bych to napsal já, jo? Hele, nápad je to výbornej, a proslov nemá chybu .. ale to "prohrábnuv si" a podobně bych napsal úplně normálně, protože to lidi spíš odradí číst dál .. a kdo Tě nezná tak asi ani nedočtě (možná jo, ale jen proto, že píšeš, že je to krátký ...)
Hele, ale je to jenom můj čistě maličkatej a neprofesionální názor a vůbec, co Ti do toho kecám .. grr ..
he he .. ale tipa Ti dám, a to právě za ten nápad, protože vymyslet něco originálního, co tu ještě nebylo .. dá práci ... vím ...
Vaud to krásně napsal .-) *
No, některé tvé věci mne pobavily víc, i když je pravda, že když jsem to četl, tak jsem si neuvědomoval, že jsou to druháčci. Když se to vezme kolem a kolem, vzhledem k tom, že sám říkáš, že je to ekšperiment (a co není), tak je to celkem dobrý, ale jak říkám, máš lepší věci.
Rabb: nechej. budu se o to víc snažit :-)
Anien: Není. Od té doby, co jsem tu začal znovu psát, nepíšu jen to, co se líbí ostatním, ale hlavně zkouším, testuju. někdy to vyjde, někdy ne.
slibuju však, že příště to bude lepší. Tohle sám považuju za takovej plivanec. Někde výse jsem to už taky psal :-)
mějte se šeci a díky za návštěvu.
týjo, tolik návštěvníků za jeden den jsem ještě nikdy neměl. a těch komentářů...
dneska gud, písmáku :-)
Nu příteli, musím tě opět pochválit... A Pivo, ať raději zkusí namáhat svůj pivní mozek nikoliv pivní mozol...
Trošku paradoxní proslov(na osmiletého človíčka), to ti druháčkové musí být strašliví inteligenti! To bych se v té třídě pomalu bál učit. :)
típek for týpek
:-)) Je to docela překvapivý, milý a moc dobře napsaný*t
najprv som si myslel, že je to nejaká továreň, ale ten koniec ma presvedčil že nie, celkom vtipná vec a dobre napísané*
celkom miniatura na tvuj styl. ale i tak kvuli konce a celkove prehnanosti davam tip
když už jsem si začínala myslet, že jsem na sjezdu KSČ či socanů či jiné sekty a jen sledování toho monstrózního monologu ze mě pomalu ale jistě začalo dělat vymaštěnou blekotající trosku, přišel závěr a sním můj nádherný smích. Super!
* :o)
skvělý happyend..pobavil jsi mě*
...jaj toten český tvar prechodníka je ľúbezný! a poviedka? sranda... aj na tip..
Poslov se mi líbil. Dost dobře napsanej.
Ale omáčka kolem už moc ne.
Díky za názory. Paradoxní je, že ten proslov jsem jen tak vyplivnul, kdežto s tou omáčkou jsem chvilku zápasil. Ale je to dílko, které jsem splácnul na posezení, takže podle toho očekávám reakce.
Pivo: vzhledem ke krátkosti jsi nějak extrémně vytočenej, ty extrémní lenochu :-)
To už tak bejvá, že s čim se nemažeš, vyjde nakonec lépe než s čím si dáváš záležet. Poučení pro příště. Žádný násilí.
Co že neskousnu? :-) Jsem úplně v pohodě. Ten dlouhý prolog má své opodstatnění... Podtrhuje to paradoxnost celkového počínání. žáci druhé třídy a to vyjadřování a všechno možné okolo.
áááááá, jdu se učit :)
:)))dobrej vtip
i dobře podanej
působí to docela volně a nenásilně psaný
ani ji moc nepřeháníš a držíš se
forma vhodná k obsahu... kdyžtak se na to ještě podívám
líbí*
kdybys viděl, jaxem se u psaní cukal, aby se to zas nezvrhlo... :-)
jo, takhle... já myslel, že to bylo pro mě :-)))))
za sebe jen řikám "pokračuj"
ale je fakt, že by tě to mělo bavit... :))) užívej si
v poho pivo, běžně takhle kantorský nejsem. Ono je to schválně. Má to budit atmosféru doby komunismu, totality a podobných věcí... i proto ten jazyk. má působit nepřirozeně. Tady jsem šel na čtenáře s pointou, nikterak s formou. teď záleží, jak to kdo přijme.
poslední dobou experimentuju. no...
dyžtak, budeš-li mít čas, jukni na něco jinčího. třebas tě to uspokojí.
dík za návštěvu a měj se
Dle Bible si nejsou všichni rovni. Třeba takoví moábci versus židi...
vidíš, jaké jsem trdlo neuvědoměné? :-)
Ezdráš 9,1-15 (EKUM)
9,1 Když byly vyřízeny tyto záležitosti, přistoupili ke mně předáci a řekli: "Izraelský lid, ani kněží a levité, se neoddělili od národů zemí, páchají ohavnosti Kenaanců, Chetejců, Perizejců, Jebúsejců, Amónců, Moábců, Egypťanů a Emorejců.
9,2 Berou sobě i svým synům za ženy jejich dcery. Tak se mísí svaté símě s národy zemí. Předáci a představenstvo v této zpronevěře vedou."
9,3 Když jsem tu zprávu uslyšel, roztrhl jsem svůj šat i řízu, rval jsem si vlasy i vousy a seděl jsem jako omráčený.
9,4 Tu se ke mně shromáždili všichni, kdo se třásli před slovy Boha Izraele pro zpronevěru přesídlenců. Ale já jsem seděl jako omráčený až do večerní oběti.
9,5 Při večerní oběti jsem se probral ze své trýzně a s roztrženým šatem i řízou jsem klesl na kolena a rozprostřel ruce k Hospodinu, svému Bohu.
9,6 Volal jsem: "Můj Bože, stydím se a hanbím pozdvihnout k tobě svou tvář, Bože můj. Naše nepravosti se nám rozmohly až nad hlavu, naše provinění vzrostlo až k nebi.
9,10 Ale nyní, co máme povědět po tom všem, Bože náš? Opustili jsme tvé příkazy,
9,11 které jsi vydal prostřednictvím svých služebníků proroků. Prohlásil jsi: 'Země, kterou jdete obsadit, je země znečištěná nečistotou národů zemí, jejich ohavnostmi, kterými ji ve své nečistotě naplnili od jednoho konce po druhý.
9,12 Proto nedávejte své dcery jejich synům a jejich dcery neberte pro své syny! Neusilujte nikdy o pokoj s nimi ani o dobrodiní od nich! Buďte rozhodní a budete užívat dobrých darů země a navěky ji podrobíte pro své syny.'
9,13 Po tom všem, co na nás přišlo pro naše zlé skutky a pro naši velikou vinu, jsi nás ty, Bože náš, nepotrestal za naše nepravosti, jak jsme zasloužili, ale dal jsi nám takto vyváznout.
9,14 Což budeme zase porušovat tvé příkazy a znovu se příznit s těmi ohavnými národy? Což by ses na nás nerozhněval, takže bys nás úplně zničil, že by žádný nezůstal a nevyvázl?
9,15 Hospodine, Bože Izraele, ty jsi spravedlivý, proto nás dodnes zůstala hrstka těch, kdo vyvázli. Jsme tu teď před tebou se svou vinou, přestože pro takové věci nelze před tebou obstát."
...Jojo, Mein Kampf je slabý odvar proti Písmu svatému. Jen to číst bez koňských klapek víry v ukřižováním zasebevražděnou nesmrtelnou třetinu trojboha coby vykoupení lidí z jejich budoucích hříchů, tedy činností, které Hospodin sám a s neskrývanou radostí páchal rovněž...
Ještě mě tak napadá, četl jsi Alexandra Dumase? Náměstí de Gréve bylo v těch časech úžasné místo rodící se svobody a demokracie, a což teprv proslovy občanů demokratů Marata a Robespierra, zvlášť ty ke konci... Nebo Josef Fouche z Lyonu..
Asi čtu fakt málo. Celý ráno jsme četl přímé inhibiotory trombinu a ten text je dost suchý
na muj vkus akorat :o) pobavilo *
zase jsem zapomel * napravuju
Proslovy miluju. Jsem rozený řečník, akorát mě nikdo neposlouchá:)
Tip
A ten tip jsem nezaškrtl, takže znovu.
Miluju miliony litrů krve a těla bez hlav, takže tohle se mi nelíbilo, i když pointa je dobrá.
Žádné napětí, prosté čekání na pointu. Ta tě zachránila...:)
Tentokrát si nechám T!P na lepší...