Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMám rád léto a vanilkovou
Výběr: Print, papouch
21. 06. 2005
25
4
7872
Autor
Pacer
Mám rád léto
chodíš docela málo oblečená
a bradavky tvých ňader
pod tenoučkou blůzkou
inzerují rizikový stupeň číslo tři
a víc
Je děsné vedro
asfalt se nám
cestou na jezero
lepí na paty
Ze rtů ti slíznu
zbytek vanilkové
a pak už budeš jenom ty
a nic
4 názory
kouzelná_květinka
24. 06. 2011kouzelná_květinka
23. 06. 2011Marcela.K.
02. 03. 2010
no, ta je moc hezká...
"a pak už budeš jenom ty a nic" - líbí - a moc!!!
T
...a to si jako myslíš, že Ti budu jako jen tak znovu rozdávat tipy, protože se pán rozhodnul, že si bude mazat a vkládat, jak se mu zlíbí? hm...tak to si myslíš správně! :o)
Tuhle si pamatuju...takže na mě asi výrazně zapůsobila...je to jedna z těch prvních, řekl bych asitak rok zpátky, že?
Zbora:))) až tak krkounsky jsem to nemyslel..a mohl jsem to taky napsat, že si pamatuju lidi, kteří v září minulého roku podpořili nového autora :)) Ovšem taky musím říct, že mne těší, že sis to za tu dobu nerozmyslel :)) díky!
teda z takovou chvili nasbirat kritiky, tipy, vybery - to mas ty lidi zaplaceny, ne?..a nebo si schyzofrenik...no to spis...
..co se tyka basne..ujde..ale nic vic...
:))neznáš princip. dílko můžeš vložit dnes, s datem uveřejnění třeba za měsíc.Ti, co tě mají v oblíbených je vidí, na rozdíl od ostatních. Měj se:)
teeeda...ještě, že promazáváš, jinak bych nečetla tuhle kouzelnou erotiku...:-)
*
dobrej nápad s tím promazáváním...že bych taky prodala dvakrát,?.....:))
blbůstka fajn...:)
t
Díky všem za návštěvu na repríze me staré a oblíbené:))
Kardiakům se omlouvám:)) ale Loco-Paco zas takový blázen není, aby mu to utrhlo srdce:))
Dadíková:)) mám zásadně jen dobré nápady:))
Tak všem krásný první letní den!!
že ano...jmenuje se to Zvonění..se mi to děsně líbilo, tak jsem se chtěla podělit...
Slůůůníčko
21. 06. 2005
Andromeda:) moc děkuji za doplnění obrazové informace..teď už je to skoro vzdělávací dílko:))
Sáro: já taky:))
Slůňo díky
Papouchu! ty zvíře:)) dík
Nicollette
21. 06. 2005
no pěkně....léto s námi mává
a já mávám taky....z práce
bych radši šla na koupák :o(
tip*
Nejmenší z Nikolek..ano, máš pravdu..velká konkurence tvým depresím:))
romi:)) rád se nechám mávat létem:))
Taitalo: dík za první(pokud vím) návštěvu:))
Nicollette
21. 06. 2005
už jsem ji četla a je to jako s knihou: " Když ji čteš poprvé, potkáváš nového přítele, když ji čteš podruhé, potkáváš starého "
a navíc jsem se dozvěděla také něco nového o oblíbených :o)
No vidíš holka, to bylo strachu, už teď jsi na tom o Printyho výběr líp, než v září:))